Mja zo ga om half 5 weg ofzo, nog ff zittenquote:
Whehehe engrish is tof ja!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:14 schreef Melting het volgende:
Leuke mensen die chinezen hè?
[ afbeelding ]
Whahahaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:14 schreef Melting het volgende:
Leuke mensen die chinezen hè?
[ afbeelding ]
Zullen ze hier ook moeten invoeren. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het dieven welquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:15 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede straf!
Oew, what happened?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:17 schreef Melting het volgende:
Goffer..... moet tegen 17.00 uur gaan. Moeders zit in het gips en heeft transport nodig.
Ik heb mijn eigen naam in Chinese karakters!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:16 schreef Zokunen het volgende:
Ik had ooit een hele lijst met allemaal Chinese zinnen (echt Chinees, maar in het westerse schrift).
Eens kijken of ik die nog terug kan vinden, zaten echt dingen tussen die je beter maar niet tegen een Chinees kan zeggen
Is vorig jaar de grote teen afgezet, en heeft erg veel pijn in die voet. Ze denken dat het iets te maken heeft met een verkeerde stand van de voet of zo. En het moet met gips dus weer goed komen.quote:
Mis je ze?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:22 schreef ToT het volgende:
Weet iemand of Outpost of Viro nog aanwezig is?
Damn!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Is vorig jaar de grote teen afgezet, en heeft erg veel pijn in die voet. Ze denken dat het iets te maken heeft met een verkeerde stand van de voet of zo. En het moet met gips dus weer goed komen.
Klopt!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:24 schreef _Fanta het volgende:
Chinezen hebben ook vaak naast hun echte naam ook nog een Engelse/Amerikaanse naam.
Tja.... en dat allemaal omdat ze reuma heeft --> vergroeide tenen --> zouden tenen rechtgezet worden --> fout gegaan/iets klem komen zitten --> tenen begonnen af te sterven --> hebben de rest nog kunnen redden, maar die ene dus niet.quote:
ze hebben toch hun eigen alfabetquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:25 schreef _Fanta het volgende:
wat op zich wel logisch is, bdoel hoe moet je hun naam anders opschrijven in het alfabet
Ah crap man, dat is erg! Mijn vader had ook reuma, maar heeft dit dus allemaal niet gehad.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Tja.... en dat allemaal omdat ze reuma heeft --> vergroeide tenen --> zouden tenen rechtgezet worden --> fout gegaan/iets klem komen zitten --> tenen begonnen af te sterven --> hebben de rest nog kunnen redden, maar die ene dus niet.
Andere voet is alles wel goed gegaan.
Heeft vorig jaar ook een nieuwe knie gekregen. Heeft er ook weer mee te maken of zo.
Moest eigenlijk dit jaar nog een nieuwe knie, maar wordt nu mee gewacht.
En daarna waarschijnlijk nieuwe heupen.
jah maar als je bijvoorbeeld wel eens buiten China komt is het wel handig zo'n 2de naamquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ze hebben toch hun eigen alfabet
En ik ben bang dat Opa vandaag nog niet draait. (Al hoop ik stiekem van wel.)quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik wil ook niet tot 19.00 door blijven draaien!
i.v.m. luduvuduh?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:31 schreef Melting het volgende:
[..]
En ik ben bang dat Opa vandaag nog niet draait. (Al hoop ik stiekem van wel.)
Misschien dat ik vroeg avonds nog even wat meepik.
Tja... is ook al tig keer aan haar handen geopereerd. Vingers staan helemaal krom.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah crap man, dat is erg! Mijn vader had ook reuma, maar heeft dit dus allemaal niet gehad.
joah, dat zeker.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:30 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah maar als je bijvoorbeeld wel eens buiten China komt is het wel handig zo'n 2de naam
Ik denk dat het iets ingewikkelder ligt.quote:
Ja probeer haar maar een beetje te verwennen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Tja... is ook al tig keer aan haar handen geopereerd. Vingers staan helemaal krom.
Maar ze heeft doorzettingsvermogen hoor. Al begint het haar nu wel een beetje op te breken.
Ik ga haar binnenkort eens mee uit eten nemen. Dan is ze er een keer uit hè?
Leuk!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja probeer haar maar een beetje te verwennen.
Mijn broer neemt onze moeder binnenkort mee voor haar eerste vliegtuigvlucht, eerste keer een bezoek in het buitenland en de eerste keer dat ze in een hotel gaat overnachten.
Ja snap ik maar al te goed.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Als je nog tips hebt, waarmee ik mijn moeder een beetje op kan vrolijken......graag!
Ik neem al regelmatig een bloemetje mee, of paling. Dat vind ze heerlijk!
Maar ja...... eigenlijk wil ik best meer doen, want het is erg als je je moeder soms ziet huilen, omdat ze het zowat niet meer aankan.
Goed van hem!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja snap ik maar al te goed.
Ja mijn broer heeft haar ook een paar keer meegenomen naar musicals. Vond ze ook echt geweldig. Mijn moeder is 79 jaar, heeft een kunsthartklep en heeft in haar leven eigenlijk heel weinig bijzondere dingen meegemaakt. Mijn broer verdient nu erg goed, dus wil hij haar die "achterstand" nu laten inhalen!
Ik HEB een baan, maar zit al dik anderhalf jaar in de ziektewet, dus maar 70% van mijn loon, en dat met een pittige hypotheek...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed van hem!![]()
Zou jij ook vast doen als je een baan had.
Ow.... kom eens uit die ziektewet dan man!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik HEB een baan, maar zit al dik anderhalf jaar in de ziektewet, dus maar 70% van mijn loon, en dat met een pittige hypotheek...
Ach overspannen, angststoornis, depressie enz enz enz.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Ow.... kom eens uit die ziektewet dan man!![]()
Maar serieus.... mankeer je iets ernstigs dan?
Ow.... ook minder.....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach overspannen, angststoornis, depressie enz enz enz.
Ach het gaat al wel een heel stuk beter, en ik heb binnenkort een gesprek over herintegratie. Toevallig begint mijn therapie net die dag daarna. (Ja, de therapie BEGINT na dik anderhalf jaar!)quote:
Yupyup!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:42 schreef _Fanta het volgende:
volgens mij ken ik deze, is dat niet met die die gast die op bezoek gaat naar de psychiater. en dat die gast zo op gegeven moment op zo'n trommel begint te slaan en die patiënt in een trip beland?
Ook mooi op tijd dan.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach het gaat al wel een heel stuk beter, en ik heb binnenkort een gesprek over herintegratie. Toevallig begint mijn therapie net die dag daarna. (Ja, de therapie BEGINT na dik anderhalf jaar!)
heb je dat filmpje nog? want ik was dr tijdje terug naar op zoek maar kon het nergens meer vindequote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Yupyup!
Errug fijn filmpje!![]()
Alleen had het wel full size mogen zijn. Ik heb er een keer tijdens een paddo-trip naar gekeken, maar dat het zo klein was, stoorde me gewoon.
Echt he!quote:
Post ik net in dit topic man!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:43 schreef _Fanta het volgende:
[..]
heb je dat filmpje nog? want ik was dr tijdje terug naar op zoek maar kon het nergens meer vinde
Hehehe zachtjes tikt de regen tegen 't zolderraam....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:44 schreef Melting het volgende:
Ik zat trouwens daarstraks te bedenken.... Carool en Knetter hadden niet de douche in gehoeven.... hebben inmiddels al enkele douches meer gehad, denk ik.
Thanks!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Post ik net in dit topic man!
De site zelf is offline gehaald.
Jaja... en dan te bedenken dat de gezondheidszorg in Nederland nog niet zo slecht is, vergeleken met sommige andere landen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt he!
Tja in de tussentijd ben ik door een hel gegaan en heb diverse verschillende soorten medicijnen gehad.
Zit jij op zolder?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe zachtjes tikt de regen tegen 't zolderraam....
Ken je klassiekers man!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Zit jij op zolder?![]()
Maar ik ben er dus weg van..... ga moeders ophalen.
Ben pas rond kwart voor 7 weer online, schat ik.
Toedels!
Greetings....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ken je klassiekers man!
Is goed man, hey groeten he!
bestequote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Zit jij op zolder?![]()
Toedels!
Laterzzquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Zit jij op zolder?![]()
Toedels!
Maar ik zit gewoon in de woonkamer hoor!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Greetings....
En ja... ik ken die hit van Rob de Nijs wel.
Proost man!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:55 schreef _Fanta het volgende:
Pak een stoel, ga lekker zitten en geniet van ToT zn show onder het genot van een lekker biertje
[ afbeelding ]
Proost
Klinkt niet verkeerd iddquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:55 schreef ToT het volgende:
DIT stuk is ZO geweldig he!!!!
(Komt bij jullie iets later natuurlijk!)
Mja Melting wilde mijn boodschappen niet hier brengen dus nou moet ik zo nog zelf naar de AH...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:55 schreef _Fanta het volgende:
Pak een stoel, ga lekker zitten en geniet van ToT zn show onder het genot van een lekker biertje
[ afbeelding ]
Proost
tis wa hequote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja Melting wilde mijn boodschappen niet hier brengen dus nou moet ik zo nog zelf naar de AH...
Ik hoop het ook voor je. Een dag zonder X-Raydio is een dag niet geleefdquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik hoop dat ik morgen in ieder geval weer radio kan luisteren
ik luister al sind vrijdag middag niet meer omdat ik toen weg gingquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:04 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je. Een dag zonder X-Raydio is een dag niet geleefd
Ik vind t prima hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:05 schreef ToT het volgende:
Outpost, gan Guppie zo weer in de kom?Volgens mij draai ik nu ondertussen al wel best lang!
Na dit nummer?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik vind t prima hoor.zeg maar hoe laat.
Ik luister naar guppie...quote:
LOL Okee dan!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik luister naar guppie...
Ben op zoek naar dubbelen enzo en heb geen zin om dat aktief te doen duss iedere keer als er een nieuw nummer komt kijk ik even of er dubbelen tussen staan.![]()
Komt goed.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:09 schreef ToT het volgende:
[..]
LOL Okee dan!Ik geef je wel ff een seintje, goed? Dit nummer duurt nog iets van anderhalve minuut, dan lul ik ff een paar seconden wat en dan kan-ie er in!
Losse nummers mogen natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:12 schreef rulerofdeath het volgende:
Zeg Outpost, wil je alleen albums of mogen ook lossen nrs van artiesten?
ik heb nl nog 2 verzoekjes voor de playlist van guppe
w.a.s.p. - i wanna be somebody van het album double live assassins
w.a.s.p. - kill fuck die
Heeft-ie er zo'n grafhekel aan dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja die skipte Rob toen hij hier was..
Laters!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:14 schreef _Fanta het volgende:
Ik ga ook weer ff wa doen.
Bedankt voor de mooie show ToT. Hij was echt weer goed![]()
Laterzz
ik kan je ook toegang tot m'n ftp geven. kun je daar misschien ook nog even rondkijken als je nog meer moet hebbenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Losse nummers mogen natuurlijk ook.Liever zelfs aangezien niet iedereen hele cd's kent van bepaalde artiesten maar all1 de bekendste nummers.
Top kan je die uppen met Zippy dan hoef ik niet te zoeken.![]()
Kan ook.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kan je ook toegang tot m'n ftp geven. kun je daar misschien ook nog even rondkijken als je nog meer moet hebben
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:21 schreef Outpost76 het volgende:
Wutt!!?Jofu woont toch in Nederland?
![]()
Enge kabouter terroriseert dorp
Waarom wist ik dat ik dit kon verwachten?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:21 schreef Outpost76 het volgende:
Wutt!!?Jofu woont toch in Nederland?
![]()
Enge kabouter terroriseert dorp
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat ik dit kon verwachten?
Als je m hebt doet t m dan ff uppen met zippy... Ik ken deze heul niet...quote:
Ja iets met een inkoppertje enzo.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat ik dit kon verwachten?
heb er zelf ook geen mp3tje oid van helaasquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je m hebt doet t m dan ff uppen met zippy... Ik ken deze heul niet...
Hmm nouja ik kijk wel even.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:29 schreef _Fanta het volgende:
[..]
heb er zelf ook geen mp3tje oid van helaas
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ahhhh maar ik vind je wel lief enzo hoor.![]()
Zo snap ik dat men vroeger dacht dat de goden boos waren en de wereld verging enzo....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:32 schreef Outpost76 het volgende:
Oh check deze indrukwekkende foto's eens... Echt niet normaal meer.... Mooi en spooky tegelijkertijd.
Uitbarsting vulkaan Puyehue (Chili)
Om en om dan? Alsjeblieft?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Ja maar ik neuk.
Ik wordt niet geneukt.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Speciaal voor jullie
[ afbeelding ]
Oh trouwens doe je niet mee?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Speciaal voor jullie
[ afbeelding ]
Hoeft ook niet, je mag in Jofu zn aars.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wait... whut?
Ik heb heul niks te zoeken in jouw aars
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, je mag in Jofu zn aars.![]()
bestequote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:49 schreef Outpost76 het volgende:
Mja weer even genoeg onz gespammed ik ga even boodschapjes doen.
.
checkquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan ook.Zo kom ik ook op Viro zn hd.
Al moet je wel even zeggen waar ze staan want ik heb echt ff een hekel aan zoeken nu...
Hey, de rest van m'n lengte moet ergens gebleven zijn..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niks daar van!Alhoewel... een kabouter pinkeltje voel ik waarschijnlijk toch niet!
Neequote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Geen tieten meer posten whut.. ook niet in spoilers?
Ik ben het helemaal met je eens, het zint mij ook helemaal niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:02 schreef ToT het volgende:
Gecensureerd worden in eigen land door de conservatieve normen en waarden van een Amerikaanse bedrijf...
Er werd ook iets gezegd over grof taalgebruik, maar dat zie ik hier niet in terug. Dat scheelt weer...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:06 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens, het zint mij ook helemaal niet.
Mjah dat was altijd al zo toch? Echt grof taalgebruik word gewoon geëdit of verwijderd.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Er werd ook iets gezegd over grof taalgebruik, maar dat zie ik hier niet in terug. Dat scheelt weer...
Ja maar nu leek het alsof het ineens HELEMAAL niet meer mocht.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:11 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Mjah dat was altijd al zo toch? Echt grof taalgebruik word gewoon geëdit of verwijderd.
Dat was ikquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:25 schreef robdriessen het volgende:
Wie zit die 90s strandhitjes aan te vragen?.....
Goede idee, lijkt me best tofquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Morgen miss een uurtje foute Party hits!
"Alle beetjes helpen" zei de schipper, en hij blies in het zeil.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goed idee enzo maar met all1 abo's red fok! t ook niet.
Gewoon niet gaan slapen maar even onder de douche gaan staan.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:28 schreef ToT het volgende:
Ik zit er sterk aan te denken ff plat te gaan. Ik voel me vet klote. Aan de andere kant: nu slapen = vannacht WEER de halve nacht wakker liggen.
Weet ik daarom zei ik ook goed idee.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:37 schreef robdriessen het volgende:
[..]
"Alle beetjes helpen" zei de schipper, en hij blies in het zeil.
Da's waarquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:37 schreef robdriessen het volgende:
[..]
"Alle beetjes helpen" zei de schipper, en hij blies in het zeil.
Shhh, it's a seeeekrit!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ach, wij hebben nog een reserve forum, dat scheelt!
Ohh like a secret organisation with a hide-out and secret weapons and stuff? Coooooolquote:
Ik ga na t weekend en of vanavond nog weer wat nummers toevoegen...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:43 schreef _Fanta het volgende:
Eindelijk een leuk liedje gevonden![]()
Alice Cooper - School's Out
Da's wel hard nodig idd, want het is echt zoeken naar goede nummers nu. Maar jij fixt die shit welquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ga na t weekend en of vanavond nog weer wat nummers toevoegen...
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:49 schreef ValHallen het volgende:
Lees ik nu goed dat fok problemen heeft?
jup, als er niet snel een oplossing komt is er over maandje geen Fok! meerquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:49 schreef ValHallen het volgende:
Lees ik nu goed dat fok problemen heeft?
En dan deze :quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:53 schreef _Fanta het volgende:
[..]
lees en huiver
Ik zie geen advertenties meer
Kort samengevat: geen fapmateriaal enzulks meer posten.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:57 schreef ValHallen het volgende:
Pfoe, een hoop leeswerk voor de boeg dus.
Dat had ik al begrepen ja..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Kort samengevat: geen fapmateriaal enzulks meer posten.
Ja hé! Nou heb ik het ineens gedaan!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja Melting wilde mijn boodschappen niet hier brengen dus nou moet ik zo nog zelf naar de AH...
Ja zo was t toch.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja hé! Nou heb ik het ineens gedaan!
Oh was het zo? Damn.... dan heb ik het gewoon verkeerd begrepen.quote:
Hehehehe geeft niet hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh was het zo? Damn.... dan heb ik het gewoon verkeerd begrepen.
Dat meen je niet?quote:
ik had graag willen draaien maar kan nu nietquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat meen je niet?
Kom op mensen..... ik heb het rooster gezien. Dat ziet er niet goed uit.
Nee oké. Maar ToT kan toch wel draaien.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:19 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik had graag willen draaien maar kan nu niet
dat zou kunnenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee oké. Maar ToT kan toch wel draaien.![]()
En anders kan ik nog wel tot kwart voor 9.
ToT heeft al lang gedraaid en is behoorlijk gaar als ik t net goed las...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Weet ik. Ik plaagde maar wat.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ToT heeft al lang gedraaid en is behoorlijk gaar als ik t net goed las...
Oh wacht dat doe ik al.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:24 schreef Outpost76 het volgende:
Oh en als Guppie draait kan ik evt ook wel een beetje dj zijn hoor.
Koekoek!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeg het maar.... als jij wil blijven draaien, is het ook goed hoor. En anders ben ik er nu klaar voor.quote:
Maakt mij niet uitquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeg het maar.... als jij wil blijven draaien, is het ook goed hoor. En anders ben ik er nu klaar voor.
Is goed.....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit
Ik heb nog 1 verzoekje na deze dus als je daar even op wil wachten.
Als er dan niemand is ga ik wel weer even spelen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Is goed.....
Als iemand me dan om kwart voor 9 af kan lossen?
Niet allemaal tegelijk!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Is goed.....
Als iemand me dan om kwart voor 9 af kan lossen?
Ik vind het best. Als er geen andere dj's het over willen nemen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:35 schreef Outpost76 het volgende:
Zal ik anders een playlist maken voor straks?
Ik moet tegen 9 uur hier vertrekken, naatje, dus van mij hoef je niets te verwachten. Ik kan namelijk toch niet mee luisteren.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:40 schreef naatje_1 het volgende:
maar dan moeten jullie natuurlijk wel verzoekjes afleveren...
Ik wil wel weer ff hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind het best. Als er geen andere dj's het over willen nemen.
Weet ik toch, ToT! Aardig dat je er nu voor uit durft te komen.quote:
dan moet je gewoon draaienquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:42 schreef Outpost76 het volgende:
Jamaar jamaar ik wil eventjes draaien.... Jullie draaien allemaal al zo vaak.
Ik vind het best joh.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:42 schreef Outpost76 het volgende:
Jamaar jamaar ik wil eventjes draaien.... Jullie draaien allemaal al zo vaak.
Ik ga Guppie wel even misbruiken ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:45 schreef ToT het volgende:
Ik begreep ff niet dat je als DJ wilde gaan draaien. Ik dacht dat je met de verzoekjesautomaat van alles wilde klaarzetten.
Ja.... maar ik draaide deze plaat, omdat ik hem niet kende..... dit geeft meteen aan waarom!quote:
Dat vraag ik me al een paar dagen af..... verschillende mensen die ik al een tijdje niet meer gezien heb.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:52 schreef naatje_1 het volgende:
de vraag is natuurlijk, waar is iedereen?
hieroquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:52 schreef naatje_1 het volgende:
de vraag is natuurlijk, waar is iedereen?
jij postte net nogquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:53 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
hiero
maar luister niet
Dat bedoel ik. De eerste week was iedereen über enthousiast. En nu???quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:58 schreef ToT het volgende:
Ja maar X-Raydio valt idd behoorlijk stil zeg!Geen DJ's meer, wordt weinig gepost......
Het rooster zat vol afgelopen week. Misschien komt het omdat het weekend is?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:58 schreef ToT het volgende:
Ja maar X-Raydio valt idd behoorlijk stil zeg!Geen DJ's meer, wordt weinig gepost......
Ik zou net denken dat mensen meer tijd hebben om te luisteren.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het rooster zat vol afgelopen week. Misschien komt het omdat het weekend is?
Laten we maar even van het goede uitgaanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zou net denken dat mensen meer tijd hebben om te luisteren.
Maar goed..... laten we maar hopen dat het dat is.....
Cute!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:05 schreef -Datdus- het volgende:
Kijk wat ik vond.Nu X-raydio aan.
[ afbeelding ]
Mooie foto!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:05 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Knetter en carool zijn festivallen, Samzz geen ideequote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:05 schreef ToT het volgende:
Tja ach, als Knetter, Carooltje en Samzz weer in het topic zitten, wordt hier heus wel weer flink gepost!
Maar dat lege rooster....
Birdiesquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:05 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Tegen haar zeg ik ook goede avond!quote:
Nee man, is vies, naaktquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
voordat je naakt gaat posten: #2 Adsenseprobs ''ik zie geen advertenties meer''
Ik heb stiekem toch een ccs verander plugin. nooit ads gehad.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
voordat je naakt gaat posten: #2 Adsenseprobs ''ik zie geen advertenties meer''
ik meld het even, voordat je jezelf een ban op de hals haalt... ([Belangrijk] Stoute plaatjes en de rest)quote:
Ennn nu in koor: "daar moet een piemel in, daar moet een piemel in.."quote:
En hierna komt..... Oops, I farted again.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:17 schreef Melting het volgende:
[..]
En hierna komt..... Oops, I farted again.
Ook tof!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ga binnekort es een uur lang of langer alleen maar Bowie platen draaien
welkequote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:20 schreef ToT het volgende:
Heeft iemand die laatste South Park aflevering gezien?
ik niet, vertel?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:20 schreef ToT het volgende:
Heeft iemand die laatste South Park aflevering gezien?
Daar is het lingerie voorquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ernstig lekker, maar onderaan is het wel redelijk doorschijnend he...
Slak, zout.. dit is geen naakt imo..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar gezien de ellende hier op Fok..........
Mja ik ben geen mod, maar ik zou gewoon een beetje voorzichtig aan doen de komende tijd.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Slak, zout.. dit is geen naakt imo..
Daar is het al een beetje laat voor heaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja ik ben geen mod, maar ik zou gewoon een beetje voorzichtig aan doen de komende tijd.
Oh dus jij hebt Fok al opgegeven?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:24 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Daar is het al een beetje laat voor hea
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja ik ben geen mod meer, maar ik zou gewoon een beetje voorzichtig aan doen de komende tijd.
Neehoor, maar eerst krijg je een tijdelijke blokkade, 24 uur ofzo daarna word je site geblocked. Wil je hem weer laten unblocken dan moet je een brief sturen met een goede reden naar een adres in america.quote:
LOL Wut? Hoe dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je staat nog als mod in mijn fobo, dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |