Eens. Alles is in bepaalde ogen de schuld van de HRA. Van subsidiestop tot crisis tot afrikaanse aids-weesjes.quote:Op zondag 19 juni 2011 09:40 schreef eriksd het volgende:
Veder het gebruikelijke gezeik over HRA en villasubsidie:
Exact. En ze kunnen het niet verkroppen dat PvdA of SP solidariteit in een nationalistisch sausje giet. Dan kan ik wel de metropolitane en individualistische wereldburger gaan uithangen, maar dan ben ik bang dat ik van D66-sympathieen word beschuldigd.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:10 schreef waht het volgende:
Ja tuurlijk.
Het is gewoon nationale solidariteit vs. globale solidariteit.
Dat eerste kan bestaan doordat het laatste niet bestaat.
De kinderen zijn bij mijn zus logeren i.v.m. een feestje gisteren bij de overburen. Mijn vrouw ligt nog in bed omdat ze gisteren eens goed doorzakte en ik kan dadelijk weer werken aan een radiatorombouw die ik vanavond ga afleveren.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:13 schreef eriksd het volgende:
Fijne vaderdag Bet
Zijn er nog meer vaders in POL?
Je mag langskomen hoor.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:13 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb zin om iemand met een rechtse signatuur in elkaar te beuken.
Kut D66'erquote:Op zondag 19 juni 2011 11:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Exact. En ze kunnen het niet verkroppen dat PvdA of SP solidariteit in een nationalistisch sausje giet. Dan kan ik wel de metropolitane en individualistische wereldburger gaan uithangen, maar dan ben ik bang dat ik van D66-sympathieen word beschuldigd.
Dat betekent dat ik de deur uit moet en dat red ik niet, vrees ik.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je mag langskomen hoor.
Ik heb wel zin in een potje matten met je.
Nationalist.quote:
Provinciaal.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 11:16 schreef KoosVogels het volgende:
Dat betekent dat ik de deur uit moet en dat red ik niet, vrees ik.
Toetsenbord heldenquote:
Ik heb nu wel Forever Young aanstaan.quote:
Ik krijg mijn zelf gekocht horloge en telefoontje vanmiddag.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:24 schreef GSbrder het volgende:
Cadeaus zijn overrated op vaderdag.
Stelletje materialisten.
Gaarne stel ik mij beschikbaar.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:13 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb zin om iemand met een rechtse signatuur in elkaar te beuken.
Die Samsung huppelepup? Je bent wel 2.0 voor iemand van jouw leeftijd.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik krijg mijn zelf gekocht horloge en telefoontje vanmiddag.
Ik verheug mij nu al op een carriere in de advocatuur.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:23 schreef GSbrder het volgende:
Weet ik erik, jij kan je zelfs nog uit een barfight met wat steroid-gasten praten, gladjak
2.0? Wat houdt dat in??quote:Op zondag 19 juni 2011 11:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die Samsung huppelepup? Je bent wel 2.0 voor iemand van jouw leeftijd.
Dat je modern bent. Versie 2.0 i.p.v. beginversie 1.0quote:
En bedankt, "op mijn leeftijd". Ik kom net kijken man.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat je modern bent. Versie 2.0 i.p.v. beginversie 1.0
Je was toch al in de 30?quote:Op zondag 19 juni 2011 11:36 schreef betyar het volgende:
[..]
En bedankt, "op mijn leeftijd". Ik kom net kijken man.
quote:Op zondag 19 juni 2011 11:41 schreef eriksd het volgende:
Nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Je hebt de Koude Oorlog nog meegemaakt.
Ik kan me de skies over Bagdad op het journaal nog goed herinneren:quote:Op zondag 19 juni 2011 11:41 schreef eriksd het volgende:
Nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Je hebt de Koude Oorlog nog meegemaakt.
Even lezen.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:56 schreef Cerbie het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_030_het_v.html#more
Bizar.
Gezellig manquote:Op zondag 19 juni 2011 11:56 schreef Cerbie het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_030_het_v.html#more
Bizar.
Ik snap dat niet. Ik ben geen bonk van twee meter twintig met spieren als staalkabels, maar dat laat je je toch niet over je kant gaan? Zoiets:quote:
1. Je belt de politie dat je je woonruimte niet meer inkunt.quote:Toen ik zondag nog wat spullen uit mijn kamer kwam halen had Vloet tot overmaat van ramp een nieuw slot op de deur gezet zodat wij niet meer in het pand kunnen waar nog veel van onze spullen staan en waar wij nog gewoon huurder van zijn. We zijn dus letterlijk ons huis uitgepest, en binnen een week dakloos gemaakt.
Wat een lul zeg.quote:Die maandagavond waren de gaspitjes van het fornuis op mysterieuze wijze verdwijnen en dinsdag was de stekker van de CV-ketel er uit getrokken zodat wij geen warm water hadden.
Waarschijnlijk rechts, die kniepert.quote:
Kopje thee, die arme man heeft het vast niet zo bedoeld. Hij raakte helemaal overstuur van al die lieflijke studentes.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:12 schreef eriksd het volgende:
Als de Gemeente het zou willen zouden ze hem zo kapot krijgen. Kennelijk is Aleid de PvdA'er schijtbang. Maarja, dat is niets nieuws natuurlijk.
Rechts had die man inderaad gelijk een spuitje gegeven.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:12 schreef eriksd het volgende:
Als de Gemeente het zou willen zouden ze hem zo kapot krijgen. Kennelijk is Aleid de PvdA'er schijtbang. Maarja, dat is niets nieuws natuurlijk.
Het is gewoon de schuld van rechts. Kankerstroming.quote:
En dan?quote:Op zondag 19 juni 2011 12:17 schreef KoosVogels het volgende:
Ik hoop dan ook echt dat Wilders de stekker eruit trekt.
Dit is wat ze graag willen inderdaad. Weg met die nare overheid die huurders wil beschermen en zo ingrijpt op de woningmarkt. Laat die markt het maar zelf uitzoeken.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarschijnlijk rechts, die kniepert.
Dan krijgen we Den Uyl II.quote:
Volgens mij zeg ik toch exact het tegenovergestelde maar is het het linkse college dat ligt te slapen.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dit is wat ze graag willen inderdaad. Weg met die nare overheid die huurders wil beschermen en zo ingrijpt op de woningmarkt. Laat die markt het maar zelf uitzoeken.
Nou ja ik heb hier figuren zaken horen beweren dat wanneer er wat aan de HRA gedaan wordt dat dan zeker ook wat aan de huurmarkt gedaan moet worden (en dan niet om de praktijken van Vloet lastiger te maken) omdat het anders niet eerlijk isquote:
quote:Die studenten van tegenwoordig kunnen ook niets meer hebben. Stelletje verwende slappelingen.
In mijn tijd moest ik elke week op verplicht op dinsdagavond de huisbazin van 150 kg beffen en tegelijkertijd haar debiele dochter klaarvingeren.
Dat hoort bij het studentenleven, daar wordt je hard van.
Wat zuip je dat je zulke gruwelijke katers krijgt, thuisgebrouwen wodka?quote:Op zondag 19 juni 2011 12:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is gewoon de schuld van rechts. Kankerstroming.
Beetje wat Zienswijze wil inderdaad. Jaja, de markt regelt alles. Je kunt mensen niet oplichten want dan word je afgestraft door de markt.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dit is wat ze graag willen inderdaad. Weg met die nare overheid die huurders wil beschermen en zo ingrijpt op de woningmarkt. Laat die markt het maar zelf uitzoeken.
Jij bent dan ook geen echte hardcore rechtse. Jij bent gewoon ooit gepest door een PvdA'er. Het fokthesystemsyndroom zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik toch exact het tegenovergestelde maar is het het linkse college dat ligt te slapen.
Als er geen kamernood was zou deze man natuurlijk gewoon de tering kunnen krijgen, dan huurt niemand meer van hem.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beetje wat Zienswijze wil inderdaad. Jaja, de markt regelt alles. Je kunt mensen niet oplichten want dan word je afgestraft door de markt.
Waren er niet tal van andere problemen (weggepeste homo's?) waar Aleid niets aan wilde doen?quote:Op zondag 19 juni 2011 12:12 schreef eriksd het volgende:
Dat is nogal theoretisch. Hij heeft een flinke positie opgebouwd zodat men niet zomaar om hem heen kan.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:20 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als er geen kamernood was zou deze man natuurlijk gewoon de tering kunnen krijgen, dan huurt niemand meer van hem.
Ik moest lachenquote:Op zondag 19 juni 2011 12:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen echte hardcore rechtse. Jij bent gewoon ooit gepest door een PvdA'er. Het fokthesystemsyndroom zullen we maar zeggen.
De gemeente bouwt zelf niet zo heel veel. En nieuw bouwen voor studenten is bijna niet te doen, dan heb je het toch over units met een zekere zelfstandigheid en daar moet een flinke huur tegen over staan anders kan het niet uit.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:21 schreef Cerbie het volgende:
Maar studenten zijn altijd al het ondergeschoven kindje in de huisvesting geweest, de gemeente bouwt veel liever sociale huurvillas.
Niet eens. Ben gewoon klaar met dit kabinet. Het lokt domheid uit en het is genoeg geweest.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:20 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Wat zuip je dat je zulke gruwelijke katers krijgt, thuisgebrouwen wodka?
http://www.demeeuw.com/se(...)ikbare-gebouwen.htmlquote:Op zondag 19 juni 2011 12:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
De gemeente bouwt zelf niet zo heel veel. En nieuw bouwen voor studenten is bijna niet te doen, dan heb je het toch over units met een zekere zelfstandigheid en daar moet een flinke huur tegen over staan anders kan het niet uit.
Hier in Nijmegen wil de lokale studentenhuisvester best bouwen, maar de gemeente doet moeilijk met de vergunningen en verkopen van stukken grond. De laatste nieuwbouw staat op een locatie waar 10 jaar om gesteggeld is.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
De gemeente bouwt zelf niet zo heel veel. En nieuw bouwen voor studenten is bijna niet te doen, dan heb je het toch over units met een zekere zelfstandigheid en daar moet een flinke huur tegen over staan anders kan het niet uit.
De vrije markt! De vrije markt!quote:Op zondag 19 juni 2011 12:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is nogal theoretisch. Hij heeft een flinke positie opgebouwd zodat men niet zomaar om hem heen kan.
Het is dan ook veel te ver gekomen met deze man. Keihard aanpakken en daadwerkelijk vervolgen. Minder kamernood zal ervoor zorgen dat nieuwe types als hij minder kans hebben, voor hem drie anderen immers.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is nogal theoretisch. Hij heeft een flinke positie opgebouwd zodat men niet zomaar om hem heen kan.
Zeg, moet jij niet een dolfijn gaan knuffelen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |