de gegevens zijn anders, principe is hetzelfde en de naam is dus andersquote:Op zondag 19 juni 2011 17:28 schreef Snuf. het volgende:
Is er veel veranderd ivm het draaien op Onzin radio?
Ik weet niet, ik probeer het in ieder geval af te leren.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Laat jij je longen nog steeds de benodigde zuurstof aanvoeren via de (te kleine) openingen bij je mondhoeken waardoor je zo'n narrig zuigend slisgeluid produceert trouwens?
Oh aardig gek. Ik heb wel weer eens zin om te draaienquote:Op zondag 19 juni 2011 17:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
de gegevens zijn anders, principe is hetzelfde en de naam is dus anders
Ik Top 1000 hiphop/rap songs, 600 80's songs, discopgraphy van: Rolling Stones, The Who, Beatles, The Doors, Crosby Stills Nash, Nirvana, Arctic Monkeys, Nick Cave & The Bad Seeds, Kyuss, Monster Magnet, Bob Dylan.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:27 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb hier Now Thats What I Call Music! 1 t/m 75Verzamel albums van kwartalen zijn dat
+ De hele top2000 + Alle muziek uit Mafia2 + de 100 beste nummers ooit gemaakt volgens MTV + Nog 40 GB aan rotzooi
GRGRGRGR veel succesquote:Op zondag 19 juni 2011 17:30 schreef naatje_1 het volgende:
maar ik ga die overige hoofdstukken ak er eens doorjassen
Neuh, we komen nu zelfs djs te kort...quote:Op zondag 19 juni 2011 17:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oh aardig gek. Ik heb wel weer eens zin om te draaienMorgen misschien, ik heb toch vakantie
![]()
Zijn alle shows die op het rooster staan 1 uur?
1, 1.5 of 2, maar meer niet.. Half mag ook trouwens.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oh aardig gek. Ik heb wel weer eens zin om te draaienMorgen misschien, ik heb toch vakantie
![]()
Zijn alle shows die op het rooster staan 1 uur?
Met mijn VWO diploma in de hand loop ik door ons natte landquote:Op zondag 19 juni 2011 17:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij hebt makkelijk praten, met je vakantie
quote:Op zondag 19 juni 2011 17:27 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb hier Now Thats What I Call Music! 1 t/m 75Verzamel albums van kwartalen zijn dat
+ De hele top2000 + Alle muziek uit Mafia2 + de 100 beste nummers ooit gemaakt volgens MTV + Nog 40 GB aan rotzooi
Damn heren.... waar halen jullie dat toch allemaal vandaan?quote:Op zondag 19 juni 2011 17:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik Top 1000 hiphop/rap songs, 600 80's songs, discopgraphy van: Rolling Stones, The Who, Beatles, The Doors, Crosby Stills Nash, Nirvana, Arctic Monkeys, Nick Cave & The Bad Seeds, Kyuss, Monster Magnet, Bob Dylan.
En nog een hele zooi andere albums
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 19 juni 2011 17:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Met mijn VWO diploma in de hand loop ik door ons natte land
Ik wellicht.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Nog meer geslaagden onder ons eigenlijk?
Dankjewel! Ik zou het verder niet wetenquote:Op zondag 19 juni 2011 17:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Nog meer geslaagden onder ons eigenlijk?
Veel geld te besteden denk ikquote:Op zondag 19 juni 2011 17:31 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Damn heren.... waar halen jullie dat toch allemaal vandaan?
Bij mij is best veel nog legaal van de albums enzo, gewoon van mijn oudersquote:
Ik klikte verkeerdquote:Op zondag 19 juni 2011 17:36 schreef robdriessen het volgende:
Ja, nou hebben we Airwolf wel weer genoeg gehoord hoor.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |