Eens. Alles is in bepaalde ogen de schuld van de HRA. Van subsidiestop tot crisis tot afrikaanse aids-weesjes.quote:Op zondag 19 juni 2011 09:40 schreef eriksd het volgende:
Veder het gebruikelijke gezeik over HRA en villasubsidie:
Exact. En ze kunnen het niet verkroppen dat PvdA of SP solidariteit in een nationalistisch sausje giet. Dan kan ik wel de metropolitane en individualistische wereldburger gaan uithangen, maar dan ben ik bang dat ik van D66-sympathieen word beschuldigd.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:10 schreef waht het volgende:
Ja tuurlijk.
Het is gewoon nationale solidariteit vs. globale solidariteit.
Dat eerste kan bestaan doordat het laatste niet bestaat.
De kinderen zijn bij mijn zus logeren i.v.m. een feestje gisteren bij de overburen. Mijn vrouw ligt nog in bed omdat ze gisteren eens goed doorzakte en ik kan dadelijk weer werken aan een radiatorombouw die ik vanavond ga afleveren.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:13 schreef eriksd het volgende:
Fijne vaderdag Bet
Zijn er nog meer vaders in POL?
Je mag langskomen hoor.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:13 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb zin om iemand met een rechtse signatuur in elkaar te beuken.
Kut D66'erquote:Op zondag 19 juni 2011 11:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Exact. En ze kunnen het niet verkroppen dat PvdA of SP solidariteit in een nationalistisch sausje giet. Dan kan ik wel de metropolitane en individualistische wereldburger gaan uithangen, maar dan ben ik bang dat ik van D66-sympathieen word beschuldigd.
Dat betekent dat ik de deur uit moet en dat red ik niet, vrees ik.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je mag langskomen hoor.
Ik heb wel zin in een potje matten met je.
Nationalist.quote:
Provinciaal.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 11:16 schreef KoosVogels het volgende:
Dat betekent dat ik de deur uit moet en dat red ik niet, vrees ik.
Toetsenbord heldenquote:
Ik heb nu wel Forever Young aanstaan.quote:
Ik krijg mijn zelf gekocht horloge en telefoontje vanmiddag.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:24 schreef GSbrder het volgende:
Cadeaus zijn overrated op vaderdag.
Stelletje materialisten.
Gaarne stel ik mij beschikbaar.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:13 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb zin om iemand met een rechtse signatuur in elkaar te beuken.
Die Samsung huppelepup? Je bent wel 2.0 voor iemand van jouw leeftijd.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik krijg mijn zelf gekocht horloge en telefoontje vanmiddag.
Ik verheug mij nu al op een carriere in de advocatuur.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:23 schreef GSbrder het volgende:
Weet ik erik, jij kan je zelfs nog uit een barfight met wat steroid-gasten praten, gladjak
2.0? Wat houdt dat in??quote:Op zondag 19 juni 2011 11:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die Samsung huppelepup? Je bent wel 2.0 voor iemand van jouw leeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |