quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:37 schreef monkyyy het volgende:
Ze willen seks met dieren, maar dat is tegen de wet dus doen ze het maar met buitenlanders.
Ik geef enkel antwoord op TS:quote:
Ik vroeg ooit eens 18 jarige alleenstaande bijstandsmoeder: "Waarom heb je seks met een buitenlander gehad?"quote:Waarom zijn die meiden zo naief?
Nee, je bent gewoon een tokkiehoer.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik geef enkel antwoord op TS:
[..]
Ik vroeg ooit eens 18 jarige alleenstaande bijstandsmoeder: "Waarom heb je seks met een buitenlander gehad?"
Haar antwoord: "Ik wilde graag seks met dieren, maar dat is tegen de wet dus deed ik het maar met een buitenlander."
quote:Op zondag 19 juni 2011 14:13 schreef Nikmans het volgende:
Sowieso, al het racisme terzijde is het natuurlijk in- en intriest hoeveel vrouwen wel niet met een zgn badboy het bed willen delen, omdat ze dan het gevoel hebben heel wat aan de haak te hebben geslagen, naderhand met een kind blijven zitten en zich dán pas realiseren hoe hard hun marktwaarde wel niet omlaag is gegaan
Fixed :squote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:01 schreef AntiSocial het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af wat er mis is met al die MBO sletjes
antiliaanse badboy = heel wat aan de haak te hebben geslagenquote:Op zondag 19 juni 2011 14:13 schreef Nikmans het volgende:
Sowieso, al het racisme terzijde is het natuurlijk in- en intriest hoeveel vrouwen wel niet met een zgn badboy het bed willen delen, omdat ze dan het gevoel hebben heel wat aan de haak te hebben geslagen, naderhand met een kind blijven zitten en zich dán pas realiseren hoe hard hun marktwaarde wel niet omlaag is gegaan
Sommige vrouwen vallen op 'badboys'. Sommige op blanke badboys, sommige op donkere badboys, weer anderen maakt het niet uit, zolang het maar een badboy is. Dat vinden ze stoer/cool.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:11 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
antiliaanse badboy = heel wat aan de haak te hebben geslagen
Kijk, hier begrijp ik het dus al niet
Maar dat is het punt nou juist: ze zijn niet stoer. Wannabee badboys. Er is een groot verschil tussen stoer/cool zijn, en die losers die doen alsof ze stoer/cool zijn. Maarja, die grietjes zijn te dom/jong om het verschil te zienquote:Op zondag 19 juni 2011 18:32 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Sommige vrouwen vallen op 'badboys'. Sommige op blanke badboys, sommige op donkere badboys, weer anderen maakt het niet uit, zolang het maar een badboy is. Dat vinden ze stoer/cool.
Het besef dat dit uiteindelijk alleen maar slecht uitpakt hebben deze vrouwen niet. Het zijn immers meestal ook de slimste niet.
Precies. En daarnaast zullen ze stoer/cool vaak ook anders definieren, maar ook dat is m.i. hoofdzakelijk te wijten aan leeftijd/ontbreken intellectquote:Op zondag 19 juni 2011 18:59 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Maar dat is het punt nou juist: ze zijn niet stoer. Wannabee badboys. Er is een groot verschil tussen stoer/cool zijn, en die losers die doen alsof ze stoer/cool zijn. Maarja, die grietjes zijn te dom/jong om het verschil te zien
Ach, zolang je maar zelf in je eigen leugens gelooft.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:58 schreef Hakki het volgende:
snap wel waarom meisjes buitenlanders aantrekkerlijker vinden, hebben vaak ambitie en maken iets van hun leven terwijl nederlanders hun leven achter een bureau zitten
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |