SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Jaquote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 14:10 schreef Sharana_LV het volgende:
Dan het mormeltje hier ook maar![]()
[ afbeelding ]
Nohh wat een dropje!quote:Op zondag 19 juni 2011 14:10 schreef Sharana_LV het volgende:
Dan het mormeltje hier ook maar![]()
[ afbeelding ]
ze is mega eigenwijsquote:Op zondag 19 juni 2011 14:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nohh wat een dropje!
Zo-eentje vind fruit ook heel leuk!
quote:Op zondag 19 juni 2011 13:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Degene die boven op die andere probeert te kruipen past ook wel bij je karakter
Haha. Had V trouwens zijn hoed over zijn helm heengetrokken tijdens het karten?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:27 schreef Frankii het volgende:
Twee dagen geleden gekart, nog steeds spierpijn![]()
Gamebabe dacht dat ze me bijna had ingemaakt, V heef me ingemaakt.
Met een tof spookhuisquote:
What's up?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:12 schreef SuperFruitig het volgende:
ZUUUUUUUUUUUUUUUUUUUuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Klopt. Nou ja, cola.quote:
Kom er zo aan!quote:
Ehm op zondag met de winkels dicht?quote:Op zondag 19 juni 2011 16:10 schreef koei het volgende:
Iemand nog een idee voor een last minute vaderdagkadootje?
Alles is hier op zondag gewoon open tot zes uur. Ik woon in een echte stad he :pquote:Op zondag 19 juni 2011 16:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ehm op zondag met de winkels dicht?
Is er een ah-xl in de buurt? Daar hebben ze vast wel iets (BBQ-gereedscchap, kookboek voor mannen, voorraad drop, spullen om in de tuin te werken)
quote:Op zondag 19 juni 2011 16:22 schreef koei het volgende:
[..]
Alles is hier op zondag gewoon open tot zes uur. Ik woon in een echte stad he :p
maar drop is best een goed idee! in combinatie met een film denk ik... langs de mediamarkt dan maar!
Een zelfgemaakte tekening.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:10 schreef koei het volgende:
Iemand nog een idee voor een last minute vaderdagkadootje?
quote:Op zondag 19 juni 2011 16:55 schreef SpankmasterC het volgende:
Tain, wiens billen zijn dat in je UI? 'cuz I like!
Kom maar opquote:Op zondag 19 juni 2011 17:02 schreef Pheno het volgende:
Zo, prijsvraag 1 online, next! Nu nog wat XBox-mensen blij maken
Waarom denk je dat de tetten de OP al uit zijn?quote:Op zondag 19 juni 2011 17:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[info]Gaarne even aandacht voor het volgende: Ik zie geen advertenties meer & #2 Adsenseprobs ''ik zie geen advertenties meer''
Wij rekenen op jullie medewerking.[/info]
Blij dat ik niet de enige ben.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:27 schreef Frankii het volgende:
Ik was m'n ducttape vergetenquote:Op zondag 19 juni 2011 14:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha. Had V trouwens zijn hoed over zijn helm heengetrokken tijdens het karten?
Slecht voor zijn image anders
Daaromquote:Op zondag 19 juni 2011 18:12 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de tetten de OP al uit zijn?
Hint: het komt niet door een feministische beweging
gandalf stormcrow!quote:
Internetquote:Op zondag 19 juni 2011 18:52 schreef Mday het volgende:
[..]
gandalf stormcrow!
ik heb wat ontdekt! google de term hierboven ns en druk op afbeeldingen
In bepaalde topics kom ik alle ziektes tegen die in mijn familie ronddwalen dus hier zullen ze wel overheen komenquote:
Spank sorry maar ik heb je reactie op mijn starcraft 2 vraag gemist.quote:
Let dan op kutje !quote:Op zondag 19 juni 2011 20:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Spank sorry maar ik heb je reactie op mijn starcraft 2 vraag gemist.
Dan zoek je het even opquote:Op zondag 19 juni 2011 20:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat taal gebruik mag natuurlijk ook niet meer! Foei!quote:
Maar koeidier waarom had ik lef dat ik dat op facebook zettequote:Op zondag 19 juni 2011 23:10 schreef koei het volgende:
[..]
Dat taal gebruik mag natuurlijk ook niet meer! Foei!
Nou, er openlijk voor uitkomen dat je daar komt om die tijd enzo...quote:Op zondag 19 juni 2011 23:28 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Maar koeidier waarom had ik lef dat ik dat op facebook zette?
Ojee wat erg. Zoiets noemen we het leven koeidier!quote:Op zondag 19 juni 2011 23:36 schreef koei het volgende:
[..]
Nou, er openlijk voor uitkomen dat je daar komt om die tijd enzo...
En ga eens een planning maken jij! Woensdag is allang voorbij!
Het leven? Ik ken alleen het level...quote:Op zondag 19 juni 2011 23:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ojee wat erg. Zoiets noemen we het leven koeidier!
Ik deed een hihiquote:Op zondag 19 juni 2011 23:10 schreef koei het volgende:
[..]
Dat taal gebruik mag natuurlijk ook niet meer! Foei!
Haha ik ook ja, in de rug, rotplek... Ik had je ook ingemaakt als Ike niet had gedacht dat ik een man was en me van de baan had geredenquote:Op zondag 19 juni 2011 14:27 schreef Frankii het volgende:
Gamebabe dacht dat ze me bijna had ingemaakt, V heef me ingemaakt.
quote:
Babe hoe is het met je wijn app?quote:Op maandag 20 juni 2011 08:54 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Haha ik ook ja, in de rug, rotplek... Ik had je ook ingemaakt als Ike niet had gedacht dat ik een man was en me van de baan had gereden
Goedemorgen allen, is het al weekend?
Ahh wat had/heb je?quote:Op maandag 20 juni 2011 09:07 schreef Poit het volgende:
Gefeliciteerd Petti!
en goedemorgen.. gisteren heel de dag ziek op bed gelegen..
quote:Op maandag 20 juni 2011 09:22 schreef badboynova het volgende:
gefeliciteerd Petti, en welkom bij de club der elite.
Ik ben bang dat slaaptekort van de afgelopen periode me geveld heeft..quote:
De ontwikkeling is bijna klaar, de registratie bij apple duuuuuurt lang....quote:Op maandag 20 juni 2011 09:17 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Babe hoe is het met je wijn app?
Applequote:Op maandag 20 juni 2011 09:25 schreef GameBabe het volgende:
[..]
De ontwikkeling is bijna klaar, de registratie bij apple duuuuuurt lang....
Het mooiste was nog dat je verplicht was om te faxen.... dat was bij sony niet eens...quote:
Kijk dat hoor ik nu graag 's ochtends vroegquote:Op maandag 20 juni 2011 09:22 schreef badboynova het volgende:
gefeliciteerd Petti, en welkom bij de club der elite.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 20 juni 2011 09:34 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Kijk dat hoor ik nu graag 's ochtends vroeg
En de anderen natuurlijk ook bedankt
Gefeli!!quote:Op maandag 20 juni 2011 09:34 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Arme poit, hoe voel je je nu?quote:Op maandag 20 juni 2011 09:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben bang dat slaaptekort van de afgelopen periode me geveld heeft..
Je hebt het van mij overgenomenquote:Op maandag 20 juni 2011 09:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben bang dat slaaptekort van de afgelopen periode me geveld heeft..
Faxen? Wat ouderwets...quote:Op maandag 20 juni 2011 09:29 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het mooiste was nog dat je verplicht was om te faxen.... dat was bij sony niet eens...
Gefeli Petti!quote:Op maandag 20 juni 2011 09:34 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Faxenquote:Op maandag 20 juni 2011 09:29 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het mooiste was nog dat je verplicht was om te faxen.... dat was bij sony niet eens...
Buzzen valt ook wel in die categorie.quote:
Net zoals Boeken en Krantenquote:Op maandag 20 juni 2011 10:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Buzzen valt ook wel in die categorie.
Hoe voelt het als dertiger?quote:Op maandag 20 juni 2011 10:52 schreef Pettigrew81 het volgende:
Wederom bedankt voor de felicitaties![]()
En nu ristig wakker worden
felicidados. ben je nu 82?quote:Op maandag 20 juni 2011 10:52 schreef Pettigrew81 het volgende:
Wederom bedankt voor de felicitaties![]()
En nu ristig wakker worden
Bij mijn vorige werk werd de fax voornamelijk nog gebruikt om spamfaxen te ontvangenquote:Op maandag 20 juni 2011 10:31 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Faxen![]()
2011, wie faxed er nog mygawd.
ken dat. wist niet eens dat spam ook via fax gingquote:Op maandag 20 juni 2011 11:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Bij mijn vorige werk werd de fax voornamelijk nog gebruikt om spamfaxen te ontvangen
Lijkt me voor de spammers niet echt lucratief. Bij de bedrijven waar ik heb gewerkt waar we spamfaxen kregen werd het meteen weggegooid.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:28 schreef Mday het volgende:
[..]
ken dat. wist niet eens dat spam ook via fax ging
maar je kijkt er wel naar, en dat kan ik niet zeggen voor de mailspamquote:Op maandag 20 juni 2011 11:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Lijkt me voor de spammers niet echt lucratief. Bij de bedrijven waar ik heb gewerkt waar we spamfaxen kregen werd het meteen weggegooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |