Ik hield het niet eens vol bij die 14 minuten versie.quote:
Denk je dat ik dat hele topic ga doorlezen? sorry maar daar heb ik geen tijd en zin voor.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Lees dat topic nu eens echt goed door. Het heeft niets te maken met enige preutsheid van de poster, maar met de ads en de inkomsten van FOK!
Sorry dat ik alle problemen op t forum niet meemaak.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:28 schreef benx het volgende:
[..]
Kerel, volg ff het adsense probleem wat gaande is en praat dan weer, pfff
Samenvatting: adsense heeft als regel dat je hun banners niet mag gebruiken op pagina's met naakt (volgens amerikaanse standaarden, dus ook geen tepels enzo). Fok heeft dat soms wel, en daarom zijn ze nu (hopelijk tijdelijk) door adsense gebanned. Dus het vriendelijke verzoek van Danny et al om even rustig aan te doen kwa uiers en soortgelijk beeldmateriaal.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:55 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat hele topic ga doorlezen? sorry maar daar heb ik geen tijd en zin voor.
Samenvatting?
[..]
Sorry dat ik alle problemen op t forum niet meemaak.
Sowieso zag ik toch niet dat er geen reclame was... nooit opgevallen.
Is dat de reden? omdat er tieten geplaatst worden op t forum en daardoor geen reclame meer hebben?
ok bedanktquote:Op maandag 20 juni 2011 22:58 schreef picodealion het volgende:
[..]
Samenvatting: adsense heeft als regel dat je hun banners niet mag gebruiken op pagina's met naakt (volgens amerikaanse standaarden, dus ook geen tepels enzo). Fok heeft dat soms wel, en daarom zijn ze nu (hopelijk tijdelijk) door adsense gebanned. Dus het vriendelijke verzoek van Danny et al om even rustig aan te doen kwa uiers en soortgelijk beeldmateriaal.
Allemaal meedoen met "De Stoopjes"quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:29 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Heb geen geluid hier... Maar de clip was al genoeg
Auw... dat is echt wel heel erg slecht..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:29 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Heb geen geluid hier... Maar de clip was al genoeg
Dat 007 watermerkje is dan wel weer uber cool.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:58 schreef Sloggi het volgende:
Er staat James, maar de inkt is wat vervaagd.
Mooi om te zien dat er toch nog echt talent te vinden is in Nederland.quote:
Is een niet goed gedrukte Mquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:56 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Waarom staat er Jakes Bond ? of mis ik dan weer iets ?
quote:
GEVONDEN. 18:03:quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:10 schreef picodealion het volgende:
[..].
Het is dan ook wel een all-star groepje gasten die aflevering. Alleen Johnny Vegas mist nog.
Hotlinken vanaf 4chan doet 't niet.quote:
Die overdaad aan trollfaces wordt steeds minder grappigquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:34 schreef CyberJesus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan heb jij vast nog geen huis, auto gekocht, een baan, contracten voor wat dan ook getekend?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:08 schreef Mirel het volgende:
Ben ik de enige die geen handtekening heeft? Laatst met 2 tentamens waarbij iedere student z'n handtekening moet zetten ben ik de enige die zijn naam voluit schrijft.
okquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:57 schreef Mirel het volgende:
Ik schrijf mijn naam voluit op, ik doe geen gekke krabbel ofzo. Het punt is dat een handtekening snel neerzetten en mijn manier van snelst is gewoon de naam voluit. Expres zo'n vage lijn eromheen ofzo doe ik dan weer niet.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:52 schreef ondeugend het volgende:
http://www.break.com/index/sleeping-dog-runs-into-wall.html
tof dat is serieus 1 van de eerste filmpjes die ik me kan herinneren op internet gezien te hebben. Denk dat dat filmpje al zeker 10 jaar bestaat.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:52 schreef ondeugend het volgende:
http://www.break.com/index/sleeping-dog-runs-into-wall.html
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:48 schreef Fraulein het volgende:
[ afbeelding ]
they call her the broomstick holder
Blijft leuk dan, kunt tenslotte niet heel het internet al gezien hebbenquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
tof dat is serieus 1 van de eerste filmpjes die ik me kan herinneren op internet gezien te hebben. Denk dat dat filmpje al zeker 10 jaar bestaat.
Ik zit anders al op 95%.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Blijft leuk dan, kunt tenslotte niet heel het internet al gezien hebben
Klopt, ik was even vergeten waar de link vandaan kwam.quote:
Dit is echt geniaalquote:
Die gehele Fuck off Jesus memequote:Op woensdag 22 juni 2011 21:55 schreef Vincent. het volgende:
Minder kletsen, meer plaatjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Not a tuna..You're travelling through another dimension, a dimension not only of sight and sound but of mind; a journey into a wondrous land whose boundaries are that of imagination—next stop, the Twilight Zone!
Wat een gladjanus is het ook hequote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |