prostituette Pino, ff oplettenquote:
Zei ie dat ja? Oh, niet goed gehoord dan, radio staat niet zo heel hard.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
prostituette Pino, ff opletten
foute plaat dit eignelijk, maar wel lekker
stenders zit bij Powned...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:23 schreef ConscienceNL het volgende:
Mensen, stel. BNN en VARA gaan fuseren (zouden ze eigenlijk al, maar nu zien ze er misschien vanaf.). ZOU het in theorie mogelijk zijn dat Stenders @Work overneemt?
Stenders werkt bij PowNed en de omroepen blijven afzonderlijk opereren. Het zijn dus allemaal backoffice fusies.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:23 schreef ConscienceNL het volgende:
Mensen, stel. BNN en VARA gaan fuseren (zouden ze eigenlijk al, maar nu zien ze er misschien vanaf.). ZOU het in theorie mogelijk zijn dat Stenders @Work overneemt?
quote:
en Stenders moet @work niet gaan doen, dan heeft ie nauwelijks eigen keus. bovendien lijkt die kans me bijna nihil. Vara vond hem te oud voor 3fm en deels daarom verdween Eetvermaak. Gelukkig pikte Powned hem op en mag ie op vrijdag 2 keer 3 uur lang ons verblijdenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:26 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oja...
Nah, zat net wat te lezen over Stenders Eetvermaak toen ie nog voor de VARA werkte en de geruchten dat Domien misschien naar 538 gaat, vandaar.
Volgens mij was het omdat BNN toch meer leden heeft gekregen/VARA minder leden? En op vrijdag is het 2 uur + 3 uur trouwensquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en Stenders moet @work niet gaan doen, dan heeft ie nauwelijks eigen keus. bovendien lijkt die kans me bijna nihil. Vara vond hem te oud voor 3fm en deels daarom verdween Eetvermaak. Gelukkig pikte Powned hem op en mag ie op vrijdag 2 keer 3 uur lang ons verblijden
ook en daardoor zijn ze zelfs de shift kwijt geraakt, maar men wou dat Rob naar Radio 2 ging.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:33 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Volgens mij was het omdat BNN toch meer leden heeft gekregen/VARA minder leden? En op vrijdag is het 2 uur + 3 uur trouwens
jij hebt een kleine piemeltje? omdat je miereneuktquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:33 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Volgens mij was het omdat BNN toch meer leden heeft gekregen/VARA minder leden? En op vrijdag is het 2 uur + 3 uur trouwens
en er ook 5 uur voor geredenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:57 schreef Qunix het volgende:
Toch wel tof om dan toch nog op de valreep te spelen live
Stenders komt iig z'n belofte na. t kind heeft er 5uur voor moeten rijden, maar tis gelukt!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:57 schreef Qunix het volgende:
Toch wel tof om dan toch nog op de valreep te spelen live
die zijn alleen 's ochtends wakkerquote:
Zal die niet meegenomen hebben, of beperkt/niet doet.quote:
even de audiostream aanslingerenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zal die niet meegenomen hebben, of beperkt/niet doet.
Wel dat stomme dubstep.
Ik ga, mzl!
Oh, stream ook dood. KUT PIEP
WMT Server (http://www.wmtrental.nl/)
twitter:
Ik zie het zo gebeuren dat ze vrolijk een best of CaS van de afgelopen 3 miljard jaar gaan uitzendenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:03 schreef gerbenp het volgende:
Vanavond geen CAS op 3FM? Want het is afgelast vandaag.
oh dat zou net wat zijn jaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:05 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik zie het zo gebeuren dat ze vrolijk een best of CaS van de afgelopen 3 miljard jaar gaan uitzendenGeen enkel normaal programma is voorbereid natuurlijk.
Veiligheid kan niet worden gegarandeerd zoals dat zo mooi heet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:07 schreef Qunix het volgende:
Waarom afgelast? Nu regent het niet echt hier (en daar ook niet)...
het waait toch als een malle en aan de kust nog harder, ik weet niet wat ze daar neer hebben gezet qua podia en tenten....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:07 schreef Qunix het volgende:
Waarom afgelast? Nu regent het niet echt hier (en daar ook niet)...
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:42 schreef Cee het volgende:
Waarom lassen ze het af? De Dijk komt toch.
http://instantrimshot.com/
quote:
Misschien hadden ze Guus Meeuwis moeten uitnodigen. "regent meters bier", dan was het vast een leuk feestjequote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:42 schreef Cee het volgende:
Waarom lassen ze het af? De Dijk komt toch.
http://instantrimshot.com/
Oh.. Kan dat zomaar? Hop naar een ander festival?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:03 schreef themauster het volgende:
Ze gaan nu naar het Indian Summer festival vanavond.
Snap niet wat ze op locatie moeten, ze zenden toch niets uit bijnaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:03 schreef themauster het volgende:
Ze gaan nu naar het Indian Summer festival vanavond.
Blijkbaar Ekdom presenteert dat festival trouwens.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:05 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oh.. Kan dat zomaar? Hop naar een ander festival?
Terecht.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:16 schreef themauster het volgende:
De zanger van GBTTZ is opgepakt omdat hij een foto maakte boven op het 3FM busje
quote:Concert At Sea gemist? Kom naar deBeschaving! Op vertoon van je ticket 50% korting! #cas #fdb11
quote:
jaa daar heeft het wel wat van weg jaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:05 schreef Cee het volgende:
Ik denk trouwens bij de MH steeds dat ze Country House van Blur aan het draaien zijn.
Ein Deutsche Schallplatte!quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:03 schreef gerbenp het volgende:
Vanavond geen CAS op 3FM? Want het is afgelast vandaag.
Er komt nu een ander festival dus of je nou zo blij moet zijnquote:
Hmm neequote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:28 schreef themauster het volgende:
[..]
Er komt nu een ander festival dus of je nou zo blij moet zijn![]()
http://www.indiansummerfestival.nl/programma/
Lekker daar houden.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:16 schreef themauster het volgende:
De zanger van GBTTZ is opgepakt omdat hij een foto maakte boven op het 3FM busje
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jullie bedoelen die jingle aan het begin? Is er in de freaknacht ook wel es hoor.
Ben Liebrand.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:28 schreef themauster het volgende:
[..]
Er komt nu een ander festival dus of je nou zo blij moet zijn![]()
http://www.indiansummerfestival.nl/programma/
Waar niet ?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:10 schreef Pino112 het volgende:
Godver, er mogen geen afbeeldingen van![]()
-vrouwen meer gepost worden
Op heel Fok! niet.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:45 schreef Danny het volgende:
Google heeft adsense tijdelijk uitgeschakeld. Er is de laatste maanden iemand bezig elk topic waarin een tepel zichtbaar is aan te melden bij adsense en aangezien wij alleen maar reactief kunnen ingrijpen na een melding kan dat een probleem zijn.
Ik ben bezig adsense in het geheel uit te schakelen in diverse fora en onder diverse voorwaarden en die te vervangen door een alternatieve bannerboer, maar vooralsnog hebben we dus niets.
Ik wijs iedereen er nog maar even op dat het plaatsen van gruwelijke en gewelddadige afbeeldingen en seksuele afbeeldingen en naakt niet zijn toegestaan. Dat waren ze al niet, maar dit wordt vanaf nu strenger gehandhaafd, behalve in daarvoor bestemde fora (B&H, KPD, US). Die forums krijgen geen adsense meer, maar zullen binnenkort een andere bannerboer mogen begroeten.
[..]
Als dit langdurig of permanent is betekent dat inderdaad, zonder dollen, het einde van FOK!. Zonder de adsense inkomsten is het binnen een maand gedaan met FOK!.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:17 schreef alors het volgende:
die cam is echt te ver ingezoomdkon Timurs poriën bijna tellen
deze held is gewoon verslaggever ter plaatsequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
ik ben blij dat ik met oogbewegingen kan typen......blindtypen lukt me echter niet.....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:16 schreef naatje_1 het volgende:
mag de persoon die dit op zijn geweten heeft voor eeuwig verlamd raken... (aangaande adsense etc.)
tis wel ontopic want deze dame wordt nu gedraaid op 3fm.....quote:
Én ik zie geen tepels.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis wel ontopic want deze dame wordt nu gedraaid op 3fm.....
je zou het saxtracks kunnen noemen...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:25 schreef Pino112 het volgende:
Wat zitten er veel saxen in de nieuwe tracks van het moment zeg. De nieuwe MJ ook al.
quote:@Domien Feit: je kunt niet 'één track van Michael Jackson' luisteren (bijv op Spotify). Worden er altijd meer.
Hij lees met ons mee en trollt gewoon.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:32 schreef Paul-89 het volgende:
Volgens mij is het bij hem echt opzet om het steeds track te noemen. Sinds een tijdje noemt hij steeds elk nummer/plaat : track, dat was voorheen niet zo.
Maar dat zal wel weer met zijn beleving te maken hebben dat de muziekwereld zich moet ontwikkelen en niet in oude dingen moet blijven hangen.
Doet hij ookquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij lees met ons mee en trollt gewoon.
Dan trollt half 3fm vrolijk mee want iedereen doet het nu.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij lees met ons mee en trollt gewoon.
Zullen we het heel vaak over BZN gaan hebben nu?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:36 schreef themauster het volgende:
[..]
Doet hij ookHij ging laatst niet voor niks 4 a 5 keer track zeggen in 30 seconden terwijl wij er net over gehad hadden
Gerard,Paul,C&S zeggen het ook inderdaadquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan trollt half 3fm vrolijk mee want iedereen doet het nu.
Ajouad, maar die mag het.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Gerard,Paul,C&S zeggen het ook inderdaad
En Roos.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Gerard,Paul,C&S zeggen het ook inderdaad
die zijn uit elkaar. maar wie vond jij nu een fijnere zangeres, Carola of Annie Schilder?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Zullen we het heel vaak over BZN gaan hebben nu?
Annie Schilder natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die zijn uit elkaar. maar wie vond jij nu een fijnere zangeres, Carola of Annie Schilder?
mee eens, die is wat losser op het podium!quote:
Annie speelde Usquert een keer plat toen ze hier optrad op de kermis in 1991quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mee eens, die is wat losser op het podium!
dat heb ik gemist, maar jaren later waren Nick&Simon en Jan Smit ook erg goed in die knetterruige feesttent!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:48 schreef themauster het volgende:
[..]
Annie speelde Usquert een keer plat toen ze hier optrad op de kermis in 1991
Toen destijds was er niet eens een feesttent want toen waren de atracties bij de molen en hadden we op 't Hoogtje een groot podium alle grote artiesten van Nederland hebben er wel opgetreden.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat heb ik gemist, maar jaren later waren Nick&Simon en Jan Smit ook erg goed in die knetterruige feesttent!
dan hebben wij onbewust gemeet! ik was er wel..en broodnuchterquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Toen destijds was er niet eens een feesttent want toen waren de atracties bij de molen en hadden we op 't Hoogtje een groot podium alle grote artiesten van Nederland hebben er wel opgetreden.
Met Jan Smit en Nick&Simon was ik er ook en niet echt nuchter
Ruig volkje he die Oskerders?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan hebben wij onbewust gemeet! ik was er wel..en broodnuchter
Klopt, en nog wat jaren later werd bekend (biografie manager Jaap Buijs) dat Nick&Simon eigenlijk de Volendamse Milli Vanilli waren. Hierna liet Koning Willem Alexander Volendam los steken van het vasteland waarna het vissersdorp zonk. Zo kwam er een einde aan de palingsound.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat heb ik gemist, maar jaren later waren Nick&Simon en Jan Smit ook erg goed in die knetterruige feesttent!
De vroegere Palingsound was wel baas hoor zoals The Cats en BZN voor Annie Schilderquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt, en nog wat jaren later werd bekend (biografie manager Jaap Buijs) dat Nick&Simon eigenlijk de Volendamse Milli Vanilli waren. Hierna liet Koning Willem Alexander Volendam los steken van het vasteland waarna het vissersdorp zonk. Zo kwam er een einde aan de palingsound.
yup, niet te houden die lui!quote:
Dat wel, maar die van tegenwoordig.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:00 schreef themauster het volgende:
[..]
De vroegere Palingsound was wel baas hoor zoals The Cats en BZN voor Annie Schilder
Het ging mis met Jantje Smit alhoewel die soloplaten van Piet Veerman zijn ook van dat zeikerige Sky Radio muziekquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat wel, maar die van tegenwoordig.
Zeikerig.
Nick & Simon niveau :quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Het ging mis met Jantje Smit alhoewel die soloplaten van Piet Veerman zijn ook van dat zeikerige Sky Radio muziek![]()
EO-jongerendag niveau.quote:want het een kan niet zonder het ander
pak maar m'n hand
stel niet teveel vragen
je kunt niet als enige de wereld dragen
pak nou maar m'n hand
laat mij de weg wijzen
er is geen probleem als je keer op keer jezelf wilt bewijzen
maar je kunt het niet alleen
als je weer een wedstrijd hebt verloren
en je voelt je niet zo fijn
weet dan dat je extra goed moet zaaien
wil de oogst wat beter zijn
maar je vind de hulp zo overbodig
want je weet het zelf zo goed
toch heb je je naaste mensen nodig
die vertellen hoe het moet
Daar kwam hier een bende water uitzettenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:13 schreef minthy het volgende:
![]()
Er hangt hier een gitzwarte lucht boven het huis, ben bang dat er nare dingen uit komen...
Had je dat daar niet kunnen houden dan??quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar kwam hier een bende water uitzetten.
Oké, ik ben lang, maar niet zó langquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Had je dat daar niet kunnen houden dan??
Nee, als je wel zo lang was geweest, was je de atractie van de omgeving geweest!!!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oké, ik ben lang, maar niet zó lang.
Ja, tis een beetje tam...quote:
Vreemd.twitter:petervdveen twitterde op zaterdag 18-06-2011 om 22:31:13Technisch problemen bij#3FM lijkt erop alsof een computer nu willekeurig liedjes afspeelt. Niemand standby in Hilversum? reageer retweet
Heel vaag, volgens mij hoorde ik net wel een presentator... Nu wordt alles achter elkaar aangedraaidquote:
Misschien is Esjoe-ed wel misselijk geworden en is hij naar huis gegaan??quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:42 schreef Pino112 het volgende:
Vreemd.twitter:petervdveen twitterde op zaterdag 18-06-2011 om 22:31:13Technisch problemen bij#3FM lijkt erop alsof een computer nu willekeurig liedjes afspeelt. Niemand standby in Hilversum? reageer retweet
Siroooolfquote:Er zijn voor de afgelopen 2 uur geen tracks gevonden. Waarschijnlijk komt het programma niet uit de algemene 3FM-studio, is er alleen muziek vanaf CD gedraaid, is er helemaal geen muziek gedraaid of is er een storing.
Het begint me steeds meer op te vallen hoe trackgraag mannen eigenlijk zijn...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:48 schreef Pino112 het volgende:
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats
[..]
Siroooolf
quote:
om 22:24 pleurde de verbinding eruit en dan moet men iets anders uitzenden.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:42 schreef Pino112 het volgende:
Ow bagger... Daar loop ik al meer dan een week mee achter!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:35 schreef borisz het volgende:
Dag 16: een nummer wat je vroeger leuk vond, maar nu niet meer trekt.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ow bagger... Daar loop ik al meer dan een week mee achter!![]()
Joh, wij hebben gewoon heeeeele lange maandenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:37 schreef borisz het volgende:
[..]. Ik post ze de laatste tijd ook om de paar dagen
quote:Op zondag 19 juni 2011 05:02 schreef hole1988 het volgende:
Clarence Clemons overledenhttp://nos.nl/l/249471
Dat stond er volgens mij al ruim voordat Domien er uberhaupt mee begon. Doe toch eens niet zo overdreven...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:48 schreef Pino112 het volgende:
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats
[..]
Siroooolf
Dat is toch de bedoeling van een dj ?quote:Op zondag 19 juni 2011 10:48 schreef Pino112 het volgende:
Tering, die Annemiek praat bijna door elke intro of outro van een plaat heen
Goede request, maar niet erg origineel nee.quote:Op zondag 19 juni 2011 10:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
![]()
. Even erg als afkappen van een track.
En nu Hard-Fi aanvragen, MH van vorige week
Om 9.08 nog gedraaid zelfs.quote:Op zondag 19 juni 2011 10:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Goede request, maar niet erg origineel nee.
quote:
Moet je hole even vragen, die heeft dat gehacked zodat ie het kan zien volgens mijquote:Op zondag 19 juni 2011 10:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik zou weleens de sms-box willen zien nadat er is opgeroepen voor een request, moet inderdaad toch wel wat leukers/originelers uit te halen zijn dan de MH van vorige week.
Serieus ?quote:Op zondag 19 juni 2011 10:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet je hole even vragen, die heeft dat gehacked zodat ie het kan zien volgens mij.
quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
heb zelfs de sms box van 3FM gehackt
[..]
[..]
Ik las het netquote:Op zondag 19 juni 2011 05:02 schreef hole1988 het volgende:
Clarence Clemons overledenhttp://nos.nl/l/249471
ik moest wel want mijn zus had de afstandsbediening altijdquote:Op zondag 19 juni 2011 12:54 schreef oh-oh het volgende:
Daar keek ik echt niet naar hoor
![]()
Ik moet ineens weer denken aan die geweldige lesbo flirt met die dierenartsassistente en die hartslagmeter, oooooh toen heb ik zoooooooooo gelachen, die waren zo geweldig leuk
quote:Op zondag 19 juni 2011 12:55 schreef alors het volgende:
[..]
ik moest wel want mijn zus had de afstandsbediening altijd
quote:Op zondag 19 juni 2011 12:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik was de zus met de afstandsbediening!
Ik doe een gokje dat Pascal Jacobse tijdens Cover at Sea (jawel, een woordspeling op Concert at Sea) een cover heeft gedaan van Oasis die de TS ontstemd heeft.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:15 schreef buishuis het volgende:
Vanwaar deze topictitel als ik vragen mag
Welk jubileum?quote:Op zondag 19 juni 2011 13:57 schreef Bol_Wan het volgende:
Mogge mensen. Jublileum zit er weer bijna aan te komen
Mooi getal om met dit topic te stoppenquote:
Een hansjequote:Op zondag 19 juni 2011 14:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Mooi getal om met dit topic te stoppen![]()
bijna goed, Paul de Munnik (die van Acda) deed ook nog mee!quote:Op zondag 19 juni 2011 13:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ik doe een gokje dat Pascal Jacobse tijdens Cover at Sea (jawel, een woordspeling op Concert at Sea) een cover heeft gedaan van Oasis die de TS ontstemd heeft.
Geen 3333?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:16 schreef themauster het volgende:
[..]
jij persoonlijk of de hele reeks?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:16 schreef themauster het volgende:
[..]
De hele reeksquote:
slecht plan. als iemand geen zin meer heeft post ie niet meer en als niemand meer post stopt de reeks vanzelf. ik ben iig tegen het stoppen om het stoppenquote:
Zelf ga ik wel stoppen, ik luister amper 3FM meer en om nou mee te gaan posten als ik niet eens luister vind ik een beetje sneuquote:Op zondag 19 juni 2011 18:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
slecht plan. als iemand geen zin meer heeft post ie niet meer en als niemand meer post stopt de reeks vanzelf. ik ben iig tegen het stoppen om het stoppen
Maakt niet uit, gebeurt wel meer. Gewoon blijven.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:51 schreef themauster het volgende:
[..]
Zelf ga ik wel stoppen, ik luister amper 3FM meer en om nou mee te gaan posten als ik niet eens luister vind ik een beetje sneu
quote:Op zondag 19 juni 2011 18:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, gebeurt wel meer. Gewoon blijven.
dat dus!quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 19:07 schreef Paul-89 het volgende:
Ik ben hier ook vaak genoeg zonder dat 3fm aanstaat.
+1, hoewel dat eigenlijk nog wel emevalt. zit nu bij m'n ouders dus nu even niet, maar als ik thuis achter mn pc zit heb ik eigenlijk altijd 3fm wel aan en zit ik hierquote:Op zondag 19 juni 2011 19:07 schreef Paul-89 het volgende:
Ik ben hier ook vaak genoeg zonder dat 3fm aanstaat.
inmiddels niet meer. de site is alleen maar via de studio bereikbaar en als ze op locatie zijn moeten ze nu de dienstverlener bellen om het IP adres toegang te geven.quote:Op zondag 19 juni 2011 10:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet je hole even vragen, die heeft dat gehacked zodat ie het kan zien volgens mij.
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
inmiddels niet meer. de site is alleen maar via de studio bereikbaar en als ze op locatie zijn moeten ze nu de dienstverlener bellen om het IP adres toegang te geven.Waarschijnlijk komt het, omdat ik tijdens de finale van the Voice of Holland de mensen die "per ongeluk" stemden via 3333 het smsje "Looser je hebt zojuist NIET gestemd op naam. Advies: KOOP EEN BRIL" en ipv ¤ 0,25 werd er ¤1,10 in rekening gebracht.
En om wat bewijs te leveren
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)2:36:24&end=02:36:40
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)2:31:14&end=02:32:30
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)2:27:24&end=02:28:50
http://sites.bnn.nl/page/timur/player/74851 die was idd leukquote:Op zondag 19 juni 2011 12:54 schreef oh-oh het volgende:
Daar keek ik echt niet naar hoor
![]()
Ik moet ineens weer denken aan die geweldige lesbo flirt met die dierenartsassistente en die hartslagmeter, oooooh toen heb ik zoooooooooo gelachen, die waren zo geweldig leuk
Nog een kleine 2 week en dan kunnen we weer elke avond genieten van de Avondetappe op Nederland 1quote:
Heb er weer zin inquote:Op zondag 19 juni 2011 22:32 schreef themauster het volgende:
[..]
Nog een kleine 2 week en dan kunnen we weer elke avond genieten van de Avondetappe op Nederland 1
2 weken Radio Tour de France volgen de rest op tv want dan begint mijn zomervakantiequote:
Een vrouw met smaakquote:
hoe zijn ze daar achtergekomen?quote:Op zondag 19 juni 2011 23:15 schreef themauster het volgende:
Lamon zit Fok! kapot te maken lees ik op KLB
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:15 schreef themauster het volgende:
Lamon zit Fok! kapot te maken lees ik op KLB
Hoef je weinig smaak voor te hebben, deze draak hebben ze gewoon kapotgedraaid!quote:
Ik vond het na 1 keer draaien al niksquote:Op zondag 19 juni 2011 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoef je weinig smaak voor te hebben, deze draak hebben ze gewoon kapotgedraaid!
nou nou echt overtuigend ook Lamonquote:
Dat moment had ik na een keer of 20. Was al vrij snel met de rotatie die deze track heeft gehadquote:Op zondag 19 juni 2011 23:18 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik vond het na 1 keer draaien al niks
En het is nogal een boefje, toch? Kan me nog wel wat ander gezeik herinneren waarbij hij betrokken wasquote:
Zo leuk als de grote mod-staking zal het wel nooit meer worden...quote:Op zondag 19 juni 2011 23:21 schreef themauster het volgende:
Het zal allemaal wel goed komen met Fok! en anders beginnen we onze eigen 3FM/radio fan forum ofzo
Wat was de reden dan?quote:Op zondag 19 juni 2011 23:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo leuk als de grote mod-staking zal het wel nooit meer worden...
Pfff... Kan 2 dingen zijn: of het feit dat iemand iets met jonge katjes wilde uitvreten in F&F wat niet door de beugel kon (wat werd bemoedigd door mods) of het was iets met inzien van PM's. Weet het niet meer zeker, zou je ff moeten zoekenquote:
Ah. http://www.geenstijl.nl/m(...)staking_bij_fok.htmlquote:Op zondag 19 juni 2011 23:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Pfff... Kan 2 dingen zijn: of het feit dat iemand iets met jonge katjes wilde uitvreten in F&F wat niet door de beugel kon (wat werd bemoedigd door mods) of het was iets met inzien van PM's. Weet het niet meer zeker, zou je ff moeten zoeken
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Pfff... Kan 2 dingen zijn: of het feit dat iemand iets met jonge katjes wilde uitvreten in F&F wat niet door de beugel kon (wat werd bemoedigd door mods) of het was iets met inzien van PM's. Weet het niet meer zeker, zou je ff moeten zoeken
quote:Het Fok!-forum staat op knappen! In twee dagen tijd vertrokken 16 zogenaamde 'moderators' en al dagen lang is het onrustig op het toonjekont-forum. Wat is er gebeurd? Nou, een fokkertje postte een topic over het verzuipen van jonge katjes. Maar dit fokkertje was een vriendje van een van de minibaasjes op het Forum ofzo. En toen kreeg een moderator ruzie met een andere moderator. Daarboven stonden administrators en die scholden elkaar ook verrot en toen kwam de grote Fok!-baas Danny, maar die trok iemand voor en daarom werden de mods boos en die dreigden met een STAKING! En toen zei Fok-baas Danny: ongezien de tiefus stelletje stakers, rot dan maar op. Voor jullie immers tien anderen. Dus nu zijn de stakers geen stakers meer maar een stel gebande users en heeft iedereen ruzie met iedereen en is Fok! nu al bijna dood.
Ohjaquote:Op zondag 19 juni 2011 23:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo leuk als de grote mod-staking zal het wel nooit meer worden...
Pfff... 2006 alweerquote:Op zondag 19 juni 2011 23:30 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ah. http://www.geenstijl.nl/m(...)staking_bij_fok.html
Er wordt gewoon niet meer echt gereld, toch jammerquote:Op zondag 19 juni 2011 23:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ohja![]()
Leukste vond ik de VBL-rel van 2 jaar geleden
2 jaar? ik dacht serieus dat dat vorig jaar wasquote:Op zondag 19 juni 2011 23:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ohja![]()
September 2009quote:Op zondag 19 juni 2011 23:32 schreef themauster het volgende:
[..]
2 jaar? ik dacht serieus dat dat vorig jaar was
ik heb gemist waarom ofzo, maar jezus wat was het dood daar toenquote:Op zondag 19 juni 2011 23:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ohja![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |