quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Koperdief op heterdaad betrapt
Dat dacht ik dus ook, maar die hebben blijkbaar gefaald.quote:
Thank fucking god inderdaad.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:12 schreef Socios het volgende:
Het betreffen provisorische liften in een tijdelijk stationstraverse. Wel `sick´ dat dit nu nog gebeurt na bijna 5 jaar. 2 juli a.s. wordt de nieuwe spoortunnel van Arnhem Centraal in gebruik genomen en het `tijdelijke station´ (inclusief genoemde lift) zal dan onmiddellijk gesloten (en gesloopt) worden.
Centraal station betekent zoveel als dat het meer dan alleen een halte is én er meer dan 1 station binnen de stad is. Arnhem heeft meerdere stations (Zuid, Velperpoort en Presikhaaf) en CS is daarmee een Centraal Station. Maar, het is dan weer wél zo dat het steeds vaker gewoon Station Arnhem genoemd wordt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:38 schreef Straatcommando. het volgende:
Socios, dit weet jij vast en zeker wel.
Arnhem ''CS'' zoals het nu genoemd word, is toch eigenlijk nog niet officieel een Centraal Station? Als je in de treinen zit valt dat ook op, want het word altijd ''Station Arnhem'' genoemd. Ik meen gelezen te hebben dat na de verbouwing, het wel een officieel Centraal Station is.
Helaas, vooralsnog niet. Kom er morgen weer langs maar zal niet veel te zien zijn gok ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:50 schreef Djeez het volgende:
Heb het op de fp gezet. Er zijn geen foto's van zeker?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Centraal_stationquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Centraal station betekent zoveel als dat het meer dan alleen een halte is én er meer dan 1 station binnen de stad is. Arnhem heeft meerdere stations (Zuid, Velperpoort en Presikhaaf) en CS is daarmee een Centraal Station. Maar, het is dan weer wél zo dat het steeds vaker gewoon Station Arnhem genoemd wordt.
Jammer, voor zo ver zijn we de enige met dit nieuws. Heb je nog meer details?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:14 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Helaas, vooralsnog niet. Kom er morgen weer langs maar zal niet veel te zien zijn gok ik.
Mja dat er 3 poltieauto's en een ambulance waren maar da's niet echt nieuwswaardig...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:15 schreef Djeez het volgende:
[..]
Jammer, voor zo ver zijn we de enige met dit nieuws. Heb je nog meer details?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:17 schreef de_boswachter het volgende:
Verdiende loon voor die luierikken die perse een lift moeten nemen.
Loop toch lekker man![]()
Het komt niet in je op dat die mensen wellicht niet goed ter been waren en problemen hebben met traplopen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:17 schreef de_boswachter het volgende:
betekend dat dat station arnhem een keer af komt?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:12 schreef Socios het volgende:
Het betreffen provisorische liften in een tijdelijk stationstraverse. Wel `sick´ dat dit nu nog gebeurt na bijna 5 jaar. 2 juli a.s. wordt de nieuwe spoortunnel van Arnhem Centraal in gebruik genomen en het `tijdelijke station´ (inclusief genoemde lift) zal dan onmiddellijk gesloten (en gesloopt) worden.
Hoezo, denk je dat die lift elke dag neerstort?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Het komt niet in je op dat die mensen wellicht niet goed ter been waren en problemen hebben met traplopen?Er is vandaag trouwens een slecht ter been zijnde kennis van me op reis in de contreien....hopelijk zat hij niet in die lift.
Mijn kennis weet altijd op plekken te zijn waar het misgaat....hij schijnt dat soort dingen aan te trekken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoezo, denk je dat die lift elke dag neerstort?
Misschien klopt het toch een beetje.. uit de woorden 'belangrijkste station van een stad' kun je afleiden dat er wel meerdere moeten zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Centraal station betekent zoveel als dat het meer dan alleen een halte is én er meer dan 1 station binnen de stad is. Arnhem heeft meerdere stations (Zuid, Velperpoort en Presikhaaf) en CS is daarmee een Centraal Station. Maar, het is dan weer wél zo dat het steeds vaker gewoon Station Arnhem genoemd wordt.
Toch niet. Zie wiki artikel hieronder.
blijkbaar ben jij nooit die trappen op en af gelopen, zelfs met een goede conditie is het zwaar!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:17 schreef de_boswachter het volgende:
Of te veroorzakenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Mijn kennis weet altijd op plekken te zijn waar het misgaat....hij schijnt dat soort dingen aan te trekken.
Voor zover ik weet niet....daar is hij te slecht ter been voor....hij kan niet hard wegrennen meer wegstrompelen.quote:
+ 100 kg bagage...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:57 schreef badisbad het volgende:
[..]
blijkbaar ben jij nooit die trappen op en af gelopen, zelfs met een goede conditie is het zwaar!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |