In deze nieuwe show draait alles om de strijd der seksen. Vrouwen komen van Venus en mannen komen van Mars zoals bekend en juist die tegenstrijdigheden vormen de basis van deze nieuwe Talpa-show van RTL 4. In De Jongens tegen de Meisjes nemen bekende mannen en bekende vrouwen het tegen elkaar op om inzicht te krijgen in elkaars gedachten.________________________________________________________________________________________________________
De presentatie wordt vertolkt door Chantal Janzen en Tijl Beckand:Chantal Janzen (1979) studeerde af aan de Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten. Ze kreeg les in klassieke dans, moderne dans, jazzdans, acteren, spel en zang, tap en musicalrepertoire. Danste tevens in de werken van o.a. Rick Atwell en Sarah Miles.
Tijl Beckand (1974) is theater- en televisiemaker. Met De Lamas sleepte hij de felbegeerde Gouden Televizierring in de wacht (in 2006) en hetzelfde programma werd zelfs internationaal onderscheiden met een nominatie voor de Gouden Roos van Montreaux. Daarnaast maakte hij met Ruben van der Meer en Ruben Nicolai het satirische programma Budget TV, gevolgd door het scherpe Gehaktdag, een programma waarin bekende Nederlanders op humoristische wijze de wind van voren kregen.
________________________________________________________________________________________________________
Een paar quotes uit het vorige topic:quote:
Op zaterdag 21 mei 2011 21:09 schreef ZaZoe het volgende:Niet slecht en ook niet echt goed, maar programma zal wel weer goed scoren omdat het zaterdagavond op RTL 4 is.
quote:
Op zaterdag 21 mei 2011 21:35 schreef Peter het volgende:Dit is toch ook een voortzetting van MV op talpa van Beau en Bridget oid?
quote:
Op zondag 22 mei 2011 04:51 schreef female81 het volgende:Gekeken bij gebrek aan beter. Volgende week toch maar niet meer doen. Het 'Ik Hou Van Holland'-gehalte is me nét iets te hoog, met al die bn'ers die gemaakt leuk zitten te doen, en die 'spontane' tussenstukjes waarbij het publiek enthousiast aan het zingen en het klappen is op Chelsea Dagger enzo.

Dat laatste, daar werd ik zowaar een beetje misselijk van.

En Chantal Janzen kijkt nogal quasi-onschuldig, maar ik geloof er niks van. Volgens mij schuilt daar een enorme gehaaide tante onder, vermoedelijk niet de makkelijkste in de omgang, en dat kan ze maar amper verbergen (wel leuk voor op tv, trouwens).

quote:
quote:
[ Bericht 52% gewijzigd door dockx op 18-06-2011 23:35:23 ]