Samen met Facebook natuurlijk.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:57 schreef chibibo het volgende:
Jij gelooft dat hij in zijn eentje Hyves de nek om heeft gedraaid?
Vind het wel lekker om op hem te zieken. Penisbaard heeft in zijn kont geplast.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:02 schreef MYV het volgende:
Lamon is wel lief, niet zo zeiken steeds op hem
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:22 schreef Lamon het volgende:
Ik had ineens een openbaring, aangezien ik duidelijk degene ben in deze SC met het meeste seks, en op enkelen na, degene ben die al jaren een leuk eigen huis heeft en degene die zich niet hoeft te meten met anderen omdat ik samen met een fatsoenlijk IQ, geen strafblad, een mooie fiets en geen naar verleden, tevens een leuke baan, een mooi dorp om in te wonen en een redelijke woordenschat en een fatsoenlijke algemene kennis, en, dare I say it, een enorm grote penis heeft, waarom is er zoveel over mij geklaagd?
Ik ben benieuwd of de meest uitgesproken FOK!users in real life eigenlijk wel meekomen in deze samenleving, of een heel groot toneelstuk opvoeren op internet ter compensatie van hun beperkingen in het dagelijkse leven.
Food for thought!
Fijn dank je. Als je het bent moet je wel goed zijn.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:12 schreef Mental-Giant het volgende:
[..]
Jij bent #1 aandachtshoer. Blijf uit mijn topic.
Wie is Danny?quote:Op zondag 19 juni 2011 23:13 schreef Mental-Giant het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Danny heeft kinderen man. Je gaat toch niet iemands inkomen slopen?
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:15 schreef Supertolll het volgende:
Zwijg maar over Lamon. Straks komt hij nog af met een nieuw youtube-filmpje
quote:
...quote:Op zondag 19 juni 2011 23:18 schreef Supertolll het volgende:
Krijgen we nog een pareltje zoals deze:
wat is dit¿quote:Op zondag 19 juni 2011 23:18 schreef Supertolll het volgende:
lkkrquote:Op zondag 19 juni 2011 23:18 schreef Supertolll het volgende:
Dannyhot geilste cammer.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:18 schreef Supertolll het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |