SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Jaquote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 14:10 schreef Sharana_LV het volgende:
Dan het mormeltje hier ook maar![]()
[ afbeelding ]
Nohh wat een dropje!quote:Op zondag 19 juni 2011 14:10 schreef Sharana_LV het volgende:
Dan het mormeltje hier ook maar![]()
[ afbeelding ]
ze is mega eigenwijsquote:Op zondag 19 juni 2011 14:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nohh wat een dropje!
Zo-eentje vind fruit ook heel leuk!
quote:Op zondag 19 juni 2011 13:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Degene die boven op die andere probeert te kruipen past ook wel bij je karakter
Haha. Had V trouwens zijn hoed over zijn helm heengetrokken tijdens het karten?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:27 schreef Frankii het volgende:
Twee dagen geleden gekart, nog steeds spierpijn![]()
Gamebabe dacht dat ze me bijna had ingemaakt, V heef me ingemaakt.
Met een tof spookhuisquote:
What's up?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:12 schreef SuperFruitig het volgende:
ZUUUUUUUUUUUUUUUUUUUuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Klopt. Nou ja, cola.quote:
Kom er zo aan!quote:
Ehm op zondag met de winkels dicht?quote:Op zondag 19 juni 2011 16:10 schreef koei het volgende:
Iemand nog een idee voor een last minute vaderdagkadootje?
Alles is hier op zondag gewoon open tot zes uur. Ik woon in een echte stad he :pquote:Op zondag 19 juni 2011 16:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ehm op zondag met de winkels dicht?
Is er een ah-xl in de buurt? Daar hebben ze vast wel iets (BBQ-gereedscchap, kookboek voor mannen, voorraad drop, spullen om in de tuin te werken)
quote:Op zondag 19 juni 2011 16:22 schreef koei het volgende:
[..]
Alles is hier op zondag gewoon open tot zes uur. Ik woon in een echte stad he :p
maar drop is best een goed idee! in combinatie met een film denk ik... langs de mediamarkt dan maar!
Een zelfgemaakte tekening.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:10 schreef koei het volgende:
Iemand nog een idee voor een last minute vaderdagkadootje?
quote:Op zondag 19 juni 2011 16:55 schreef SpankmasterC het volgende:
Tain, wiens billen zijn dat in je UI? 'cuz I like!
Kom maar opquote:Op zondag 19 juni 2011 17:02 schreef Pheno het volgende:
Zo, prijsvraag 1 online, next! Nu nog wat XBox-mensen blij maken
Waarom denk je dat de tetten de OP al uit zijn?quote:Op zondag 19 juni 2011 17:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[info]Gaarne even aandacht voor het volgende: Ik zie geen advertenties meer & #2 Adsenseprobs ''ik zie geen advertenties meer''
Wij rekenen op jullie medewerking.[/info]
Blij dat ik niet de enige ben.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:27 schreef Frankii het volgende:
Ik was m'n ducttape vergetenquote:Op zondag 19 juni 2011 14:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha. Had V trouwens zijn hoed over zijn helm heengetrokken tijdens het karten?
Slecht voor zijn image anders
Daaromquote:Op zondag 19 juni 2011 18:12 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de tetten de OP al uit zijn?
Hint: het komt niet door een feministische beweging
gandalf stormcrow!quote:
Internetquote:Op zondag 19 juni 2011 18:52 schreef Mday het volgende:
[..]
gandalf stormcrow!
ik heb wat ontdekt! google de term hierboven ns en druk op afbeeldingen
In bepaalde topics kom ik alle ziektes tegen die in mijn familie ronddwalen dus hier zullen ze wel overheen komenquote:
Spank sorry maar ik heb je reactie op mijn starcraft 2 vraag gemist.quote:
Let dan op kutje !quote:Op zondag 19 juni 2011 20:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Spank sorry maar ik heb je reactie op mijn starcraft 2 vraag gemist.
Dan zoek je het even opquote:Op zondag 19 juni 2011 20:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat taal gebruik mag natuurlijk ook niet meer! Foei!quote:
Maar koeidier waarom had ik lef dat ik dat op facebook zettequote:Op zondag 19 juni 2011 23:10 schreef koei het volgende:
[..]
Dat taal gebruik mag natuurlijk ook niet meer! Foei!
Nou, er openlijk voor uitkomen dat je daar komt om die tijd enzo...quote:Op zondag 19 juni 2011 23:28 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Maar koeidier waarom had ik lef dat ik dat op facebook zette?
Ojee wat erg. Zoiets noemen we het leven koeidier!quote:Op zondag 19 juni 2011 23:36 schreef koei het volgende:
[..]
Nou, er openlijk voor uitkomen dat je daar komt om die tijd enzo...
En ga eens een planning maken jij! Woensdag is allang voorbij!
Het leven? Ik ken alleen het level...quote:Op zondag 19 juni 2011 23:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ojee wat erg. Zoiets noemen we het leven koeidier!
Ik deed een hihiquote:Op zondag 19 juni 2011 23:10 schreef koei het volgende:
[..]
Dat taal gebruik mag natuurlijk ook niet meer! Foei!
Haha ik ook ja, in de rug, rotplek... Ik had je ook ingemaakt als Ike niet had gedacht dat ik een man was en me van de baan had geredenquote:Op zondag 19 juni 2011 14:27 schreef Frankii het volgende:
Gamebabe dacht dat ze me bijna had ingemaakt, V heef me ingemaakt.
quote:
Babe hoe is het met je wijn app?quote:Op maandag 20 juni 2011 08:54 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Haha ik ook ja, in de rug, rotplek... Ik had je ook ingemaakt als Ike niet had gedacht dat ik een man was en me van de baan had gereden
Goedemorgen allen, is het al weekend?
Ahh wat had/heb je?quote:Op maandag 20 juni 2011 09:07 schreef Poit het volgende:
Gefeliciteerd Petti!
en goedemorgen.. gisteren heel de dag ziek op bed gelegen..
quote:Op maandag 20 juni 2011 09:22 schreef badboynova het volgende:
gefeliciteerd Petti, en welkom bij de club der elite.
Ik ben bang dat slaaptekort van de afgelopen periode me geveld heeft..quote:
De ontwikkeling is bijna klaar, de registratie bij apple duuuuuurt lang....quote:Op maandag 20 juni 2011 09:17 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Babe hoe is het met je wijn app?
Applequote:Op maandag 20 juni 2011 09:25 schreef GameBabe het volgende:
[..]
De ontwikkeling is bijna klaar, de registratie bij apple duuuuuurt lang....
Het mooiste was nog dat je verplicht was om te faxen.... dat was bij sony niet eens...quote:
Kijk dat hoor ik nu graag 's ochtends vroegquote:Op maandag 20 juni 2011 09:22 schreef badboynova het volgende:
gefeliciteerd Petti, en welkom bij de club der elite.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 20 juni 2011 09:34 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Kijk dat hoor ik nu graag 's ochtends vroeg
En de anderen natuurlijk ook bedankt
Gefeli!!quote:Op maandag 20 juni 2011 09:34 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Arme poit, hoe voel je je nu?quote:Op maandag 20 juni 2011 09:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben bang dat slaaptekort van de afgelopen periode me geveld heeft..
Je hebt het van mij overgenomenquote:Op maandag 20 juni 2011 09:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben bang dat slaaptekort van de afgelopen periode me geveld heeft..
Faxen? Wat ouderwets...quote:Op maandag 20 juni 2011 09:29 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het mooiste was nog dat je verplicht was om te faxen.... dat was bij sony niet eens...
Gefeli Petti!quote:Op maandag 20 juni 2011 09:34 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Faxenquote:Op maandag 20 juni 2011 09:29 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het mooiste was nog dat je verplicht was om te faxen.... dat was bij sony niet eens...
Buzzen valt ook wel in die categorie.quote:
Net zoals Boeken en Krantenquote:Op maandag 20 juni 2011 10:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Buzzen valt ook wel in die categorie.
Hoe voelt het als dertiger?quote:Op maandag 20 juni 2011 10:52 schreef Pettigrew81 het volgende:
Wederom bedankt voor de felicitaties![]()
En nu ristig wakker worden
felicidados. ben je nu 82?quote:Op maandag 20 juni 2011 10:52 schreef Pettigrew81 het volgende:
Wederom bedankt voor de felicitaties![]()
En nu ristig wakker worden
Bij mijn vorige werk werd de fax voornamelijk nog gebruikt om spamfaxen te ontvangenquote:Op maandag 20 juni 2011 10:31 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Faxen![]()
2011, wie faxed er nog mygawd.
ken dat. wist niet eens dat spam ook via fax gingquote:Op maandag 20 juni 2011 11:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Bij mijn vorige werk werd de fax voornamelijk nog gebruikt om spamfaxen te ontvangen
Lijkt me voor de spammers niet echt lucratief. Bij de bedrijven waar ik heb gewerkt waar we spamfaxen kregen werd het meteen weggegooid.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:28 schreef Mday het volgende:
[..]
ken dat. wist niet eens dat spam ook via fax ging
maar je kijkt er wel naar, en dat kan ik niet zeggen voor de mailspamquote:Op maandag 20 juni 2011 11:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Lijkt me voor de spammers niet echt lucratief. Bij de bedrijven waar ik heb gewerkt waar we spamfaxen kregen werd het meteen weggegooid.
Je doet niet anders met reclame toch?quote:
Amenquote:Op maandag 20 juni 2011 12:07 schreef SpankmasterC het volgende:
Wat is beyond good & evil toch een heerlijke game
Reclame op TV heeft ook als doel om naamsbekendheid te krijgen en te behouden. Wat ik nog weet van de faxspam werd er vluchtig gekeken wat voor fax het was en daarna weggegooid. Als je dan 5 minuten later vroeg wat voor fax ze net hadden weggegooid dan wisten ze het al niet eens meer.quote:
Het beste Amy bericht op de FP:quote:Op maandag 20 juni 2011 12:17 schreef SpankmasterC het volgende:
![]()
die Amy Winehouse filmpjes op de weblog...!
quote:Op maandag 20 juni 2011 12:20 schreef Tain het volgende:
[..]
Het beste Amy bericht op de FP:
Amy Winehouse weer opgenomen in ziekenhuis
[..]
[..]
Blijft grappig. Blijft ook frappant dat ze nog steeds zo 'hot' isquote:Op maandag 20 juni 2011 12:42 schreef Tain het volgende:
Alweer 2.5 jaar geleden dat dat bericht is geplaatst
Wij jou ookquote:
En verbazingwekkend dat ze nog in leven is...quote:Op maandag 20 juni 2011 12:59 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Blijft grappig. Blijft ook frappant dat ze nog steeds zo 'hot' is
Oh getsie.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:29 schreef Poit het volgende:
In ander nieuws!
Volgende week kan ik m'n ratjes ophalen!!
Ahw, het zijn zulke lieve baby ratjes.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:36 schreef Kuukske het volgende:
Sorry P. Die staarten. Whá. Ik klik niet..
* Poit z'n hartje smeltquote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 13:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Ahw, het zijn zulke lieve baby ratjes.
Wat is er nou weer mis met die staarten? Die zijn juist cool! Wikkelen om je arm heen enzo
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 juni 2011 13:42 schreef Fallen het volgende:
Ik vind ratjes ook wel leuk, maar het is ook wel een beetje een huisdiertje voor de depressieve tiener met een HIM-shirt en panda-make-up.
Whehehe.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:42 schreef Fallen het volgende:
Ik vind ratjes ook wel leuk, maar het is ook wel een beetje een huisdiertje voor de depressieve tiener met een HIM-shirt en panda-make-up.
Je bent toch geen tiener meer, gekkiequote:Op maandag 20 juni 2011 13:46 schreef Poit het volgende:
[..]Hoe kom je daar nou weer bij, mallerd.
* Poit rent naar de winkel voor make-up en een him shirt
Wellus!!quote:
oh go cry in the corner, emo!quote:
Got any razors for me?quote:
Hell yeah!quote:Op maandag 20 juni 2011 14:05 schreef SuperFruitig het volgende:
Ratten zijn echt AWESOME. Hyperintelligent en super-schoon! We hebben vroeger ratten gehad. Misschien best een idee om een stelletje (V/V) te kopen
Hebben!quote:Op maandag 20 juni 2011 13:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met die staarten? Die zijn juist cool! Wikkelen om je arm heen enzo
[ afbeelding ]
Een hamster? Serieus??quote:Op maandag 20 juni 2011 14:12 schreef koei het volgende:
Ik had vroeger ook ratten maar zou er nu niet meer aan beginnen. Een hamster zou ik eigenlijk nog wel willen hebbenmaar die gaat het met mijn katten niet lang uithouden en is zijn hele leven daardoor gestresst, dat wil ik zo'n beestje niet aan doen
Wat is er mis met hamstersquote:
Chinchilla's zijn dan veel tofferquote:Op maandag 20 juni 2011 14:40 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Wat is er mis met hamstersbehalve dat ze 's nachts leven. Mijn zusje heeft ze ook, schattig om te zien, maar ik vind het ook niet verkeerd om daarna gewoon naar huis te gaan
Die zijn wel een stuk rustiger dan Chinchilla's en hebben ook niet zo'n grote kooi nodigquote:Op maandag 20 juni 2011 14:48 schreef Pettigrew81 het volgende:
Jullie hebben gelijk, ik heb simpel weg alleen een beetje ervaring met Russische dwerghamsters
Ahw.. Arme jongen.. Ik leef met je mee..quote:Op maandag 20 juni 2011 14:57 schreef Nebo het volgende:
Ik wilde vroeger altijd een rat. En toen kreeg ik maar een cavia zodat ik stopte met zeuren.
quote:Op maandag 20 juni 2011 15:27 schreef Poit het volgende:
Wat is Appetite For Destruction toch een geweldige CD
In R&P SC hebben we er nog wel een aantal liggen hoor.quote:
Ik mag daar niet komen van de dokter..quote:Op maandag 20 juni 2011 15:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
In R&P SC hebben we er nog wel een aantal liggen hoor.
Dat doet maarquote:
Snel wat tijden van me proberen te kloppen in Hot Pursuitquote:
quote:
bron?quote:Op maandag 20 juni 2011 16:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Maarja, dronken in je Porsche met 110 miles per uur is dat niet zo gek..
Damn, die foto's..quote:Op maandag 20 juni 2011 16:50 schreef SuperFruitig het volgende:
TMZ: http://www.tmz.com/2011/0(...)cident-pennsylvania/
en http://www.961kiss.com/pa(...)ead-At-The-Age-Of-34
Oh my god!! WANTS!!!!!!quote:Op maandag 20 juni 2011 13:38 schreef Poit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wow dat autowrak,.,quote:Op maandag 20 juni 2011 16:50 schreef SuperFruitig het volgende:
TMZ: http://www.tmz.com/2011/0(...)cident-pennsylvania/
en http://www.961kiss.com/pa(...)ead-At-The-Age-Of-34
ik kan niet echt medelijden hebben als je jezelf dood rijd met drank op, wat een kneus danquote:Op maandag 20 juni 2011 16:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Maarja, dronken in je Porsche met 110 miles per uur is dat niet zo gek..
Thanksquote:Op maandag 20 juni 2011 16:40 schreef Rossdale het volgende:
Ik las het net ja
Overigens, Petti gefeliciteerd ouwe!
Dit dus...quote:Op maandag 20 juni 2011 17:26 schreef Sharana_LV het volgende:
dat ratje![]()
![]()
[..]
ik kan niet echt medelijden hebben als je jezelf dood rijd met drank op, wat een kneus danvoor t zelfde geld had ie iemand anders aangereden ...
Er zat nog iemand bij hem in de auto..quote:Op maandag 20 juni 2011 17:26 schreef Sharana_LV het volgende:
dat ratje![]()
![]()
[..]
ik kan niet echt medelijden hebben als je jezelf dood rijd met drank op, wat een kneus danvoor t zelfde geld had ie iemand anders aangereden ...
oud nieuwsquote:Op maandag 20 juni 2011 17:57 schreef Poit het volgende:
www.nu.nl/games/2544395/a(...)n-dollar-van-ea.html
quote:Op maandag 20 juni 2011 19:24 schreef Nebo het volgende:
Victor kipgezicht heeft een hele mooie fipo bij mijn nieuwe profielfoto op facebook
Victor kipgezicht heeft een hele mooie fipo bij mijn nieuwe profielfoto op facebook
Ja, zeker bij gekomen.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat doet maar![]()
Beetje bijgekomen afgelopen weekend?
Weet van nietsquote:Op maandag 20 juni 2011 16:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Snel wat tijden van me proberen te kloppen in Hot Pursuit
twitpic.com/5ed9t8quote:Op maandag 20 juni 2011 19:41 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik zit, sinds dat ongeluk van Dunn, met dat "If you gonna be dumb, you gotta be tough"-liedje in mn hoofd
Wat een nerd. Doettie 15 jaar de meest bizarre en domme stunts, rijdtie zich dood
Ik heb jou toch ook op facebook of niet dan? Of vind je hem gewoon niet heel mooi. In that case: SNAP!quote:
kipgezicht?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:24 schreef Nebo het volgende:
zou wel een kutgrapje zijn danquote:
Zou wel ziek zijnquote:
Dat zijn toch geen grapjes...quote:Op maandag 20 juni 2011 20:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kipgezicht?wie?
[..]
zou wel een kutgrapje zijn dan
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:10 schreef Kuukske het volgende:
Ik moet het allemaal nog zien. Wel een fucked up grap.
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen grapjes...
Men sommige mensen hebben er echt geen klap van begrepen..
En ja ik ben chaggo!!!!!
.. dit dus ...quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen grapjes...
Men sommige mensen hebben er echt geen klap van begrepen..
En ja ik ben chaggo!!!!!
Thnx poit das lief!quote:
Nou op TMZ staat nog steeds dat ie dood is..quote:
Mja ik heb eens zitten zoeken op Fox News, maar daar staat het nergens. Iemand heeft enthousiast zitten Fotosoepen denk ik.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:31 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nou op TMZ staat nog steeds dat ie dood is..
En ik mag toch hopen dat dit soort grappen zelfs voor die Jackass lui te ver gaan..
Oooooowwwww ik snap m al, ik zat in t foute album te kijken... Moeilijk ding dat facebook met foto's die in meerdere mapjes staan...!quote:Op maandag 20 juni 2011 20:09 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik heb jou toch ook op facebook of niet dan? Of vind je hem gewoon niet heel mooi. In that case: SNAP!
Nou he!quote:
quote:
10 maanden wachtenquote:Op maandag 20 juni 2011 21:19 schreef Sharana_LV het volgende:
beestjes
nu game of thrones finale aan t kijken
Slinger die download maar aan ja.. en laat Boardwalk Empire en Walking Dead nog maar ff liggen, al zijn dat ook topseriesquote:Op maandag 20 juni 2011 21:51 schreef SpankmasterC het volgende:
Misschien moet ik Game of Thrones toch ook maar downloaden, jullie hypen er zo over!
Heb nu ook Boardwalk Empire en Walking Dead liggen, beiden in sexy sexy HD (Walking Dead 1080p blu-ray rip)
Gelukkig heb ik genoeg credit opgebouwd bij tvtorrents!quote:Op maandag 20 juni 2011 21:56 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Slinger die download maar aan ja.. en laat Boardwalk Empire en Walking Dead nog maar ff liggen, al zijn dat ook topseries
Ja, daarom!quote:
Trusten Sharquote:Op maandag 20 juni 2011 22:12 schreef Sharana_LV het volgende:
Net gedouched, nu tijd om te slapen, morgen weer hele dag klussen.![]()
truste all.
Nee sorry Koei..quote:Op maandag 20 juni 2011 21:02 schreef koei het volgende:
Poit, hamsters zijn tof! Zo grappig hoe die beestjes eten en ze zijn gewoon leuk om naar te kijken. Mijn nichtje en neefjes hebben allemaal één hamster en altijd als ik daar ben moet ik altijd even zo'n beestje uit zn kooi halen. Ik vind ratten te groot worden op een gegeven moment waardoor je ook een grote kooi nodig hebt, en ze stinken veel erger.
Cavia's heb ik dan weer niet zoveel mee. Net als met konijnen. Heb ik vroeger ook gehad maar doet me toch eigenlijk niet zoveel, behalve dan mijn zwart/witte konijn Pinkie, want die kon op commando bloembakjes verplaatsen!
Hoeveel heb je dan aan ratten? Die vallen in dezelfde categorie als hamsters qua knuffelgehalte en ontwikkeling van persoonlijkheid. Maar goed, doe mij sowieso maar katten, die hebben karakter. Zo mooi hoeveel mijn katten van elkaar verschillen! En ik vind het ook geweldig dat mijn ene kat ook gewoon boos wordt als ik op vakantie gaquote:Op maandag 20 juni 2011 22:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee sorry Koei..
Ik vind hamsters echt doelloze beesten. Ze zien er soms schattig uit maar verder heb je er echt geen kut aan. Zitten een beetje in zo'n kooi te slapen en te vreten. Als je geluk hebt zie je ze in een radje lopen..
Mijn vrouwtjes ratten waren helemaal niet zo groot geworden. Groter dan een hamster maar minder groot dan een cavia.
Konijnen daarentegen vind ik echt geweldig. Maar dat het liefst van die hele grote net geen hazen. Wat een deugnieten zijn dat, heerlijk.
Maar, net thuis van moeders verjaardag, Game of Thrones kijken, Falling Skies kijken en lekker naar bed toe.
Lukt het al een beetjequote:Op maandag 20 juni 2011 22:12 schreef Sharana_LV het volgende:
Net gedouched, nu tijd om te slapen, morgen weer hele dag klussen.![]()
truste all.
Ratten zitten zo niet in dezelfde categorie als hamsters. Ratten zijn geniale beesten die zich echt aan je hechten en rustig bij je kunnen blijven zitten. Heb een hamster dat nog nooit zien doen. Zenuwachtige kutbeesten.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:36 schreef koei het volgende:
[..]
Hoeveel heb je dan aan ratten? Die vallen in dezelfde categorie als hamsters qua knuffelgehalte en ontwikkeling van persoonlijkheid. Maar goed, doe mij sowieso maar katten, die hebben karakter. Zo mooi hoeveel mijn katten van elkaar verschillen! En ik vind het ook geweldig dat mijn ene kat ook gewoon boos wordt als ik op vakantie gaKrijg altijd klachten van de oppas dat hij de eerste twee dagen chagerijnig is, en als ik terug kom dan zit hij ook altijd nog een dag te mokken en daarna pas gaat hij op de knuffeltour omdat hij stiekem wel heel blij is dat ik weer terug ben. En de andere kat die vindt gewoon alles leuk. Een oppas is leuk, want die is nieuw en geeft extra veel speciale aandacht en als ik thuis kom is het ook weer leuk, want dan ben ik er weer!
Alleen onweer houdt hij niet van, dan probeert hij bijna in me te kruipen met van die grote angstige ogen.
Vond Falling Skies maar een beetje tegenvallen eigenlijk..quote:Op maandag 20 juni 2011 22:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee sorry Koei..
Ik vind hamsters echt doelloze beesten. Ze zien er soms schattig uit maar verder heb je er echt geen kut aan. Zitten een beetje in zo'n kooi te slapen en te vreten. Als je geluk hebt zie je ze in een radje lopen..
Mijn vrouwtjes ratten waren helemaal niet zo groot geworden. Groter dan een hamster maar minder groot dan een cavia.
Konijnen daarentegen vind ik echt geweldig. Maar dat het liefst van die hele grote net geen hazen. Wat een deugnieten zijn dat, heerlijk.
Maar, net thuis van moeders verjaardag, Game of Thrones kijken, Falling Skies kijken en lekker naar bed toe.
Ja? Hmm.. toch een kans geven.. Ik laat het je wetenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:46 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Vond Falling Skies maar een beetje tegenvallen eigenlijk..
Ik denk dat dat ook vooral komt doordat hamsters meestal huisdieren van kleine kinderen zijn. Geen enkel beest blijft daar rustig bij zittenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Ratten zitten zo niet in dezelfde categorie als hamsters. Ratten zijn geniale beesten die zich echt aan je hechten en rustig bij je kunnen blijven zitten. Heb een hamster dat nog nooit zien doen. Zenuwachtige kutbeesten.
En ook ratjes hebben zo hun eigen karaktertje hoor. Miep en Lynn verschilde enorm van elkaar. Miep was de kroelkip die lekker in m'n nek bleef liggen terwijl Lynn altijd op avontuur was. Heerlijke beestjes. 2 nadelen alleen van ratjes, ze rennen niet achter laserlichtjes aan en ze worden gemiddeld maar 2 jaar..
Ja had het idee dat ik het allemaal al drie keer gezien had...quote:Op maandag 20 juni 2011 22:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja? Hmm.. toch een kans geven.. Ik laat het je weten
Ook bij grote mensen zitten hamsters niet stil. (bijna) niet tam te krijgen die beesten.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:50 schreef koei het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook vooral komt doordat hamsters meestal huisdieren van kleine kinderen zijn. Geen enkel beest blijft daar rustig bij zittenMijn ratten bleven vroeger ook nooit rustig bij me zitten... Maar goed, wellicht hadden ze van andere ratten gehoord dat ik er ooit eentje gedood heb door erop te gaan slapen
Over laserlampjes gesproken, morgen maar even wat bekers regelen op mn werk om eindelijk eens te gaan bowlen met de katten!
Vooral dat 2 jaar is erg jammerquote:Op maandag 20 juni 2011 22:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Ratten zitten zo niet in dezelfde categorie als hamsters. Ratten zijn geniale beesten die zich echt aan je hechten en rustig bij je kunnen blijven zitten. Heb een hamster dat nog nooit zien doen. Zenuwachtige kutbeesten.
En ook ratjes hebben zo hun eigen karaktertje hoor. Miep en Lynn verschilde enorm van elkaar. Miep was de kroelkip die lekker in m'n nek bleef liggen terwijl Lynn altijd op avontuur was. Heerlijke beestjes. 2 nadelen alleen van ratjes, ze rennen niet achter laserlichtjes aan en ze worden gemiddeld maar 2 jaar..
Jawel maar t is aardig veel werk!quote:
Niet echt een goedemorgen... ik heb tentamenquote:
oefquote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Niet echt een goedemorgen... ik heb tentamen![]()
Eens zien of ik genoeg gedaan heb de afgelopen weken.
Succes Lotjequote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Niet echt een goedemorgen... ik heb tentamen![]()
Eens zien of ik genoeg gedaan heb de afgelopen weken.
Watskeburt? Of watsnietkeburt?quote:
Mensen die roepen dat ze het 'O zo gigantisch druk' hebben, maar vervolgens een half uur staan te ouwehoeren over hoe hard hun plant in de tuin groeit. Mensen die mailen om iedere scheet.quote:
Het bekende gedoe dusquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mensen die roepen dat ze het 'O zo gigantisch druk' hebben, maar vervolgens een half uur staan te ouwehoeren over hoe hard hun plant in de tuin groeit. Mensen die mailen om iedere scheet.
Mensen die vragen of een hele rij postvakjes (160) op alfabetische volgorde gesorteerd zijn: JONGEN WAT DENK JE ZELLUF!!@!!@!!
En mensen die om de week met dezelfde vraag mailen en die het antwoord niet SNAPPEN. AAAAAAAAAARGH.
...
Poit, check eens op je kalender of vandaag gemarkeerd is?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:13 schreef Kuukske het volgende:
Nouja, normaal kan ik dit altijd prima hebben. Het ene oor in, andere oor uit. Maar vandaag. Kweenie.
Dat draagt er misschien ook wel aan bij.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:14 schreef Nebo het volgende:
Maar misschien komt het omdat het vandaag niet echt een mooie eerste zomerdag is?
Het is zo'n dagquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:13 schreef Kuukske het volgende:
Nouja, normaal kan ik dit altijd prima hebben. Het ene oor in, andere oor uit. Maar vandaag. Kweenie.
Euh, m'n moeder was gisteren jarig? Mis ik vandaag iets?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:14 schreef Nebo het volgende:
[..]
Poit, check eens op je kalender of vandaag gemarkeerd is?
Ik dacht dat jij bepaalde cycli bij zou houden van SC-vrouwenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Euh, m'n moeder was gisteren jarig? Mis ik vandaag iets?
Oh, Haha, ja, euh. da's prive. tip van de dag, blijf uit de buurt of neem chocola meequote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:22 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij bepaalde cycli bij zou houden van SC-vrouwen
Ik heb altijd een noodpakketje bij me: een reep chocolade en een zakje magnetronkorrels om het buikje warm te houden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh, Haha, ja, euh. da's prive. tip van de dag, blijf uit de buurt of neem chocola mee
Baas!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:28 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik heb altijd een noodpakketje bij me: een reep chocolade en een zakje magnetronkorrels om het buikje warm te houden.
dit!!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:38 schreef Kuukske het volgende:
Wat zijn jullie lief voor je vrouwtjes. Denken jullie ook aan paracetamol?.
vooral het eerste is zooo herkenbaarquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mensen die roepen dat ze het 'O zo gigantisch druk' hebben, maar vervolgens een half uur staan te ouwehoeren over hoe hard hun plant in de tuin groeit. Mensen die mailen om iedere scheet.
Mensen die vragen of een hele rij postvakjes (160) op alfabetische volgorde gesorteerd zijn: JONGEN WAT DENK JE ZELLUF!!@!!@!!
En mensen die om de week met dezelfde vraag mailen en die het antwoord niet SNAPPEN. AAAAAAAAAARGH.
...
Heb geen vrouwtje om aan te denken dus heb nooit iets speciaal bij mij.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:38 schreef Kuukske het volgende:
Standaard!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:38 schreef Kuukske het volgende:
Mag niet meer...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:38 schreef Kuukske het volgende:
en een kapotje?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb geen vrouwtje om aan te denken dus heb nooit iets speciaal bij mij.
Al heb ik wel paracetamol in mijn portemonnee.
En het is nog wel de positiefste dag van het jaar vandaagquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
...
Uiteraard, die zit alleen niet het pakketje maar in een vakje van mijn tas. Ik had een olifantknuffelding waar het zakje magnetronkorrels in moest, maar die heeft mijn vorige vriendin gestolen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:38 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben niet ongesteld ofzo dus nee. Dank je!quote:
Ik dacht dat alleen ik daar last van had.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:56 schreef Kn0x het volgende:
Méééén, ik heb nu al geen zin meer
Ik wil naar huis Sims 3 spelen
Dude.. Zeg dan op z'n minst dat je Duke Nukem wilt spelen..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:56 schreef Kn0x het volgende:
Méééén, ik heb nu al geen zin meer
Ik wil naar huis Sims 3 spelen
Ik ook niet.. Dan flikker ik hem maar weg..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben niet ongesteld ofzo dus nee. Dank je!
In de beveiliging of wat anders?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:25 schreef Fallen het volgende:
yay... solliciteren op een baan in Den Haag.
Genoeg werkgelegenheid in Den Haag wat dat betreft, zo zou je denkenquote:
Wat wil je inderdaad met tuig als Koei in je stad.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:31 schreef Nebo het volgende:
[..]
Genoeg werkgelegenheid in Den Haag wat dat betreft, zo zou je denken
Ambtenaar?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:25 schreef Fallen het volgende:
yay... solliciteren op een baan in Den Haag.
Als opsporingsambtenaar bij de LID.quote:
quote:
Zoiets ja...quote:
Ik ben ook niet stoer. Ik heb geen borsthaar, speel Sims 3 en huil tijdens filmsquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude.. Zeg dan op z'n minst dat je Duke Nukem wilt spelen..
Nu vindt niemand je meer stoer
Wat slim. Openlijk toegeven dat je niet stoer bent in de hoop wel stoer gevonden te worden. Helaaschquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:44 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik ben ook niet stoer. Ik heb geen borsthaar, speel Sims 3 en huil tijdens films
Hmm, borsthaar genoeg hier en huil ook tijdens films maar Sims 3? Kommop man.. Heb je je ballen op je nachtkastje laten liggen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:44 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik ben ook niet stoer. Ik heb geen borsthaar, speel Sims 3 en huil tijdens films
Hij weet natuurlijk dat veel vrouwen sims 3 leuk vinden ... dit is tactiek poit!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Hmm, borsthaar genoeg hier en huil ook tijdens films maar Sims 3? Kommop man.. Heb je je ballen op je nachtkastje laten liggen?
ah, gaat het daar misquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hij weet natuurlijk dat veel vrouwen sims 3 leuk vinden ... dit is tactiek poit!
Houden vrouwen ook van laffe twatten?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hij weet natuurlijk dat veel vrouwen sims 3 leuk vinden ... dit is tactiek poit!
Laffe watte?quote:
quote:
Voor een langdurige en stabiele relatie? Ja, laffe twatten zijn dan een stuk beterquote:
Laffe twatten, natte pony's, maffe tosti's...quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:19 schreef Fallen het volgende:
[..]
Laffe twatten, natte pony's, maffe tosti's...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |