Pa en ma zullen er trots op zijnquote:Op zondag 19 juni 2011 13:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die zit ik nu ook te kijken. Holy crap!
Ohja, het was toen eventjes hip voor politici om muziek te maken.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat klopt, ik kan mij er uitstekend over amuseren. Net zoals over dit:
Dat is bijna te makkelijk. Net als zeggen dat zelf kinderen nemen verschrikkelijk immoreel en egoistisch is als je ook een kind uit een of ander helhol kan redden door adoptie. Dan krijg je nieuwe ouders pas echt pissig.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:51 schreef waht het volgende:
[..]
Ik mis nog een beetje de politiek van overbevolking in OUD.
Wie gaat het voortouw nemen?
quote:Op zondag 19 juni 2011 13:51 schreef waht het volgende:
[..]
Heel tere zieltjes heb ik gemerkt in de paar humoruitstapjes naar OUD.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:54 schreef du_ke het volgende:
[..]Ik moet even waarschuwen dat ze daar tere zieltjes hebben.
OUD is zo heerlijk makkelijk te trollen. Ik herinner me nog een reeks waarin je werd afgemaakt als je abortus pleegde bij een vrucht met syndroom van down.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:51 schreef waht het volgende:
[..]
quote:
quote:Na een zorgvuldige analyse heb ik wel een vermoeden waarom die achtbaan stil bleef staan.
quote:Op zondag 19 juni 2011 13:53 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat is bijna te makkelijk. Net als zeggen dat zelf kinderen nemen verschrikkelijk immoreel en egoistisch is als je ook een kind uit een of ander helhol kan redden door adoptie. Dan krijg je nieuwe ouders pas echt pissig.
Ik had zo'n vermoeden.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:54 schreef du_ke het volgende:
[..]Ik moet even waarschuwen dat ze daar tere zieltjes hebben.
Tranen in mijn ogen van het lachenquote:
Ik kan geen goed aankopingspunt vinden, behalve in dit topic maar zo schaamteloos ben ik niet.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:56 schreef Cerbie het volgende:
Doe maar een voorzetje en vervolgens hier de link.
Graag gedaan.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:58 schreef GSbrder het volgende:
Wat is het voor een bazensite?!
Godver, mijn hele studiezondag naar de kut
"Als het je niet lukt om zwanger te worden, dan koop je toch gewoon een kind?"quote:Op zondag 19 juni 2011 14:01 schreef waht het volgende:
[..]
Ik kan geen goed aankopingspunt vinden, behalve in dit topic maar zo schaamteloos ben ik niet.
Die doet me wel heel erg denken aan Benny Lava.quote:
Je wil ze helpen om zwanger te worden?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:01 schreef waht het volgende:
[..]
Ik kan geen goed aankopingspunt vinden, behalve in dit topic maar zo schaamteloos ben ik niet.
Doet me wederom aan dit denken:quote:
EG:quote:Op zondag 19 juni 2011 14:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
"Als het je niet lukt om zwanger te worden, dan koop je toch gewoon een kind?"
"3x niet goed, geld terug"quote:Op zondag 19 juni 2011 14:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je wil ze helpen om zwanger te worden?
whaha nee ik wilde een ietwat serieuzer insteek nemen.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je wil ze helpen om zwanger te worden?
Volgens mij zou een POLler het daar nog geen 15 minuten zonder ban uithouden.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
EG:
Dan zal je het wel niet verdient hebben van God
VALT ER HIER NOG WAT TE NEUKEN??quote:Op zondag 19 juni 2011 14:05 schreef waht het volgende:
[..]
whaha nee ik wilde een ietwat serieuzer insteek nemen.
Ach, in het foto-topic gewoon elk kind lelijk noemen helpt ookquote:Op zondag 19 juni 2011 14:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Volgens mij zou een POLler het daar nog geen 15 minuten zonder ban uithouden.
Volgende topic: "ik heb mijn kind van de trap laten vallen en het heeft een beschadiging opgelopen, kan ik nu bij de verzekering geld claimen?"
Tips en tricks: piemel in de poepert levert geen knappe mokka-kinderen op, probeer het andere gaatje.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:05 schreef waht het volgende:
[..]
whaha nee ik wilde een ietwat serieuzer insteek nemen.
quote:Op zondag 19 juni 2011 14:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tips en tricks: piemel in de poepert levert geen knappe mokka-kinderen op, probeer het andere gaatje.
Wajongers daarentegenquote:Op zondag 19 juni 2011 14:09 schreef eriksd het volgende:
Ik weet niet of het nou zo verstandig is ouders met een kinderwens te gaan zieken
Hoezo niet, die happen toch zo lekker?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:09 schreef eriksd het volgende:
Ik weet niet of het nou zo verstandig is ouders met een kinderwens te gaan zieken
Het antwoord "daar moet gewoon een piemel in" kon ook onmogelijk goed worden gerekend, maar dat had je zelf vast al wel door.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:11 schreef eriksd het volgende:
Achja, een IVF vraag heeft mij vorige week een hoop punten op een tentamen gekost dus je gaat je gang maar.
Voor Whiskers:
Haha, Erik zat weer met zijn hoofd in de wolken en tussen de lingerie-verpakte borstjes van de medestudenten. Smooth-talker die hij is, lukt hem dat vrij eenvoudig.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het antwoord "daar moet gewoon een piemel in" kon ook onmogelijk goed worden gerekend, maar dat had je zelf vast al wel door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |