Fixedquote:Op zondag 19 juni 2011 15:59 schreef robdriessen het volgende:
Fap eens in de met je handjes, blij blij blij!
Tis weekend, duh.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:03 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom schiet die bitch van nederlands niet op met nakijken...
Eej Jofu dacht net nog aan je...quote:
Hoorde Foxy Lady van Jimi dus goedquote:
Hahaha Jofu is know Foxy Lady ...I know..quote:Op zondag 19 juni 2011 16:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmmkay, maar naar mijn weten ben ik geen lady..
Kom jij na ToT?quote:Op zondag 19 juni 2011 16:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als Knetter mij er even op wil zetten, thanksFoute party hits
geen idee dan moet ik het eerst weer eens horenquote:Op zondag 19 juni 2011 16:11 schreef McSteamy het volgende:
Eej knetterje kan je ook muziek zeggen zoals tante Es uit Rayman is laat?
moet eerst ff weten tot hoelaat ToT wil draaienquote:Op zondag 19 juni 2011 16:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als Knetter mij er even op wil zetten, thanksFoute party hits
May the force be with you....quote:Op zondag 19 juni 2011 16:13 schreef Melting het volgende:
I think I'm a clone now!
Oh nee..... toch niet.![]()
ff checken of we wel echt luisteraars haddenquote:
Hier ook...volume upp damesquote:
hahaha hier ook hoor...quote:
Dan snap ik het nog nietquote:Op zondag 19 juni 2011 16:12 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Hahaha Jofu is know Foxy Lady ...I know..
Of in plaats van Opa als die niet komt.quote:
Rooster zegt half 6 toch?quote:Op zondag 19 juni 2011 16:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
moet eerst ff weten tot hoelaat ToT wil draaien
Jaah ik ben ook ingetuned!quote:Op zondag 19 juni 2011 16:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ff checken of we wel echt luisteraars hadden
Weet ik veel....17.30?quote:Op zondag 19 juni 2011 16:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
moet eerst ff weten tot hoelaat ToT wil draaien
quote:
staat eropquote:Op zondag 19 juni 2011 16:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Klinkt wel goed dames
Hopenlijk straks met mic en zonder echo veur mich
wij ook voor zover onze stemmen dat toelatenquote:
Oh dear wat nu?quote:Op zondag 19 juni 2011 16:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
staat eropcarool moest lachen om wat ik invulde
oh god carool wil dat je de mi deeltquote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 16:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh god carool wil dat je de mi deelt
ik ken um.. thx dacht er niet aan.. nu wel
quote:Op zondag 19 juni 2011 16:24 schreef McSteamy het volgende:
Hahaha goed zo meisdat was wel tante Es waardig
Whahaha!quote:Op zondag 19 juni 2011 16:25 schreef robdriessen het volgende:
Hahahahaha
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)e.dhtml#.Tf2xJdnZTnQ;facebook
quote:Op zondag 19 juni 2011 16:25 schreef robdriessen het volgende:
Hahahahaha
hahahaha vaag beest!quote:Op zondag 19 juni 2011 16:25 schreef robdriessen het volgende:
Hahahahaha
whahahha geniaalquote:Op zondag 19 juni 2011 16:25 schreef robdriessen het volgende:
Hahahahaha
Je bent toch oud genoeg om op jezelf te lettenquote:Op zondag 19 juni 2011 16:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Stuur me dan ook eens eerder naar bed...
zit al bij carool in de auto sorryquote:
Met dik 10 bier in mn mik kan ik dat niet meer...quote:Op zondag 19 juni 2011 16:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je bent toch oud genoeg om op jezelf te letten
Ow..quote:Op zondag 19 juni 2011 16:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zit al bij carool in de auto sorry
Ben met van alles bezig!quote:Op zondag 19 juni 2011 16:33 schreef Watertornado het volgende:
Kun je die nu echt niet uit elkaar houden?
En toch is het origineel beter...quote:
Ja.... je mic stond nog half open.quote:
Ik vond het echt een heel leukquote:Op zondag 19 juni 2011 16:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
carool hier
*hoog stemmetje* wat lieeeeeeeeef ik vind die reacties altijd zo ooooooh oeeeeeeeh wat lieeeeeeeeef * * schudt ondertussen heen en weer *
de aanmoediging heeft dus geholpenquote:Op zondag 19 juni 2011 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond het echt een heel leukLekkere muziek
![]()
En mijn strijk is af, nu ben ik nog blijer
Cool he?quote:
Bwheheheh vet!quote:Op zondag 19 juni 2011 16:36 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Cool he?En deze ook nog:
[ afbeelding ]
hij heeft zijn buren ver weg zittenquote:
Ja ik heb het gehoordquote:Op zondag 19 juni 2011 16:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de aanmoediging heeft dus geholpen
Het zijn allebei waardeloze nummers!quote:
Beter dan want ben een old school gabba love the oldschool sound(93-97) ....en met hardstyle verneuken ze de zooi toch maar..quote:Op zondag 19 juni 2011 16:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dit is nu typisch geen hardstyle.
Is het goed, is het goed, is het goed?quote:
Aie.. volgensmij draaien er weinig op een mac..quote:Op zondag 19 juni 2011 16:43 schreef Myraela het volgende:
Heeft iemand misschien tijd te teveel en ervaring met DJ'en op een mac? Ik wil het hier ook eens aan de praat krijgen.
hier niet hoor.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:48 schreef robdriessen het volgende:
Tot, iets dichter in de mic praten. Je stem is zacht.
Hij wil gewoon zwoel klinken........ laat hem nou!quote:Op zondag 19 juni 2011 16:48 schreef robdriessen het volgende:
Tot, iets dichter in de mic praten. Je stem is zacht.
Hoe heet dat programma waar de meeste op draaien dan? Dan kijk ik of ze daar een mac versie van hebben.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aie.. volgensmij draaien er weinig op een mac..
Ach ik ben zelf ook niet echt into Top 40 spul, maar deze vind ik wel tof!quote:Op zondag 19 juni 2011 16:48 schreef Melting het volgende:
Dit nummer ken ik niet. Maar is wel toepasselijk.
Euh, de 3 meest genoemden zijn SAM, VDJ en OTS..quote:Op zondag 19 juni 2011 16:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe heet dat programma waar de meeste op draaien dan? Dan kijk ik of ze daar een mac versie van hebben.
dat is het probleem juist, die zijn er niet. Niet dat ik weet althans, dus als er geen ontwikkelingen komen, dan is fok binnen de kortste keren plat.quote:
er zijn geen ontwikkelingen hoorquote:Op zondag 19 juni 2011 16:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
oh is er een update? Doe eens een linkje van dat topic.
Zo'n vaart zal het niet lopen. Zoiets (o.a. maatregelen) heb je niet even binnen 24 uur geregeld. Geef het een paar dagen, dan zal er heus wel een oplossing komen.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat is het probleem juist, die zijn er niet. Niet dat ik weet althans, dus als er geen ontwikkelingen komen, dan is fok binnen de kortste keren plat.
Knap van je. Ik ken heel dit nummer niet.quote:
Leuk he, Amerikaanse preutsheid censuur op een Nederlandse website.....quote:Op zondag 19 juni 2011 16:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat is het probleem juist, die zijn er niet. Niet dat ik weet althans, dus als er geen ontwikkelingen komen, dan is fok binnen de kortste keren plat.
They are working on it. Maar weekend. Dus even wachten nog.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik was even heel wat anders aan het doen dus ik zat niet in dit topic.quote:
Nee ok maar ik was vergeten om op t volgen knopje te drukken.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
er zijn geen ontwikkelingen hoor![]()
#2 Adsenseprobs ''ik zie geen advertenties meer''
Nou dit is toch pas de 3e klassieker die ik gedraaid heb?quote:Op zondag 19 juni 2011 16:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik was even heel wat anders aan het doen dus ik zat niet in dit topic.
Maar is dit een ONZ-radio-klassiekeruurtje?
Ja, en het rare is dat Google uit China is gegaan, omdat ze het niet leuk vonden dat er gecensureerd werd...quote:Op zondag 19 juni 2011 16:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Leuk he, Amerikaanse preutsheid censuur op een Nederlandse website.....
Wil ik wel doen maar kan nog niet.... Mijn accountant is op vakantie en die heeft mn pinpas en zulks...quote:Op zondag 19 juni 2011 16:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zo'n vaart zal het niet lopen. Zoiets (o.a. maatregelen) heb je niet even binnen 24 uur geregeld. Geef het een paar dagen, dan zal er heus wel een oplossing komen.
Enneh, iedereen minstens een basic account nemen. Beetje FOK steunen in deez' zware tijden
Geen logica, hoezo?quote:Op zondag 19 juni 2011 16:55 schreef Melting het volgende:
Hoezo is het logisch dat deze plaat na de vorige kwam?
quote:Op zondag 19 juni 2011 16:56 schreef ValHallen het volgende:
Zo, vanavond een uurtje 80's hits om mijn fors gegroeide collectie te vieren
Hoe kon dan iemand weten welke plaat je ging draaien?quote:Op zondag 19 juni 2011 16:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen logica, hoezo?Ik ben nu ff geen verbanden aan het leggen.
Gewoon ff leuke muziek voor jullie en mijn bezoek draaien.
Dat is hem!quote:Op zondag 19 juni 2011 16:57 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit goed? Hetzelfde als die op windows?
Weet iemand dan ook maar ik mijn liedjes vandaan kan halen?
Ja ok maar de Chineese censuur is wel even veel erger dan wat Google zelf doet.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, en het rare is dat Google uit China is gegaan, omdat ze het niet leuk vonden dat er gecensureerd werd...
Oh lekker!quote:Op zondag 19 juni 2011 16:56 schreef ValHallen het volgende:
Zo, vanavond een uurtje 80's hits om mijn fors gegroeide collectie te vieren
Herkenbaar plaatjequote:Op zondag 19 juni 2011 16:57 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit goed? Hetzelfde als die op windows?
Weet iemand dan ook maar ik mijn liedjes vandaan kan halen?
Ik zong een stukje van de tekst, gek!quote:Op zondag 19 juni 2011 16:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe kon dan iemand weten welke plaat je ging draaien?
Google is voor het vrije internet, dat je advertenties baseert op internetgebruik, oké, maar dat je sites hun inkomstenbron laat vallen doordat er gewaagde plaatjes en teksten komen te staan...quote:Op zondag 19 juni 2011 16:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ok maar de Chineese censuur is wel even veel erger dan wat Google zelf doet.
Ik heb maar 1 liedje op deze pc staan.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Herkenbaar plaatje
Muziek kun je zoeken links onderin. Daar scroll je naar de mappen waar je je muziek hebt staan.
Je kan ook gewoon vanaf cd's draaien, volgens mij.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 liedje op deze pc staan.En die heb ik ooit gekregen. Wel een mooi liedje overigens.
Dat wordt downloaden danquote:Op zondag 19 juni 2011 17:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 liedje op deze pc staan.En die heb ik ooit gekregen. Wel een mooi liedje overigens.
Ik heb ook geen CD's, niet met leuke muziek tenminste.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon vanaf cd's draaien, volgens mij.
Of dit.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon vanaf cd's draaien, volgens mij.
Koop jij altijd cd's met muziek die je niet leuk vind.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook geen CD's, niet met leuke muziek tenminste.
Ze koopt alleen maar LP's denk ik.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Koop jij altijd cd's met muziek die je niet leuk vind.
Tja een eindeloze discussie die waar we hier toch niet uitkomen. We zijn t hier iig allemaal eens dat Adsense gewoon belachelijke eisen stelt.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Google is voor het vrije internet, dat je advertenties baseert op internetgebruik, oké, maar dat je sites hun inkomstenbron laat vallen doordat er gewaagde plaatjes en teksten komen te staan...
quote:Op zondag 19 juni 2011 17:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja een eindeloze discussie die waar we hier toch niet uitkomen. We zijn t hier iig allemaal eens dat Adsense gewoon belachelijke eisen stelt.
Ik heb nog nooit een CD gekocht, maar er ligt vast nog ergens een K3quote:Op zondag 19 juni 2011 17:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Koop jij altijd cd's met muziek die je niet leuk vind.
oeh, zal morph leuk vindenquote:Op zondag 19 juni 2011 17:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een CD gekocht, maar er ligt vast nog ergens een K3
Dat idee heb ik wel, zal wel ongeveer etenstijd zijn oidquote:
ga je 1 liedje draaien?quote:Op zondag 19 juni 2011 17:06 schreef Myraela het volgende:
Ik kan jullie wel alvast vertellen dat mijn ene liedje heel mooi klinkt in VDJ. Ik ben een pro. Zet me maar vast op het rooster.
quote:Op zondag 19 juni 2011 17:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
ToT heb je iets van een tv tune om mee te eindigen?
quote:Op zondag 19 juni 2011 17:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
ToT heb je iets van een tv tune om mee te eindigen?
Beyonce - I was here.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat het dan een heel goed liedje is...
Vladislav Delay - Anima.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat het dan een heel goed liedje is...
pm/dm Knetter, Carool, Faye, Samzz of Green, maar geen van allen aanwezig atm geloof ik..quote:Op zondag 19 juni 2011 17:07 schreef Zokunen het volgende:
Ik hoorde straks iets op de raio over foto's maar ik zie niks
Verder hoe staat het met het rooster? Het is nu weekend dus misschien doe ik later nog wel iets.
Is afgelopen week al een keer gedaan, maar tof!quote:Op zondag 19 juni 2011 17:11 schreef Zokunen het volgende:
Ooit ga ik een keer echt zoiets doen, een uur nyan cat, meisje met de prei, bagdgers oid.
een uur lang 1 van die nummers?quote:Op zondag 19 juni 2011 17:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Is afgelopen week al een keer gedaan, maar tof!
quote:Op zondag 19 juni 2011 17:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Is afgelopen week al een keer gedaan, maar tof!
Van wie?quote:Op zondag 19 juni 2011 17:11 schreef ValHallen het volgende:
Wat is het nieuwe album van de ijzige aapjes toch lekker
Nee, ik bedoel 1 uur lang non-stop hetzelfde met 1 van die nummersquote:Op zondag 19 juni 2011 17:12 schreef ToT het volgende:
[..]Wij moesten raden waar het van was!
ValHallen deed dat!
Niet leuk!quote:Op zondag 19 juni 2011 17:12 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel 1 uur lang non-stop hetzelfde met 1 van die nummers
TOPPERTJEquote:Op zondag 19 juni 2011 17:12 schreef Zokunen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 juni 2011 17:12 schreef Zokunen het volgende:
[..]
U wint!quote:Op zondag 19 juni 2011 17:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat t niet mijn genre is.
Dat de file binnen is en dat je 'm nu aan het delen bent voor anderen die 'm ook proberen te downloaden.quote:
Dat wil ik niet.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat betekent dat je aan het uploaden bent.
Zading, net iets anders dan zaadlozing. Dat betekent gewoon dat het zaad eruit wil, maar nog niet eruit kan.quote:
Dat is dat je de tor langer in je proggie laten staan zodat andere t weer van jou hd kunnen halen.quote:
Hoe gebruik ik zo'n file nu dan?quote:Op zondag 19 juni 2011 17:15 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat de file binnen is en dat je 'm nu aan het delen bent voor anderen die 'm ook proberen te downloaden.
Zit het je erg dwars, knul?quote:Op zondag 19 juni 2011 17:16 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom ben ik de enige met een onzinnig antwoord...
quote:Op zondag 19 juni 2011 17:17 schreef Myraela het volgende:
Eerst krijg ik een zip, dan een exe, ik wil godverdomme gewoon een liedje sukkels.
Je bent er nog niet klaar voor.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:17 schreef Myraela het volgende:
Eerst krijg ik een zip, dan een exe, ik wil godverdomme gewoon een liedje sukkels.
Dan moet je goed kijken wat je download. Er zijn zat torrents met mp3.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:17 schreef Myraela het volgende:
Onbekende programma's van het internet, vooral openen.quote:
verwijderen.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Onbekende programma's van het internet, vooral openen.
Maar ik klikte, maar het kan niet extracted worden ofzo.
Geen winrar o.i.d. geinstalleerd?quote:Op zondag 19 juni 2011 17:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Onbekende programma's van het internet, vooral openen.
Maar ik klikte, maar het kan niet extracted worden ofzo.
quote:Op zondag 19 juni 2011 17:20 schreef Snuf. het volgende:
Hee jongens
Naat vroeg of ik wel eens wilde draaien op X-Raydio en het is best een goed idee
Slechte hophip uit de hood?quote:Op zondag 19 juni 2011 17:20 schreef Snuf. het volgende:
Hee jongens
Naat vroeg of ik wel eens wilde draaien op X-Raydio en het is best een goed idee
Tja.... ben helaas niet zo thuis is Mac's. Sorry!quote:
quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 17:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
snuf draait (bijna) enkel kwaliteitsmuziek
quote:Op zondag 19 juni 2011 17:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh dus nu krijgen we 2 nummertjes op repeat?
Jij kan myr vast wel helpen met je macquote:Op zondag 19 juni 2011 17:23 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb per ongeluk al mijn muziek weggegooid met het opruimen van mijn mac60GB is nu opnieuw in iTunes aan het laden
Auch.....quote:Op zondag 19 juni 2011 17:23 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb per ongeluk al mijn muziek weggegooid met het opruimen van mijn mac60GB is nu opnieuw in iTunes aan het laden
Ten Tijden van Napster was dat echt geweldig ja, een nieuw liedje op je pc. Maar je had ook maar 30 liedjes op de pc staanquote:
Nee, zo gaat het nummer!quote:Op zondag 19 juni 2011 17:25 schreef Watertornado het volgende:
Zat je nou aan de pitch controls ToT?
Lekkah!quote:Op zondag 19 juni 2011 17:25 schreef naatje_1 het volgende:
over downloaden gesproken, nog ca 3 uur en ik heb turn up the bass collectie helemaal binnen79 albums
Oh ik ben nu bezig met CD 1-25quote:Op zondag 19 juni 2011 17:25 schreef naatje_1 het volgende:
over downloaden gesproken, nog ca 3 uur en ik heb turn up the bass collectie helemaal binnen79 albums
quote:Op zondag 19 juni 2011 17:26 schreef Snuf. het volgende:
Als er nog vragen zijn over Macs, ik ben hier en ik weet hoe mijn Mac aangaat dus die vraag kan ik zo en zo al beantwoorden
Weetje. Ik kan hem ook weer uitzetten.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:26 schreef Snuf. het volgende:
Als er nog vragen zijn over Macs, ik ben hier en ik weet hoe mijn Mac aangaat dus die vraag kan ik zo en zo al beantwoorden
Laat jij je longen nog steeds de benodigde zuurstof aanvoeren via de (te kleine) openingen bij je mondhoeken waardoor je zo'n narrig zuigend slisgeluid produceert trouwens?quote:Op zondag 19 juni 2011 17:25 schreef naatje_1 het volgende:
de gegevens zijn anders, principe is hetzelfde en de naam is dus andersquote:Op zondag 19 juni 2011 17:28 schreef Snuf. het volgende:
Is er veel veranderd ivm het draaien op Onzin radio?
Ik weet niet, ik probeer het in ieder geval af te leren.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Laat jij je longen nog steeds de benodigde zuurstof aanvoeren via de (te kleine) openingen bij je mondhoeken waardoor je zo'n narrig zuigend slisgeluid produceert trouwens?
Oh aardig gek. Ik heb wel weer eens zin om te draaienquote:Op zondag 19 juni 2011 17:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
de gegevens zijn anders, principe is hetzelfde en de naam is dus anders
Ik Top 1000 hiphop/rap songs, 600 80's songs, discopgraphy van: Rolling Stones, The Who, Beatles, The Doors, Crosby Stills Nash, Nirvana, Arctic Monkeys, Nick Cave & The Bad Seeds, Kyuss, Monster Magnet, Bob Dylan.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:27 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb hier Now Thats What I Call Music! 1 t/m 75Verzamel albums van kwartalen zijn dat
+ De hele top2000 + Alle muziek uit Mafia2 + de 100 beste nummers ooit gemaakt volgens MTV + Nog 40 GB aan rotzooi
GRGRGRGR veel succesquote:Op zondag 19 juni 2011 17:30 schreef naatje_1 het volgende:
maar ik ga die overige hoofdstukken ak er eens doorjassen
Neuh, we komen nu zelfs djs te kort...quote:Op zondag 19 juni 2011 17:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oh aardig gek. Ik heb wel weer eens zin om te draaienMorgen misschien, ik heb toch vakantie
![]()
Zijn alle shows die op het rooster staan 1 uur?
1, 1.5 of 2, maar meer niet.. Half mag ook trouwens.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oh aardig gek. Ik heb wel weer eens zin om te draaienMorgen misschien, ik heb toch vakantie
![]()
Zijn alle shows die op het rooster staan 1 uur?
Met mijn VWO diploma in de hand loop ik door ons natte landquote:Op zondag 19 juni 2011 17:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij hebt makkelijk praten, met je vakantie
quote:Op zondag 19 juni 2011 17:27 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb hier Now Thats What I Call Music! 1 t/m 75Verzamel albums van kwartalen zijn dat
+ De hele top2000 + Alle muziek uit Mafia2 + de 100 beste nummers ooit gemaakt volgens MTV + Nog 40 GB aan rotzooi
Damn heren.... waar halen jullie dat toch allemaal vandaan?quote:Op zondag 19 juni 2011 17:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik Top 1000 hiphop/rap songs, 600 80's songs, discopgraphy van: Rolling Stones, The Who, Beatles, The Doors, Crosby Stills Nash, Nirvana, Arctic Monkeys, Nick Cave & The Bad Seeds, Kyuss, Monster Magnet, Bob Dylan.
En nog een hele zooi andere albums
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 19 juni 2011 17:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Met mijn VWO diploma in de hand loop ik door ons natte land
Ik wellicht.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Nog meer geslaagden onder ons eigenlijk?
Dankjewel! Ik zou het verder niet wetenquote:Op zondag 19 juni 2011 17:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Nog meer geslaagden onder ons eigenlijk?
Veel geld te besteden denk ikquote:Op zondag 19 juni 2011 17:31 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Damn heren.... waar halen jullie dat toch allemaal vandaan?
Bij mij is best veel nog legaal van de albums enzo, gewoon van mijn oudersquote:
Ik klikte verkeerdquote:Op zondag 19 juni 2011 17:36 schreef robdriessen het volgende:
Ja, nou hebben we Airwolf wel weer genoeg gehoord hoor.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |