Dan doe ik het voor jequote:
Serieus doe eens normaalquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik dacht dat vrouwen met kinderen hun vagijn altijd open stonden, want uitgerekt
okquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik dacht dat vrouwen met kinderen hun vagijn altijd open stonden, want uitgerekt
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Heb je dat nog niet gedaan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:02 schreef charmed_angel het volgende:
Pfff veel werk.... hyves verwijderen.
Foto's opslaan
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:03 schreef iBenny het volgende:
Ohw wacht... nee, want anders zou je het nu niet doen
Ja ik ook... en dan krijg ik weer een leuke krabbel waar ik op reageer.... maar heb nu het besluit genomen.... dag hyvesquote:
Nu wil ik het uitgevenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb ook wat meevallende resultaten.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:33 schreef charmed_angel het volgende:
Kijk eens wat ik tegen kom
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:33 schreef charmed_angel het volgende:
Kijk eens wat ik tegen kom
[ afbeelding ]
JAquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:03 schreef Bellatrix het volgende:
c_a heb je de nieuwe trailer al gezien.
Patrique mag hier dus nooit meer komen. Die jongen is een en al sex.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ondergang van Fok???
[Belangrijk] Vieze stoute plaatjes, woordjes en de rest
mag ik dan ook niet meer zeggen dat ik moet P..p.nquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Patrique mag hier dus nooit meer komen. Die jongen is een en al sex.
Ik zie geen advertenties meerquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ondergang van Fok???
[Belangrijk] Vieze stoute plaatjes, woordjes en de rest
ja, ik ging bijna huilenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:13 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe heeft het zo ver kunnen komen. Beetje schuldgevoel aanpraten.
23 juniquote:
quote:
Wanneer en wij gaan weer hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JA
BijnaIk heb er zooooo zin in
Dat doet hij bij mij ookquote:
Koop je een keer nietsquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:02 schreef Kally het volgende:
Goffer ik weet mijn klantnr. niet meer bij de H&M
Dat was ook niet de bedoeling, ik moest wat nakijkenquote:
Oh dearquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat was ook niet de bedoeling, ik moest wat nakijken
Nu hang ik aan de telefoon waar het zogenaamd weer erg druk isquote:
Ja, leuk is dat.Is het niet via email op te vragen? Geen rekeningen meer liggen?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu hang ik aan de telefoon waar het zogenaamd weer erg druk is
Een pyjamabroek voor aankomend weekend bij die bbq (met 9 man in een tent)quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:17 schreef Bellatrix het volgende:
Wat heb je besteld bij die Zweedse deugnieten?
Linnen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Een pyjamabroek voor aankomend weekend bij die bbq (met 9 man in een tent)
En een linnen zwarte broek en roze () top
Het is gewoon effen, en ja roze is heel leuk maar ik en rozequote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Linnen.
En roze kan heel leuk zijn hoor, als het maar juiste patroon en stof enzo heeft.
Nou ik slaap naakt, maar om dat nu tussen een stel Fokkers te doenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:21 schreef Gridlok het volgende:
Ik draag nooit kleren als ik in een tent ben
Ik heb een linnen knopje op mijn strijkijzer en als je het goed ophangt met drogen scheelt het al de helftquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:26 schreef Stuart het volgende:
Linnen kleding is tof maar niet als je het moet strijken
Ja, misschien is het ook wel de truuk om het te strijken als het nog een klein beetje damp isquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb een linnen knopje op mijn strijkijzer en als je het goed ophangt met drogen scheelt het al de helft
Daar heb je ook een trucje voor, een plantenspuitquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, misschien is het ook wel de truuk om het te strijken als het nog een klein beetje damp is
Kneusje!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh noooessssss
Wat doet die kakkerlak hier?
Dat kan ook met het stoomstrijkijzer maar dan nog vind ik linnen lastigquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar heb je ook een trucje voor, een plantenspuit
True, ik heb gewoon een hekel aan strijkenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kan ook met het stoomstrijkijzer maar dan nog vind ik linnen lastig
Hoe doe je dat.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:29 schreef iBenny het volgende:
*bam*
50 euro aan Bol.com-bonnen
50 euro aan VVV-bonnen
Ben ook geen fanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:30 schreef Kally het volgende:
[..]
True, ik heb gewoon een hekel aan strijken
Je werkte in een restaurant? 10 tafelkledenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:30 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb een keer 10 tafelkleden achter elkaar gestreken, en 5 blousen. Geloof me, ik kan nu alles aan qua strijken.
Nee, zorg en welzijn op school.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je werkte in een restaurant? 10 tafelkleden
Hahahahaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, zorg en welzijn op school._!
Was ook het enige dat ik echt kon. Ik moest ook een baby de pamper om doen. Godzijdank was het een Babyborn, want een echte was waarschijnlijk gestikt.
Oeh thanks!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bol.com: http://panel.intomartgfk.nl
VVV: https://member.consumerjury.nl
Luier moet om de billen he?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, zorg en welzijn op school._!
Was ook het enige dat ik echt kon. Ik moest ook een baby de pamper om doen. Godzijdank was het een Babyborn, want een echte was waarschijnlijk gestikt.
Ja en ik had hem op de een of andere manier verkeerd erom heen gevouwen dus de piemel knelde af ofzo.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja en ik had hem op de een of andere manier verkeerd erom heen gevouwen dus de piemel knelde af ofzo.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja en ik had hem op de een of andere manier verkeerd erom heen gevouwen dus de piemel knelde af ofzo.
Nicequote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik weet dat je nu wel kunt koken dus problem solved.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:37 schreef Bellatrix het volgende:
En bij koken had ik alles laten aanbranden.
En bij Chemistry had ik ook altijd problemen, ik liet alles altijd ontploffen, flikkerde alles bij elkaar.
Succes en smakelijk!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:39 schreef Kally het volgende:
Maar goed, ik ga nog even naar de dierenwinkel en de Gamma, dan langs de Mac, tot vanavond
Have funquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:39 schreef Kally het volgende:
Maar goed, ik ga nog even naar de dierenwinkel en de Gamma, dan langs de Mac, tot vanavond
Tot laterquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:39 schreef Kally het volgende:
ja eerst zijn we allemaal debielen of weet ik veel wat, en nu weer hier lief en aardig. Mijn hol!quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja eerst zijn we allemaal debielen of weet ik veel wat, en nu weer hier lief en aardig. Mijn hol!
Goed, ik zag eenmaal reageren omdat het je nogal bezig houdt. Iedereen is natuurlijk de grootst mogelijke onzin. Verder is het hele verhaal opgeblazen om niets.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja eerst zijn we allemaal debielen of weet ik veel wat, en nu weer hier lief en aardig. Mijn hol!
Het hele verhaal ging totaal niet om post opkrikken Benny. Dat is er veel later bijgehaald door Patrique die zich er ook opeens in ging mengen. Het was een reactie die verkeerd overkwam en daarop werd het een kinderachtig gezeur. Dat is hoe ik het zie. En ik geef niemand de schuld hoor. Ik probeer alleen uit te leggen dat er dus iets aan vooraf ging en als je dat niet hebt meegekregen (wat jij overigens wel hebt) dan snap ik wel dat het verkeerd over kan komenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:49 schreef iBenny het volgende:
2 simpele vragen...
Je schuift het nu vooral op ons af, maar heb je zelf ook gezien wat je in KSC deed en wat we nou bedoelen met je (postopkrikkende)gedrag?
Das idd misschien wel een goeie... doe eens een suggestie.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, moet de tt niet aangepast benny? Ivm die adsense dingetje gevalletje?
Zucht...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Het ging er daarvoor al over. Meerdere keren zelfs.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het hele verhaal ging totaal niet om post opkrikken Benny. Dat is er veel later bijgehaald door Patrique die zich er ook opeens in ging mengen. Het was een reactie die verkeerd overkwam en daarop werd het een kinderachtig gezeur. Dat is hoe ik het zie. En ik geef niemand de schuld hoor. Ik probeer alleen uit te leggen dat er dus iets aan vooraf ging en als je dat niet hebt meegekregen (wat jij overigens wel hebt) dan snap ik wel dat het verkeerd over kan komen
Helemaal los? Omdat ik zei dat ik geen zin had in gekleuter? Ik denk dat 'helemaal los' wel meevalt hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het ging er daarvoor al over. Meerdere keren zelfs.
En nu doet nu wel alsof het je niks doet (toen ook trouwens), maar in KSC ging je wel helemaal los. Dus echt eerlijk is het niet wat je nu zegt.
Hij mag gewoonquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Dat is makkelijk Benny. Blijkbaar irriteert het jou, Lutte en Patrique genoeg om er ontzettend lang over door te gaan op het forum en nu we het ergens over oneens zijn ben ik degene die het niet begrijpt? Okay, prima ik vind het goed om het hierbij te laten. Maar hou samen met Lutte en Paqtrique je onvriendelijke opmerkingen dan ook maar achterwegequote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:01 schreef iBenny het volgende:
Je snapt het niet. Laat dan ook maar. Ik ga er niet eens moeite in steken.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:01 schreef iBenny het volgende:
Je snapt het niet. Laat dan ook maar. Ik ga er niet eens moeite in steken.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Door de Weblog begrijp ik nu pas wat je laatst bedoelde
LulzSec verklaard
Gisteren weer cia.gov plat.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..].
Kuthackers, het begint nu wel een beetje vervelend te worden.
Ik neem aan dat het gewoon weer een hype is die over een maandje weer opgeslokt wordt door een filmpje van een boa die een panda doorslikt.quote:
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het gewoon weer een hype is die over een maandje weer opgeslokt wordt door een filmpje van een boa die een panda doorslikt.
Waarom niet?quote:
Omdat er geen echte reden achter zit, het is 'for teh lulz', en zolang er mensen zijn die het leuk vinden passworden te verspreiden, sites plat te leggen etc. etc. zal LulzSec blijven bestaan. Het is niet zomaar een groepje hackers. Het zijn mensen die echt wel weten wat ze doen.quote:
Mja. Maar in het begin hadden ze nog enigszins de steun van het grootste gedeelte random internet volk, nu beginnen de meeste mensen er al een beetje zat van te worden.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat er geen echte reden achter zit, het is 'for teh lulz', en zolang er mensen zijn die het leuk vinden passworden te verspreiden, sites plat te leggen etc. etc. zal LulzSec blijven bestaan. Het is niet zomaar een groepje hackers. Het zijn mensen die echt wel weten wat ze doen.
Van 4chan hebben ze nooit steun gehad, integendeel zelfs. Ze hebben die 62k wachtwoorden online gezet omdat aanhangers van hen 4chan juist heeft geflood.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mja. Maar in het begin hadden ze nog enigszins de steun van het grootste gedeelte random internet volk, nu beginnen de meeste mensen er al een beetje zat van te worden.
Daar zitten wel de mensen die als enige überhaupt iets tegen hen kan doen waarschijnlijk.quote:
1 2 3 4 5 6 | Subtotaal ¤ 75,00 Servicekosten ¤ 10,50 Verzendkosten ¤ 0,00 Betalingskosten ¤ 0,62 -------------------------------------- Totaal: ¤ 86,12 |
Het was heel leuk!! Het zijn allemaal die hard christenen dus ik voelde me heel gewenst enzo.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het was heel leuk!! Het zijn allemaal die hard christenen dus ik voelde me heel gewenst enzo.En er waren mensen die ik echt al vijf jaar niet had gezien, superleuk.
Ook veel opgeschoten, lekker uitgekuurd ook, door een bos tijgeren en kameel spelen in een paardenbak, voor filmpjes.
Tofquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het was heel leuk!! Het zijn allemaal die hard christenen dus ik voelde me heel gewenst enzo.En er waren mensen die ik echt al vijf jaar niet had gezien, superleuk.
Ook veel opgeschoten, lekker uitgekuurd ook, door een bos tijgeren en kameel spelen in een paardenbak, voor filmpjes.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bilsmurft heet een sekstape gelekt van grote smurf, potige smurf en smurfin.
Ja! Voor het journaal van de dag, actuele dingen moeten op de dag zelf maar het weerbericht (dat meer grappig is dan informatief) werd nu al opgenomen. Beetje à la Piet Paulusma. En één scène was dus in de woestijn.quote:
Oooooohw zoquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja! Voor het journaal van de dag, actuele dingen moeten op de dag zelf maar het weerbericht (dat meer grappig is dan informatief) werd nu al opgenomen. Beetje à la Piet Paulusma. En één scène was dus in de woestijn.
Nee en ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:05 schreef Rauzer het volgende:
Komt Miauw nog wel eens op FOK!? En heeft Marlalalala al een kind?
Meisje, naam ben ik vergeten. Ik meen dat ze Julia heet, maar dat weet ik niet helemaal zeker.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:20 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat laatste kon ook haast niet anders na meer dan een jaar. j of m?
Ik zie jou ook echt vaak klagen, of kom ik juist dan telkens toevallig het topic binnen.quote:
Mar heeft een dochterquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:05 schreef Rauzer het volgende:
Komt Miauw nog wel eens op FOK!? En heeft Marlalalala al een kind?
Awwwwquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zie jou ook echt vaak klagen, of kom ik juist dan telkens toevallig het topic binnen.
Ik wederom in een kapsalon en die ga ik straks bestellen ookquote:
WATquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wederom in een kapsalon en die ga ik straks bestellen ook
Ik heb niks genomen bij de Mac
Ik ga morgen een leer-balans dag houden omdat ik vandaag zo veel heb geleerdquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hee!
Proefwerkweek?
Ik mag morgen los met leren!![]()
Vis.quote:
Gelijk heb je!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:23 schreef TheCoolGuy het volgende:
[..]
Ik ga morgen een leer-balans dag houden omdat ik vandaag zo veel heb geleerd
Hoeveel piemels moest je ontwijken voordat je die Franse had.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:24 schreef TheCoolGuy het volgende:
Ik zat net op chatroulette, in mijn leerpause, en toen heb ik mijn Frans mondeling geoefend voor 2 Franse meisjes! Uitspraak vonden ze goed
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:24 schreef TheCoolGuy het volgende:
Ik zat net op chatroulette, in mijn leerpause, en toen heb ik mijn Frans mondeling geoefend voor 2 Franse meisjes! Uitspraak vonden ze goed
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoeveel piemels moest je ontwijken voordat je die Franse had.
Mwah, liever dan is een groot woord. Maar vis staat wel heel dicht onder vlees.quote:
Ik had geen trekquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
WAT
Niet eens een cheeseburger, wat ben jij voor een mensch!
Bracht het alle jongens naar je tuin?quote:
Neequote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bracht het alle jongens naar je tuin?
Ik beide evenveelquote:
Ik dacht al.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:29 schreef Bellatrix het volgende:
My milkshake brings all the boys to the yard,
And they're like
It's better than yours,
Damn right it's better than yours,
I can teach you,
But I have to charge
Dat is zo lekker nummerquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:29 schreef Bellatrix het volgende:
My milkshake brings all the boys to the yard,
And they're like
It's better than yours,
Damn right it's better than yours,
I can teach you,
But I have to charge
Oe.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar, als ik thuis ben, ga ik zalm eten
Toch wel een lekkere garnaal.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Mahh.. Ik hou niet van haring,makreel,mossellen en rauwe vis enzo..
Avec Wasabiquote:
Vraag aan Zwabbertquote:
Nu wil ik visquote:
Sushi is zooo veel meer.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Neem wat kleffe rijst, pleur er een vissie op en klaar.
Zal er binnenkort wel van komen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:45 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
Ze zijn echt lekker...met uitjes oooooooooh nomnomnom
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Nog wat nori er omheen, wasabi en soyasaus erbij.
quote:
Welkequote:
En die is zo leukquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
twitterprofielfotodas mn beste freundin!
Kapsalon onderwegquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:36 schreef Lutte het volgende:
Rijstwafel met hagelslag en vruchtenhagel.
Ik ga straks snacken in een spookhuisquote:
Uhhh?quote:
Dat lijkt me nu zo geil.quote:
Er komt een game uit: F.E.A.R. 3. Horrorspel, dus Warner vond het wel grappig om dat in een spookhuis doen, toevallig 15 km uit mijn buurt. Dus ik ga straks er heen met een collega crewlid. Die komt met de bus. En er zijn snacksquote:
Echt he?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:42 schreef Bellatrix het volgende:
Nee maar serieus, een eerste date zou verplicht moeten plaatsvinden in een spookhuis.
Coolquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er komt een game uit: F.E.A.R. 3. Horrorspel, dus Warner vond het wel grappig om dat in een spookhuis doen, toevallig 15 km uit mijn buurt. Dus ik ga straks er heen met een collega crewlid. Die komt met de bus. En er zijn snacks
Kusje op je clit!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:54 schreef Renesite het volgende:
Ik heb zo geen zin in de laptop vandaagIk sluit hem af!
Groetjes aan mijn fans!
Ik word ook nat van kapsalon.. Of ging het daar niet over?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:56 schreef iBenny het volgende:
De bezorger is nat door mijn kapsalon....
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik word ook nat van kapsalon.. Of ging het daar niet over?
Nu welquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is-ie er nog niet?
Ik had 'm binnen een half uur
No idea. Ik ga het me laten smaken. De ander mag wel gamen, ik heb het spel al te vaak gezien. Multiplayer doe ik wel meequote:
De kapsalon is niet nat door de bezorger? Want dan zou het Lutte zijn!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:56 schreef iBenny het volgende:
De bezorger is nat door mijn kapsalon....
Zo ranzig lekkerquote:
Haha oké, nou veel plezier!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
No idea. Ik ga het me laten smaken. De ander mag wel gamen, ik heb het spel al te vaak gezien. Multiplayer doe ik wel mee
jep!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:29 schreef Kally het volgende:
[..]
En die is zo leuk
Ze komt 1 oktober ook als het goed is toch?
Nope.. helemaal droogquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
De kapsalon is niet nat door de bezorger? Want dan zou het Lutte zijn!
Waaromquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
Wokken was ook lekker
maar zit nu wel vol
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:14 schreef Lutte het volgende:
You, Summer in Bloom en Stars and the city stonden erop en volgens mij heet het gewoon 'Nick en Simon'. #bemoeial
1 2 3 4 5 6 7 8 | 1. Nick en Simon - Angel from Montgomery 2. Nick en Simon - Carmalita 3. Nick en Simon - Do You Know What I Mean 4. Nick en Simon - I'll Be 5. Nick en Simon - Stars And The City 6. Nick en Simon - Summer in Bloom 7. Nick en Simon - The One To Hold You 8. Nick en Simon - You |
Wat een coup.quote:
Als een bepaald persoon zijn hoofd hier laat zien gaat er gereld worden, of het nu mag of niet.quote:
Ik heb een nieuwe betekenis voor in het Fok!Woordenboek!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als een bepaald persoon zijn hoofd hier laat zien gaat er gereld worden, of het nu mag of niet.
Oeh, wiequote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als een bepaald persoon zijn hoofd hier laat zien gaat er gereld worden, of het nu mag of niet.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:27 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
We gaan helemaal Woenselwest!!!!
Proest.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe betekenis voor in het Fok!Woordenboek!
Ik trek mijn regenjas aan = ik ga even postkrikken!
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohmygod.. nog even en mijn anus scheurt van het lachen!
Paardenkut zou een compliment zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:27 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
We gaan helemaal Woenselwest!!!!
Kusje op je gescheurde anusquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En ik heb pas 1 rose op. moet je nagaan!
Mijn rel-dagen liggen ver achter me.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohmygod.. nog even en mijn anus scheurt van het lachen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |