Je overtreft mequote:
quote:Op maandag 12 november 2012 22:50 schreef Poespas het volgende:
Proto-metal, proto-grunge, proto-alles!
Dinosaur jr. Wipers.quote:Op maandag 12 november 2012 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mudhoney, of anders de Pixies.
Ligt toch alweer wat verder weg. Dinosaur Jr. is wel top natuurlijk.quote:
Past mi absoluut niet in het grungestraatjequote:Op maandag 12 november 2012 23:47 schreef Techno het volgende:
Waarom heeft niemand Sonic Youth nog niet genoemd?
Ik weet nog dat Nirvana in het voorprogramma van Sonic youth toerde en daardoor een contract kreeg bij Geffen. Ik dacht toen, Nirvanaquote:Op maandag 12 november 2012 23:47 schreef Techno het volgende:
Waarom heeft niemand Sonic Youth nog niet genoemd?
Kun je vinden maar ze zijn wel een grote bron van inspiratie geweest voor zo'n beetje alle grungebands.quote:Op maandag 12 november 2012 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Past mi absoluut niet in het grungestraatje
Klopt, maar het wijkt wél teveel af van wat het grungeprincipe is; climax in het refrein en die bewerkstelligen door verschil hard/zachtquote:Op maandag 12 november 2012 23:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Kun je vinden maar ze zijn wel een grote bron van inspiratie geweest voor zo'n beetje alle grungebands.
Ik mis er nog wel wat hoor. Mother Love Bone, Green River, The Melvins, Husker Du, Flipper, Butthole Surfers, enzovoorts enzovoorts.quote:Op maandag 12 november 2012 23:49 schreef tong80 het volgende:
Ik weet nog dat Nirvana in het voorprogramma van Sonic youth toerde en daardoor een contract kreeg bij Geffen. Ik dacht toen, Nirvanaer zijn toch betere bands ?
maakt niet uit, we stoppen ze er gewoon in..quote:Op maandag 12 november 2012 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Past mi absoluut niet in het grungestraatje
quote:
Ik voor deze Bookie :quote:
Pré Stoogesquote:Op woensdag 14 november 2012 13:12 schreef Waaghals het volgende:
Hee een topic over the Stooges
oh nee toch niet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |