Meestal hebben die meiden ook achterstand op alle gebieden hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:30 schreef AntiSocial het volgende:
Waarom zijn die meiden zo naief? Kom op, je bent 18, je word ingepalmd door iemand die een achterstand heeft op alle gebieden maar toch laat je je bezwangeren.
Dat.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:37 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Meestal hebben die meiden ook achterstand op alle gebieden hoor.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:54 schreef mymoodfentje het volgende:
niets aan de hand, gewoon onderstaand boekwerk lezen en alles komt goed!
[ afbeelding ]
Ik vraag me dan af wat er mis is met al die HBO sletjesquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:37 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Nee dat is Living in the moment.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:00 schreef Saisai het volgende:
Heeft met intelligentie te maken TS, niet verder dan 1 dag vooruit kunnen denken, geen mensenkennis hebben en totaal wereldvreemd zijn.
Dat is toch liefde man.
Tegenwoordig heeft ook schoolnivo niet veel meer met intelligentie te maken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:01 schreef AntiSocial het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af wat er mis is met al die HBO sletjes
Gewoon Inholland toch?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:25 schreef Romanov het volgende:
[..]
Tegenwoordig heeft ook schoolnivo niet veel meer met intelligentie te maken.
Meer met bio industrie, voor elk stuk vee krijg je subsidie, dus laat maar volstromen die stallen. En haal je het niet dit jaar, dan geven we je toch een 9 i.p.v. een 3. Subsidie binnen!
bijvoorbeeld een InHoLlAnD (of hoe ze dat ook schrijven)
Ik dacht dat dat iets was met meerdere hoofdletters, INholland, of INHolland. Boeit verder ook niet, daarom middenweg.quote:
Jij vergelijkt buitenlanders met dieren?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:37 schreef monkyyy het volgende:
Ze willen seks met dieren, maar dat is tegen de wet dus doen ze het maar met buitenlanders.
Vrij gebruikelijk hurrquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:50 schreef coban het volgende:
[..]
Jij vergelijkt buitenlanders met dieren?
Als jij seks zou willen met dieren, maar het mocht niet. Waar zou je dan seks mee gaan hebben?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:50 schreef coban het volgende:
[..]
Maar in ieder topic waar ik je zie ben je of negatief of belerendquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:54 schreef coban het volgende:
[..]
Je moet lief doen tegen mij. Anders blijf ik boos.
Mensen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als jij seks zou willen met dieren, maar het mocht niet. Waar zou je dan seks mee gaan hebben?
Ik ben heel lief! Alleen laat ik het anders merken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Maar in ieder topic waar ik je zie ben je of negatief of belerend
das ook niet lief
Wat? Dat is wat zo'n meisje tegen me zei... Don't shoot the messenger.quote:
Haha daar was toch ook zo'n programma over? Even zoekenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:00 schreef Pizza_Boom het volgende:
In Den Helder paar jaar terug. Allemaal van die 14, 15 en 16 jarige blonde snollen met een donker kind aan hun arm.![]()
Blij dat ik daar nauwelijks kom en niet woon!![]()
Dan is dat meisje dat.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat? Dat is wat zo'n meisje tegen me zei... Don't shoot the messenger.
Meesterlijkquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Haha daar was toch ook zo'n programma over? Even zoeken
edit:
samenvatting: http://www.denhelderactue(...)h-gewillig-aftuigen/
Aflevering: http://www.nps.nl/page/pr(...)--amp--losse-handjes
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:30 schreef AntiSocial het volgende:
Waarom zijn die meiden zo naief? Kom op, je bent 18, je word ingepalmd door iemand die een achterstand heeft op alle gebieden maar toch laat je je bezwangeren.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:37 schreef Bonzoo het volgende:
Ik had het niet beter kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:00 schreef Saisai het volgende:
Heeft met intelligentie te maken TS, niet verder dan 1 dag vooruit kunnen denken, geen mensenkennis hebben en totaal wereldvreemd zijn.
Ik ook, maar een andere reden kan zijn dat je graag geslagen word en daarna nog eens verkracht wil worden.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:50 schreef coban het volgende:
[..]
Nou nou wat La Haine is er niks bijquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:07 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Wat ben je zelf dan, ook zo'n smerige turk.
Ja, en als ze geslagen worden, vinden ze het ook spannend! Dan hebben ze tenminste een man die hun aankan! Plus benefits natuurlijk. Dan mogen leven onder de grenzen die men stelt voor de "hulpbehoevende medemens"quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:37 schreef monkyyy het volgende:
Ze willen seks met dieren, maar dat is tegen de wet dus doen ze het maar met buitenlanders.
Ik geef enkel antwoord op TS:quote:
Ik vroeg ooit eens 18 jarige alleenstaande bijstandsmoeder: "Waarom heb je seks met een buitenlander gehad?"quote:Waarom zijn die meiden zo naief?
Nee, je bent gewoon een tokkiehoer.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik geef enkel antwoord op TS:
[..]
Ik vroeg ooit eens 18 jarige alleenstaande bijstandsmoeder: "Waarom heb je seks met een buitenlander gehad?"
Haar antwoord: "Ik wilde graag seks met dieren, maar dat is tegen de wet dus deed ik het maar met een buitenlander."
quote:Op zondag 19 juni 2011 14:13 schreef Nikmans het volgende:
Sowieso, al het racisme terzijde is het natuurlijk in- en intriest hoeveel vrouwen wel niet met een zgn badboy het bed willen delen, omdat ze dan het gevoel hebben heel wat aan de haak te hebben geslagen, naderhand met een kind blijven zitten en zich dán pas realiseren hoe hard hun marktwaarde wel niet omlaag is gegaan
Fixed :squote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:01 schreef AntiSocial het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af wat er mis is met al die MBO sletjes
antiliaanse badboy = heel wat aan de haak te hebben geslagenquote:Op zondag 19 juni 2011 14:13 schreef Nikmans het volgende:
Sowieso, al het racisme terzijde is het natuurlijk in- en intriest hoeveel vrouwen wel niet met een zgn badboy het bed willen delen, omdat ze dan het gevoel hebben heel wat aan de haak te hebben geslagen, naderhand met een kind blijven zitten en zich dán pas realiseren hoe hard hun marktwaarde wel niet omlaag is gegaan
Sommige vrouwen vallen op 'badboys'. Sommige op blanke badboys, sommige op donkere badboys, weer anderen maakt het niet uit, zolang het maar een badboy is. Dat vinden ze stoer/cool.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:11 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
antiliaanse badboy = heel wat aan de haak te hebben geslagen
Kijk, hier begrijp ik het dus al niet
Maar dat is het punt nou juist: ze zijn niet stoer. Wannabee badboys. Er is een groot verschil tussen stoer/cool zijn, en die losers die doen alsof ze stoer/cool zijn. Maarja, die grietjes zijn te dom/jong om het verschil te zienquote:Op zondag 19 juni 2011 18:32 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Sommige vrouwen vallen op 'badboys'. Sommige op blanke badboys, sommige op donkere badboys, weer anderen maakt het niet uit, zolang het maar een badboy is. Dat vinden ze stoer/cool.
Het besef dat dit uiteindelijk alleen maar slecht uitpakt hebben deze vrouwen niet. Het zijn immers meestal ook de slimste niet.
Precies. En daarnaast zullen ze stoer/cool vaak ook anders definieren, maar ook dat is m.i. hoofdzakelijk te wijten aan leeftijd/ontbreken intellectquote:Op zondag 19 juni 2011 18:59 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Maar dat is het punt nou juist: ze zijn niet stoer. Wannabee badboys. Er is een groot verschil tussen stoer/cool zijn, en die losers die doen alsof ze stoer/cool zijn. Maarja, die grietjes zijn te dom/jong om het verschil te zien
Ach, zolang je maar zelf in je eigen leugens gelooft.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:58 schreef Hakki het volgende:
snap wel waarom meisjes buitenlanders aantrekkerlijker vinden, hebben vaak ambitie en maken iets van hun leven terwijl nederlanders hun leven achter een bureau zitten
quote:
waarom post jij dit overal waar ik iets post zijn niet eens mijn topics misschien moet je beter lezen nerdquote:Op maandag 20 juni 2011 00:04 schreef Magneet51 het volgende:
Hakki flikker op met je verzonnen topic's
Precies, vooral VMBO chi-meids hebben dat door God gegeven inzichtquote:Op zondag 19 juni 2011 23:58 schreef Hakki het volgende:
snap wel waarom meisjes buitenlanders aantrekkerlijker vinden, hebben vaak ambitie en maken iets van hun leven terwijl nederlanders hun leven achter een bureau zitten
Overal de nadruk leggen op het feit dat je auto's en vrienden heb en als er om pics worden gevraagd 'is het te laat'quote:Op maandag 20 juni 2011 00:05 schreef Hakki het volgende:
[..]
waarom post jij dit overal waar ik iets post zijn niet eens mijn topics misschien moet je beter lezen nerd
waar slaat dit op je kan in mijn fobo kijken heb ik gezegd je probeert mij in elk topic aan te vallen , zeker niks te doen in je leven, jij bent zo'n voorbeeld van zo'n nederlander, altijd kritiek hebben en jaloezie opdoen maar als er zelf iets moet gebeuren ben je niet thuisquote:Op maandag 20 juni 2011 00:09 schreef Magneet51 het volgende:
[..]
Overal de nadruk leggen op het feit dat je auto's en vrienden heb en als er om pics worden gevraagd 'is het te laat'Haggi is een sloeber
Jaloers zijn op succesvolle turkern zoals Hakki en Amenthquote:Op maandag 20 juni 2011 00:09 schreef Magneet51 het volgende:
[..]
Overal de nadruk leggen op het feit dat je auto's en vrienden heb en als er om pics worden gevraagd 'is het te laat'Haggi is een sloeber
Wist niet eens dat't een turk wasquote:Op maandag 20 juni 2011 00:11 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Jaloers zijn op succesvolle turkern zoals Hakki en Amenth
Alsof er uberhaupt mensen jaloers zijn op turkenquote:Op maandag 20 juni 2011 00:11 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Jaloers zijn op succesvolle turkern zoals Hakki en Amenth
Amenquote:Op maandag 20 juni 2011 00:14 schreef Pheerful het volgende:
[..]
Alsof er uberhaupt mensen jaloers zijn op turken![]()
.
ja zijn maar weinig turken die net als ik kunnen zeggen dat ze het gemaakt hebben vooral in nederlandquote:Op maandag 20 juni 2011 00:16 schreef coban het volgende:
Sowieso zijn er wel mensen jaloers op turkenmaar om ze nou allemaal succesvol te noemen...
jij liegt.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:18 schreef Hakki het volgende:
[..]
ja zijn maar weinig turken die net als ik kunnen zeggen dat ze het gemaakt hebben vooral in nederland
Ah ja. Net het vmbo afgerond zeker?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:18 schreef Hakki het volgende:
[..]
ja zijn maar weinig turken die net als ik kunnen zeggen dat ze het gemaakt hebben vooral in nederland
heb een eigen huis (ok geen villa) maar vele mensen huren een huis, mooie auto en af en toe een paar meisjes, wat heb jij gepresteerd dan? opleiding is niet belangrijk als je er het fruit niet van pluktquote:
Omdat zij Coban is. Zij kan die shit doen.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:22 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Wat ga je eigen landgenoot nakken dan?
Landgenoot so what? Zolang ik hem ken lijkt hij mij stereotype snotaapallochtoon die denkt alles te kunnen maken tegenover nederlanders e.d. Door dit soort personen krijgen vele nederlanders een afkeer tegen buitenlanders. Nee, bedankt. Realistisch blijven svp.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:22 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Wat ga je eigen landgenoot nakken dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |