Soms lijkt de POL-SC net een kankergezwel van waaruit de metastasen over het gehele Fok-forum uitzaaien.quote:
Zie je, zelfs in jou schuilt een beetje rechts.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Pff, het zijn wel een stel droeftoeters bij elkaar. Als je gestudeerd hebt ga je toch gewoon solliciteren en dan kom je vanzelf wel een keer aan het werk. Al dat gemier er omheen
De tyfus B_A...Het is nog verontrustender dat jij dit weet te vinden.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:39 schreef Boze_Appel het volgende:
Tijd voor een wanstaltig zondagsmuziekje.
Dit doet echt pijn.
Ze kunnen veel zeggen over onze gezwelligheid, maar wij hebben tenminste wel tumorquote:Op zondag 19 juni 2011 13:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Soms lijkt de POL-SC net een kankergezwel van waaruit de metastasen over het gehele Fok-forum uitzaaien.
http://defoutmijn.blogspot.com/quote:Op zondag 19 juni 2011 13:40 schreef Tem het volgende:
[..]
De tyfus B_A...Het is nog verontrustender dat jij dit weet te vinden.
Veel gevoel voor tumor zelfs!quote:Op zondag 19 juni 2011 13:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze kunnen veel zeggen over onze gezwelligheid, maar wij hebben tenminste wel tumor
Opgenomen in Burgers Bushquote:Op zondag 19 juni 2011 13:40 schreef Tem het volgende:
[..]
De tyfus B_A...Het is nog verontrustender dat jij dit weet te vinden.
Dude! _quote:Op zondag 19 juni 2011 13:39 schreef Boze_Appel het volgende:
Tijd voor een wanstaltig zondagsmuziekje.
Dit doet echt pijn.
Zo fout, maar o zo goed gevonden.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze kunnen veel zeggen over onze gezwelligheid, maar wij hebben tenminste wel tumor
He, ik ben ook dik!quote:
Doet mij een beetje denken aan die keer dat ik na vraag 34292 of ik naar de kapper was geweest maar uit flauwigheid zei dat ik een chemokuur hadquote:Op zondag 19 juni 2011 13:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zo fout, maar o zo goed gevonden.
quote:
Wat is dit nou weer?quote:
Nee, lekker bezig!quote:Op zondag 19 juni 2011 13:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze linkserd is anders nu voor jouw economie aan het werk. Tot 6 uur. En dat terwijl ik maar anderhalf uur geslapen heb
Het is zo ontzettend slecht dat het humor is geworden.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:48 schreef von_Preussen het volgende:
Je wilt toch niet zeggen dat je dit mooi vindt?
Die zit ik nu ook te kijken. Holy crap!quote:
Dat klopt, ik kan mij er uitstekend over amuseren. Net zoals over dit:quote:Op zondag 19 juni 2011 13:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is zo ontzettend slecht dat het humor is geworden.
Ik mis nog een beetje de politiek van overbevolking in OUD.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Soms lijkt de POL-SC net een kankergezwel van waaruit de metastasen over het gehele Fok-forum uitzaaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |