Zeeuwsch Dagblad / Zeeuwsche Courant?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:57 schreef Zeeland het volgende:
Ingezonden brief gestuurd. Hopelijk komt het in de krant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Volgende maand weer het tourjournaal met ome Mart.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:57 schreef Nautilus. het volgende:
Ging Mart Smeets maar 's met pensioen.
Ze nemen de term "slowchat" te letterlijkquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:59 schreef Boze_Appel het volgende:
Het enige wat ik mis van het reizen met de trein zijn de gratis krantjes en de ingezonden e-mails/brieven. Haha, van die onzinnige discussies die dan weken doorgaan over onbelangrijke onderwerpen.
Net Fok!, maar dan heel traag.
Dan moet ik mijn opa en oma maar 's vragen of ze die de komende week voor me willen uitpluizen.quote:
De hele dag naar mannen in strakke pakjes staren die op een fiets zitten.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgende maand weer het tourjournaal met ome Mart.
He, niet zo over wielrennen!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De hele dag naar mannen in strakke pakjes staren die op een fiets zitten.
Ik wou dat ik zo snel tevreden was.
Ik heb vorig jaar in een informatie kraampje gestaan, maar volgend jaar denk ik niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:00 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn opa en oma maar 's vragen of ze die de komende week voor me willen uitpluizen? Ga jij dit jaar nog naar de Visserijdagen?
Dat heb ik eigenlijk met alle sporten. Jack van Gelder en consorten die wekelijks een uur vullen met slap gelul over voetbal. Kom op zeg.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:02 schreef Nautilus. het volgende:
Ik vind wielrennen een mooie sport, maar al die interesantdoenerij van types als Mart Smeets en Hugo Camps is zeer irritant.
Ik vind het best een fijne krant, maar slechts als tweede krant. Ik lees daarnaast de volkskrant.quote:
Dan is het nog wel te pruimen. Ik lees altijd NRC omdat ik die bezorg en heel leuk vindquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:04 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik vind het best een goede krant, maar slechts als tweede krant. Ik lees daarnaast de volkskrant.
quote:
quote:
En Filosofie is de saaiste studie die ik ken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wielrennen is serieus de saaiste sport die ik ken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |