Pa en ma zullen er trots op zijnquote:Op zondag 19 juni 2011 13:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die zit ik nu ook te kijken. Holy crap!
Ohja, het was toen eventjes hip voor politici om muziek te maken.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat klopt, ik kan mij er uitstekend over amuseren. Net zoals over dit:
Dat is bijna te makkelijk. Net als zeggen dat zelf kinderen nemen verschrikkelijk immoreel en egoistisch is als je ook een kind uit een of ander helhol kan redden door adoptie. Dan krijg je nieuwe ouders pas echt pissig.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:51 schreef waht het volgende:
[..]
Ik mis nog een beetje de politiek van overbevolking in OUD.
Wie gaat het voortouw nemen?
quote:Op zondag 19 juni 2011 13:51 schreef waht het volgende:
[..]
Heel tere zieltjes heb ik gemerkt in de paar humoruitstapjes naar OUD.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:54 schreef du_ke het volgende:
[..]Ik moet even waarschuwen dat ze daar tere zieltjes hebben.
OUD is zo heerlijk makkelijk te trollen. Ik herinner me nog een reeks waarin je werd afgemaakt als je abortus pleegde bij een vrucht met syndroom van down.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:51 schreef waht het volgende:
[..]
quote:
quote:Na een zorgvuldige analyse heb ik wel een vermoeden waarom die achtbaan stil bleef staan.
quote:Op zondag 19 juni 2011 13:53 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat is bijna te makkelijk. Net als zeggen dat zelf kinderen nemen verschrikkelijk immoreel en egoistisch is als je ook een kind uit een of ander helhol kan redden door adoptie. Dan krijg je nieuwe ouders pas echt pissig.
Ik had zo'n vermoeden.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:54 schreef du_ke het volgende:
[..]Ik moet even waarschuwen dat ze daar tere zieltjes hebben.
Tranen in mijn ogen van het lachenquote:
Ik kan geen goed aankopingspunt vinden, behalve in dit topic maar zo schaamteloos ben ik niet.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:56 schreef Cerbie het volgende:
Doe maar een voorzetje en vervolgens hier de link.
Graag gedaan.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:58 schreef GSbrder het volgende:
Wat is het voor een bazensite?!
Godver, mijn hele studiezondag naar de kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |