Ik zong een stukje van de tekst, gek!quote:Op zondag 19 juni 2011 16:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe kon dan iemand weten welke plaat je ging draaien?
Google is voor het vrije internet, dat je advertenties baseert op internetgebruik, oké, maar dat je sites hun inkomstenbron laat vallen doordat er gewaagde plaatjes en teksten komen te staan...quote:Op zondag 19 juni 2011 16:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ok maar de Chineese censuur is wel even veel erger dan wat Google zelf doet.
Ik heb maar 1 liedje op deze pc staan.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Herkenbaar plaatje
Muziek kun je zoeken links onderin. Daar scroll je naar de mappen waar je je muziek hebt staan.
Je kan ook gewoon vanaf cd's draaien, volgens mij.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 liedje op deze pc staan.En die heb ik ooit gekregen. Wel een mooi liedje overigens.
Dat wordt downloaden danquote:Op zondag 19 juni 2011 17:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 liedje op deze pc staan.En die heb ik ooit gekregen. Wel een mooi liedje overigens.
Ik heb ook geen CD's, niet met leuke muziek tenminste.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon vanaf cd's draaien, volgens mij.
Of dit.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon vanaf cd's draaien, volgens mij.
Koop jij altijd cd's met muziek die je niet leuk vind.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook geen CD's, niet met leuke muziek tenminste.
Ze koopt alleen maar LP's denk ik.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Koop jij altijd cd's met muziek die je niet leuk vind.
Tja een eindeloze discussie die waar we hier toch niet uitkomen. We zijn t hier iig allemaal eens dat Adsense gewoon belachelijke eisen stelt.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Google is voor het vrije internet, dat je advertenties baseert op internetgebruik, oké, maar dat je sites hun inkomstenbron laat vallen doordat er gewaagde plaatjes en teksten komen te staan...
quote:Op zondag 19 juni 2011 17:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja een eindeloze discussie die waar we hier toch niet uitkomen. We zijn t hier iig allemaal eens dat Adsense gewoon belachelijke eisen stelt.
Ik heb nog nooit een CD gekocht, maar er ligt vast nog ergens een K3quote:Op zondag 19 juni 2011 17:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Koop jij altijd cd's met muziek die je niet leuk vind.
oeh, zal morph leuk vindenquote:Op zondag 19 juni 2011 17:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een CD gekocht, maar er ligt vast nog ergens een K3
Dat idee heb ik wel, zal wel ongeveer etenstijd zijn oidquote:
ga je 1 liedje draaien?quote:Op zondag 19 juni 2011 17:06 schreef Myraela het volgende:
Ik kan jullie wel alvast vertellen dat mijn ene liedje heel mooi klinkt in VDJ. Ik ben een pro. Zet me maar vast op het rooster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |