Hier moest ik even hardop om lachen.quote:
wat heeft dit nou met sex te maken?quote:Op maandag 20 juni 2011 17:24 schreef benx het volgende:
[..]
let ff op
[Belangrijk] Vieze stoute plaatjes, woordjes en de rest
Lees dat topic nu eens echt goed door. Het heeft niets te maken met enige preutsheid van de poster, maar met de ads en de inkomsten van FOK!quote:Op maandag 20 juni 2011 17:27 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
wat heeft dit nou met sex te maken?![]()
ook niks gewend zekers...
ooh borstenieuwww
Kerel, volg ff het adsense probleem wat gaande is en praat dan weer, pfffquote:Op maandag 20 juni 2011 17:27 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
wat heeft dit nou met sex te maken?![]()
ook niks gewend zekers...
ooh borstenieuwww
Op zich wel, het ligt natuurlijk aan de content. Beetje rekening mee houden.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:49 schreef picodealion het volgende:
Ik kan niet namens de crew praten, maar het lijkt me zo dat dit topic sowieso geen adsense zal krijgen? Maar wellicht kan een ONZ mod meer vertellen.
Maar wat zegt de context over deze bedekte tietjes?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:28 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Op zich wel, het ligt natuurlijk aan de content. Beetje rekening mee houden.
quote:
oh yeaquote:CHALLENGE: Watch all 10 hours of this Nyan Cat video.
TIME LIMIT: From the second you finish reading this, you have 48 hours.
IF YOU FAIL: You must listen to Rebecca Black - Friday on repeat for 3 hours, with a rainbow painted on your head and all you can say in those 3 hours is meow o.O
Waarom staat dat in STA?quote:Op maandag 20 juni 2011 17:24 schreef benx het volgende:
[..]
let ff op
[Belangrijk] Vieze stoute plaatjes, woordjes en de rest
Staat in vrijwel elk subforum.quote:
Ik hield het niet eens vol bij die 14 minuten versie.quote:
Denk je dat ik dat hele topic ga doorlezen? sorry maar daar heb ik geen tijd en zin voor.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Lees dat topic nu eens echt goed door. Het heeft niets te maken met enige preutsheid van de poster, maar met de ads en de inkomsten van FOK!
Sorry dat ik alle problemen op t forum niet meemaak.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:28 schreef benx het volgende:
[..]
Kerel, volg ff het adsense probleem wat gaande is en praat dan weer, pfff
Samenvatting: adsense heeft als regel dat je hun banners niet mag gebruiken op pagina's met naakt (volgens amerikaanse standaarden, dus ook geen tepels enzo). Fok heeft dat soms wel, en daarom zijn ze nu (hopelijk tijdelijk) door adsense gebanned. Dus het vriendelijke verzoek van Danny et al om even rustig aan te doen kwa uiers en soortgelijk beeldmateriaal.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:55 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat hele topic ga doorlezen? sorry maar daar heb ik geen tijd en zin voor.
Samenvatting?
[..]
Sorry dat ik alle problemen op t forum niet meemaak.
Sowieso zag ik toch niet dat er geen reclame was... nooit opgevallen.
Is dat de reden? omdat er tieten geplaatst worden op t forum en daardoor geen reclame meer hebben?
ok bedanktquote:Op maandag 20 juni 2011 22:58 schreef picodealion het volgende:
[..]
Samenvatting: adsense heeft als regel dat je hun banners niet mag gebruiken op pagina's met naakt (volgens amerikaanse standaarden, dus ook geen tepels enzo). Fok heeft dat soms wel, en daarom zijn ze nu (hopelijk tijdelijk) door adsense gebanned. Dus het vriendelijke verzoek van Danny et al om even rustig aan te doen kwa uiers en soortgelijk beeldmateriaal.
Allemaal meedoen met "De Stoopjes"quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:29 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Heb geen geluid hier... Maar de clip was al genoeg
Auw... dat is echt wel heel erg slecht..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:29 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Heb geen geluid hier... Maar de clip was al genoeg
Dat 007 watermerkje is dan wel weer uber cool.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:58 schreef Sloggi het volgende:
Er staat James, maar de inkt is wat vervaagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |