Bij de kringloop 2 tientjes voor een redelijke speler, albums voor euro.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jammer dat ik zo een ding niet meer heb
Toch maar eens kijkenquote:Op zondag 19 juni 2011 14:08 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Bij de kringloop 2 tientjes voor een redelijke speler, albums voor euro.
Richting werk rijdenquote:Op zondag 19 juni 2011 20:06 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Wat moet je morgen dan allemaal doen ?
True that !quote:Op zondag 19 juni 2011 20:23 schreef Erasmo het volgende:
Geloof me de andere kant op rijden aan het einde van de week is leuker
Goede film maar als je 1 seconde niet oplet snap je er geen snars meer vanquote:Op zondag 19 juni 2011 21:56 schreef m.k het volgende:
Net Memento gekeken, was vergeten dat ik m al gezien had![]()
Ik het over 24-uurs wachtenquote:Op zondag 19 juni 2011 21:58 schreef Braamyo het volgende:
mhua... dienst doen in het weekend levert ons naast oefen toelages slechts 4 vrije uren op.... dus zo heel goed vind ik die vorm van over uren niet in dat geval....
Toch het verkeerde onderdeel gekozen dusquote:Op zondag 19 juni 2011 22:11 schreef Braamyo het volgende:
[..]
onze oefeningen zijn ook 24 uur per dag
Wat dan ?quote:
Ik begreep hem ook niet helemaal, maar hij is toch goedquote:Op zondag 19 juni 2011 22:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Goede film maar als je 1 seconde niet oplet snap je er geen snars meer van
Dat auto ding weer?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
¤1700 of ¤35
Dat is nogal een verschil.
Yep. de ECU.quote:
Hehe, heb hier een fust met Hertog Jan staanquote:
Verschil van ongeveer 5% alcohol per flesjequote:Op zondag 19 juni 2011 22:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nog niet. Zit er veel verschil tussen?
quote:Op zondag 19 juni 2011 22:46 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Verschil van ongeveer 5% alcohol per flesje
tis een speciaal bier van HJ. Vrij zoet en sterk (10%). Ik vind m iig erg lekker.quote:
Zal vast beter zijn dan dat zgn "rosé bier"quote:Op zondag 19 juni 2011 22:48 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
tis een speciaal bier van HJ. Vrij zoet en sterk (10%). Ik vind m iig erg lekker.
Prffffffffffffffffft....quote:Op zondag 19 juni 2011 22:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zal vast beter zijn dan dat zgn "rosé bier"
ah gadverdamme nu zit mn hele beeldscherm onder het bier....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood Sugar Sex Magik
Dan wacht ik rustig afquote:Op zondag 19 juni 2011 23:50 schreef Thaboel het volgende:
Welkom! Ja voor je defensie vragen kun je hier terecht.
Morgen 'druk' dagje. Digi-D aanvragen, kpu bellen dat ze moeten kappen met vragen of ik me zooi eens wil inleveren, stufi en ov aanvragen und klap op de vuurpijl: kijken of ik me kledingpakket en laptop via de belasting kan terug krijgen
http://dm.fok.nl/quote:Op zondag 19 juni 2011 22:08 schreef Braamyo het volgende:
DM's en ik... wij hebben haat
Maar ehm, wat heb ik gemist?
Welkom! En je zit hier goed hoorquote:
JA. 2mm.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:26 schreef Iska het volgende:
Middag allemaal
Zoals iedere keer als ik weer naar de kapper ga: Zal ik mn kop nou eindelijk eens kaalscheren?
ik heb het 6 jaar kaal gehad.. nu ben ik voor het eerst weer in de mood om het te laten groeien.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:26 schreef Iska het volgende:
Middag allemaal
Zoals iedere keer als ik weer naar de kapper ga: Zal ik mn kop nou eindelijk eens kaalscheren?
Weer een Android vriendje erbij!quote:Op maandag 20 juni 2011 16:20 schreef AchJa het volgende:
Des middags!
Ben al drie dagen aan het prutsen met mijn nieuwe phone... Ben een Android noob dus moest ff studeren en vooral proberen.![]()
Nu kom ik er achter hoe ver Symbian achterloopt...
En iedereen met een Iphonequote:
maar die van apple begrijpt iedereen en ze zijn magisch snellerquote:Op maandag 20 juni 2011 16:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
En iedereen met een Iphonemoet oprotten! Gratis apps bij de market en voor dezelfde apps moet je betalen bij de apple store...
Nou, ik moet erg wennen aan het makkelijke. Ik ben een die hard Windhozer en weet altijd precies waar en wat staat aan temp, updates, install resten, registers, actieve processen, swap file etc. Ik weer naarstig op zoek naar die downloads van de market, maar die zijn niet te vinden. Al het nodige zit in de map van de app zelf. Ook Apple doet dat, maar ik kan maar niet wennen aan Apple.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:05 schreef m.k het volgende:
[..]
maar die van apple begrijpt iedereen en ze zijn magisch sneller![]()
Vernuft? Het is de simpelheid zelve. Windows is een tuin, die moet je zelf onderhouden. Android is een tuin met gratis tuinman.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:11 schreef Lightning_NL het volgende:
Tja, je moet ook wel wat meer vernuft hebben om met Android te werken, simpelweg omdat je er véél meer mee kan, in tegenstelling tot hetgeen wat Apple voor jou afbakent.
quote:Op maandag 20 juni 2011 18:11 schreef Lightning_NL het volgende:
Ja ok, da's inderdaad zo AchJa, maar juist dankzij die vrijheden kun je verder gaan waardoor er wel wat vernuft bij komt kijken.
Android vs iPhone staat gelijk aan Lego Technic vs Playmobil
Wist je dat niet?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:08 schreef hoogvlieger het volgende:
Iedereen even dit checken: http://www.stormingjuno.com/
Verplicht kijkvoer voor alle def'ers zeg ik.
Ik bedoel dat er meer gebeurd is behalve Omaha.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:22 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Wist ik wat niet? Dat deze site er was? Nee, kom hem net tegen.
Natuurlijk wist ik dat wel. En niet omdat ik vroegah zoveel call of duty heb gespeeldquote:Op maandag 20 juni 2011 19:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik bedoel dat er meer gebeurd is behalve Omaha.
Neuh, was nog een vergeten strandje.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:51 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Je bedoeld die nep-landing bij Callais?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |