Toen het corps nog elitair was.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:06 schreef Nautilus. het volgende:
Het schijnt dat verenigingsstudenten uit Leiden vroeger vanuit hun open rijtuigen gloeiend hete stuivers naar het plebs smeten.
Nee, geen geweld, milieuvervuilingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kleingeestig ondervolk laat zich weer kennen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:25 schreef KoosVogels het volgende:
Griekse restauranthouder mikpunt onvrede
Die stemmen Wilders.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:25 schreef KoosVogels het volgende:
Griekse restauranthouder mikpunt onvrede
Of SP. Het zijn in ieder geval de stuivers van de samenleving.quote:
KUTkneus !!!!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:00 schreef Cerbie het volgende:
Kwartjes geven natuurlijk wel de mogelijkheid tot dubieuze openingszinnen.
Goedenavond dames, zin in een euroknaller?
A man's got to do, what a man's got to do.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:35 schreef JoaC het volgende:
Briljante actie van GSbrder om mijn geweten in de knoop te brengen. (Topic over gedwongen keuze tot genocide)
Agos, krijg ik nu haatPM?quote:
Dolf, ik heb gisteren iemand ontmoet die op dezelfde manier praat als professor Paljas.quote:
nee hoor als ik je wat te zeggen heb zeg ik het wel recht in je smoelquote:
Alfreed!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dolf, ik heb gisteren iemand ontmoet die op dezelfde manier praat als professor Paljas.
Ok.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee hoor als ik je wat te zeggen heb zeg ik het wel recht in je smoel
maar ik heb je niks meer te zeggen dus dawast...
Lekker goedkoop he, dubbeltje?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:43 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb zin in, door de bio-industrie geproduceerd, vleesch
Inderdaad, dubbeltje!quote:
Dat is om te voorkomen dat je i.p.v. 14,98 de volle ¤ 15,- betaald?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:47 schreef JoaC het volgende:
Pffff.. Ik betaal bijna altijd met de pinpas.
Jij bent toch geboren als daalder?quote:
Inderdaad, afzetters van de moderne maatschappij.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is om te voorkomen dat je i.p.v. 14,98 de volle ¤ 15,- betaald?
Neequote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent toch geboren als daalder?
Als Drachme?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |