Ik zou zeggen: kijk a.u.b. eens een paar delen terug en dan weer terug.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Volgens mij zegt hij echt niet elk deel dat hij 17 is hoor. En het gaat wat vaak over Geraldine, maar ook verder terug dan 4 delen begonnen anderen erover.
Die is ook wel toepasselijkquote:Op zondag 19 juni 2011 21:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Deze zat ik even mee te tokkelen op de gitaar
Joh uiteindelijk maakt het niks uit.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:37 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: kijk a.u.b. eens een paar delen terug en dan weer terug.
Ik keek net terug en vind het wel meevallen. Haal het anders eens aan? Misschien las ik er overheen.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:37 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: kijk a.u.b. eens een paar delen terug en dan weer terug.
Echt nietquote:Op zondag 19 juni 2011 21:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat zijn de ergsten, die direct te ontkennen.
Biecht op!
Trying to, kan altijd beterquote:Op zondag 19 juni 2011 21:38 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Die is ook wel toepasselijken wel koel dat je kan tokkelen op gitaar , ik wil dat ook
Je bent een heldquote:Op zondag 19 juni 2011 21:40 schreef Crutch het volgende:
Genoeg over Gerrit, hoe zit het met Mila?
[ afbeelding ]
Mwah.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:40 schreef Crutch het volgende:
[ afbeelding ]
Beter dan die lelijke Bieberpony van Grenadine.quote:
Ik heb liever Gerrie maar ja dat is mijn smaak die niemand anders hier deelt.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:41 schreef Crutch het volgende:
[..]
Beter dan die lelijke Bieberpony van Grenadine.
Een maatje van me kreeg ze bij 't RIAGG zo mee en mocht zelf kiezen of hij daarnaast therapie wilde. Alleen zit aan het RIAGG nogal een negatieve klank, dus een andere weg zou fijner zijn. De huisarts werkt sowieso nergens aan mee, ook slaapmiddelen niet etc. Die gaf alleen een verwijsbriefje voor een psycholoog naar keuze mee.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alleen via een arts. Dat kan een huisarts of een psychiater zijn mits AD onderdeel zijn van de therapie.
Ja had even behoefte om iemand anders smaak af te zeiken?quote:
Nee is echt waar, anders zou ik het niet zeggen. Nee dat ga ik niet doen.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik keek net terug en vind het wel meevallen. Haal het anders eens aan? Misschien las ik er overheen.
Dat been loopt raar en is fcking skinny. Flink (slecht) nabewerkt volgens mij...quote:Op zondag 19 juni 2011 21:40 schreef Crutch het volgende:
[ afbeelding ]
Proof or it didn't happen.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:43 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nee is echt waar, anders zou ik het niet zeggen. Nee dat ga ik niet doen.
Ik zou sowieso ver van de pillenschuiverij wegblijven, tenzij het écht niet meer te houden is.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:42 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Een maatje van me kreeg ze bij 't RIAGG zo mee en mocht zelf kiezen of hij daarnaast therapie wilde. Alleen zit aan het RIAGG nogal een negatieve klank, dus een andere weg zou fijner zijn. De huisarts werkt sowieso nergens aan mee, ook slaapmiddelen niet etc. Die gaf alleen een verwijsbriefje voor een psycholoog naar keuze mee.
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:41 schreef Crutch het volgende:
[..]
Beter dan die lelijke Bieberpony van Grenadine.
Oh, herstel: Grenabieber.![]()
Werkelijk. Niet eens te vergelijken met Gerrie, sorry.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:40 schreef Crutch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb net even de afgelopen 3 delen door gescrold en zie Heloef geen een keer melden dat hij 17 is, verder terug heb ik niet gekeken dus het valt best mee.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:43 schreef Mpj het volgende:
[..]
Jammer he. Vind Mila trouwens wel een lekker wijf niks meer niks minder.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat zouden meer mannen moeten vinden, meer kans voor moi.9
Maar is dat nu boeiend of zo? Nee he. Let it go.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:43 schreef Mpj het volgende:
I know, maar 'die vriend' heeft ze wel vrij serieus even nodig zeg maar, en intensieve psychotherapie spreekt NOG minder aanquote:Op zondag 19 juni 2011 21:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik zou sowieso ver van de pillenschuiverij wegblijven, tenzij het écht niet meer te houden is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |