Mja zo ga om half 5 weg ofzo, nog ff zittenquote:
Whehehe engrish is tof ja!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:14 schreef Melting het volgende:
Leuke mensen die chinezen hè?
[ afbeelding ]
Whahahaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:14 schreef Melting het volgende:
Leuke mensen die chinezen hè?
[ afbeelding ]
Zullen ze hier ook moeten invoeren. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het dieven welquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:15 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede straf!
Oew, what happened?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:17 schreef Melting het volgende:
Goffer..... moet tegen 17.00 uur gaan. Moeders zit in het gips en heeft transport nodig.
Ik heb mijn eigen naam in Chinese karakters!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:16 schreef Zokunen het volgende:
Ik had ooit een hele lijst met allemaal Chinese zinnen (echt Chinees, maar in het westerse schrift).
Eens kijken of ik die nog terug kan vinden, zaten echt dingen tussen die je beter maar niet tegen een Chinees kan zeggen
Is vorig jaar de grote teen afgezet, en heeft erg veel pijn in die voet. Ze denken dat het iets te maken heeft met een verkeerde stand van de voet of zo. En het moet met gips dus weer goed komen.quote:
Mis je ze?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:22 schreef ToT het volgende:
Weet iemand of Outpost of Viro nog aanwezig is?
Damn!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Is vorig jaar de grote teen afgezet, en heeft erg veel pijn in die voet. Ze denken dat het iets te maken heeft met een verkeerde stand van de voet of zo. En het moet met gips dus weer goed komen.
Klopt!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:24 schreef _Fanta het volgende:
Chinezen hebben ook vaak naast hun echte naam ook nog een Engelse/Amerikaanse naam.
Tja.... en dat allemaal omdat ze reuma heeft --> vergroeide tenen --> zouden tenen rechtgezet worden --> fout gegaan/iets klem komen zitten --> tenen begonnen af te sterven --> hebben de rest nog kunnen redden, maar die ene dus niet.quote:
ze hebben toch hun eigen alfabetquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:25 schreef _Fanta het volgende:
wat op zich wel logisch is, bdoel hoe moet je hun naam anders opschrijven in het alfabet
Ah crap man, dat is erg! Mijn vader had ook reuma, maar heeft dit dus allemaal niet gehad.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Tja.... en dat allemaal omdat ze reuma heeft --> vergroeide tenen --> zouden tenen rechtgezet worden --> fout gegaan/iets klem komen zitten --> tenen begonnen af te sterven --> hebben de rest nog kunnen redden, maar die ene dus niet.
Andere voet is alles wel goed gegaan.
Heeft vorig jaar ook een nieuwe knie gekregen. Heeft er ook weer mee te maken of zo.
Moest eigenlijk dit jaar nog een nieuwe knie, maar wordt nu mee gewacht.
En daarna waarschijnlijk nieuwe heupen.
jah maar als je bijvoorbeeld wel eens buiten China komt is het wel handig zo'n 2de naamquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ze hebben toch hun eigen alfabet
En ik ben bang dat Opa vandaag nog niet draait. (Al hoop ik stiekem van wel.)quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik wil ook niet tot 19.00 door blijven draaien!
i.v.m. luduvuduh?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:31 schreef Melting het volgende:
[..]
En ik ben bang dat Opa vandaag nog niet draait. (Al hoop ik stiekem van wel.)
Misschien dat ik vroeg avonds nog even wat meepik.
Tja... is ook al tig keer aan haar handen geopereerd. Vingers staan helemaal krom.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah crap man, dat is erg! Mijn vader had ook reuma, maar heeft dit dus allemaal niet gehad.
joah, dat zeker.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:30 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah maar als je bijvoorbeeld wel eens buiten China komt is het wel handig zo'n 2de naam
Ik denk dat het iets ingewikkelder ligt.quote:
Ja probeer haar maar een beetje te verwennen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Tja... is ook al tig keer aan haar handen geopereerd. Vingers staan helemaal krom.
Maar ze heeft doorzettingsvermogen hoor. Al begint het haar nu wel een beetje op te breken.
Ik ga haar binnenkort eens mee uit eten nemen. Dan is ze er een keer uit hè?
Leuk!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja probeer haar maar een beetje te verwennen.
Mijn broer neemt onze moeder binnenkort mee voor haar eerste vliegtuigvlucht, eerste keer een bezoek in het buitenland en de eerste keer dat ze in een hotel gaat overnachten.
Ja snap ik maar al te goed.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Als je nog tips hebt, waarmee ik mijn moeder een beetje op kan vrolijken......graag!
Ik neem al regelmatig een bloemetje mee, of paling. Dat vind ze heerlijk!
Maar ja...... eigenlijk wil ik best meer doen, want het is erg als je je moeder soms ziet huilen, omdat ze het zowat niet meer aankan.
Goed van hem!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja snap ik maar al te goed.
Ja mijn broer heeft haar ook een paar keer meegenomen naar musicals. Vond ze ook echt geweldig. Mijn moeder is 79 jaar, heeft een kunsthartklep en heeft in haar leven eigenlijk heel weinig bijzondere dingen meegemaakt. Mijn broer verdient nu erg goed, dus wil hij haar die "achterstand" nu laten inhalen!
Ik HEB een baan, maar zit al dik anderhalf jaar in de ziektewet, dus maar 70% van mijn loon, en dat met een pittige hypotheek...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed van hem!![]()
Zou jij ook vast doen als je een baan had.
Ow.... kom eens uit die ziektewet dan man!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik HEB een baan, maar zit al dik anderhalf jaar in de ziektewet, dus maar 70% van mijn loon, en dat met een pittige hypotheek...
Ach overspannen, angststoornis, depressie enz enz enz.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Ow.... kom eens uit die ziektewet dan man!![]()
Maar serieus.... mankeer je iets ernstigs dan?
Ow.... ook minder.....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach overspannen, angststoornis, depressie enz enz enz.
Ach het gaat al wel een heel stuk beter, en ik heb binnenkort een gesprek over herintegratie. Toevallig begint mijn therapie net die dag daarna. (Ja, de therapie BEGINT na dik anderhalf jaar!)quote:
Yupyup!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:42 schreef _Fanta het volgende:
volgens mij ken ik deze, is dat niet met die die gast die op bezoek gaat naar de psychiater. en dat die gast zo op gegeven moment op zo'n trommel begint te slaan en die patiënt in een trip beland?
Ook mooi op tijd dan.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach het gaat al wel een heel stuk beter, en ik heb binnenkort een gesprek over herintegratie. Toevallig begint mijn therapie net die dag daarna. (Ja, de therapie BEGINT na dik anderhalf jaar!)
heb je dat filmpje nog? want ik was dr tijdje terug naar op zoek maar kon het nergens meer vindequote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Yupyup!
Errug fijn filmpje!![]()
Alleen had het wel full size mogen zijn. Ik heb er een keer tijdens een paddo-trip naar gekeken, maar dat het zo klein was, stoorde me gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |