dat is het probleem juist, die zijn er niet. Niet dat ik weet althans, dus als er geen ontwikkelingen komen, dan is fok binnen de kortste keren plat.quote:
er zijn geen ontwikkelingen hoorquote:Op zondag 19 juni 2011 16:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
oh is er een update? Doe eens een linkje van dat topic.
Zo'n vaart zal het niet lopen. Zoiets (o.a. maatregelen) heb je niet even binnen 24 uur geregeld. Geef het een paar dagen, dan zal er heus wel een oplossing komen.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat is het probleem juist, die zijn er niet. Niet dat ik weet althans, dus als er geen ontwikkelingen komen, dan is fok binnen de kortste keren plat.
Knap van je. Ik ken heel dit nummer niet.quote:
Leuk he, Amerikaanse preutsheid censuur op een Nederlandse website.....quote:Op zondag 19 juni 2011 16:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat is het probleem juist, die zijn er niet. Niet dat ik weet althans, dus als er geen ontwikkelingen komen, dan is fok binnen de kortste keren plat.
They are working on it. Maar weekend. Dus even wachten nog.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik was even heel wat anders aan het doen dus ik zat niet in dit topic.quote:
Nee ok maar ik was vergeten om op t volgen knopje te drukken.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
er zijn geen ontwikkelingen hoor![]()
#2 Adsenseprobs ''ik zie geen advertenties meer''
Nou dit is toch pas de 3e klassieker die ik gedraaid heb?quote:Op zondag 19 juni 2011 16:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik was even heel wat anders aan het doen dus ik zat niet in dit topic.
Maar is dit een ONZ-radio-klassiekeruurtje?
Ja, en het rare is dat Google uit China is gegaan, omdat ze het niet leuk vonden dat er gecensureerd werd...quote:Op zondag 19 juni 2011 16:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Leuk he, Amerikaanse preutsheid censuur op een Nederlandse website.....
Wil ik wel doen maar kan nog niet.... Mijn accountant is op vakantie en die heeft mn pinpas en zulks...quote:Op zondag 19 juni 2011 16:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zo'n vaart zal het niet lopen. Zoiets (o.a. maatregelen) heb je niet even binnen 24 uur geregeld. Geef het een paar dagen, dan zal er heus wel een oplossing komen.
Enneh, iedereen minstens een basic account nemen. Beetje FOK steunen in deez' zware tijden
Geen logica, hoezo?quote:Op zondag 19 juni 2011 16:55 schreef Melting het volgende:
Hoezo is het logisch dat deze plaat na de vorige kwam?
quote:Op zondag 19 juni 2011 16:56 schreef ValHallen het volgende:
Zo, vanavond een uurtje 80's hits om mijn fors gegroeide collectie te vieren
Hoe kon dan iemand weten welke plaat je ging draaien?quote:Op zondag 19 juni 2011 16:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen logica, hoezo?Ik ben nu ff geen verbanden aan het leggen.
Gewoon ff leuke muziek voor jullie en mijn bezoek draaien.
Dat is hem!quote:Op zondag 19 juni 2011 16:57 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit goed? Hetzelfde als die op windows?
Weet iemand dan ook maar ik mijn liedjes vandaan kan halen?
Ja ok maar de Chineese censuur is wel even veel erger dan wat Google zelf doet.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, en het rare is dat Google uit China is gegaan, omdat ze het niet leuk vonden dat er gecensureerd werd...
Oh lekker!quote:Op zondag 19 juni 2011 16:56 schreef ValHallen het volgende:
Zo, vanavond een uurtje 80's hits om mijn fors gegroeide collectie te vieren
Herkenbaar plaatjequote:Op zondag 19 juni 2011 16:57 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit goed? Hetzelfde als die op windows?
Weet iemand dan ook maar ik mijn liedjes vandaan kan halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |