Moet de NS mij maar aannemen als personeel.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:01 schreef Monopoly het volgende:
Zeer punctueel Socios. Als de NS zo maar was, dan kwam alles nog eens goed in Nederland!
Op zijn minst zou het dan toch 23:60:60 zijn?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:03 schreef superworm het volgende:
Wow. Altijd al willen weten of de FOK!-servers vast zouden lopen op 24:60:60.
Zou je wel zeggen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:05 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Op zijn minst zou het dan toch 23:60:60 zijn?
Niks mis mee ik zie verder niemand op straat.quote:
quote:
Ik had het over julliequote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Niks mis mee ik zie verder niemand op straat.
O shit je hebt me door.quote:
Nee want op de FOK!server staan ook alle 24-afleveringen, in HD, daarom is het wel eens traag.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:05 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Op zijn minst zou het dan toch 23:60:60 zijn?
Werd dat gemist de afgelopen week, ja?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:13 schreef gamezz het volgende:
Eindelijk weer een correct getimede Socios-NB.
Meh.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gaat vast gezellig worden hier
Doe dan.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:16 schreef stefanhaan het volgende:
Jah zodra ik dalijk wegga is iedereen stil
Ja, afgelopen week was het slecht gesteld met de timing.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Werd dat gemist de afgelopen week, ja?
Las iets over shemales, maar dat is er gelukkig nog niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
het is nog vroeg en die foto's helpen inderdaad niet
Dat was ik, en dat was niet in de ONZ NBquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:17 schreef UmmalIlahiYabatoul het volgende:
[..]
Las iets over shemales, maar dat is er gelukkig nog niet.
Scheelt weer.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat was ik, en dat was niet in de ONZ NB
Laat maar achterwege !quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:17 schreef UmmalIlahiYabatoul het volgende:
[..]
Las iets over shemales, maar dat is er gelukkig nog niet.
Ik had nog wel zo gehoopt het aan monkyyy over te kunnen laten.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:17 schreef gamezz het volgende:
Ja, afgelopen week was het slecht gesteld met de timing.
Die is nog in opleiding. Ze kan je nog niet volledig vervangen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik had nog wel zo gehoopt het aan monkyyy over te kunnen laten.
Zij heeft meer talent dan ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:25 schreef gamezz het volgende:
Die is nog in opleiding. Ze kan je nog niet volledig vervangen.
monkyyy heeft echt waardeloze timing, open jij de topics voortaan maarquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik had nog wel zo gehoopt het aan monkyyy over te kunnen laten.
Bier jongeman, bier!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
Aah ik ben best wek lam eigenlijk
quote:
Wat een baasquote:
Wrm zo vroeg? Werk je daar?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:42 schreef stefanhaan het volgende:
Lekker om 3 uur gaan maffen en dan om 9 uur weer als een baas in de sportschool te staan
Nee maar dan is het nog lekker rustig, en kan je lekker op je gemak bij alle toestellen.quote:
's avonds kan ook.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee maar dan is het nog lekker rustig, en kan je lekker op je gemak bij alle toestellen.
Toen ik een abonnement had op de sportschool ging ik om 21/22u 's avonds, ook lekker rustigquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee maar dan is het nog lekker rustig, en kan je lekker op je gemak bij alle toestellen.
Maar dan is het game tijd.quote:
Nee dan is het Troll tijd op Fok!quote:
Dat doe ik ook altijd.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Toen ik een abonnement had op de sportschool ging ik om 21/22u 's avonds, ook lekker rustig
En zo hoort het.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:48 schreef Monopoly het volgende:
In Almerezit er 1, dan kan je tot midden in de nacht nog!
En zo hoort het niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:50 schreef stefanhaan het volgende:
Mijn sportschool is maar open tot half 10.
En zo hoort het wel.quote:
Jaloersssquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:51 schreef Jolx het volgende:
Mijn sportschool is hier op zolder, dus wanneer ik wil
Maar ja, dan kom je nooit buitenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:51 schreef Jolx het volgende:
Mijn sportschool is hier op zolder, dus wanneer ik wil
Idd de sfeer in een sportschool is ideaal, en een mogelijkheid om chicks te hosselenquote:
Ik hou er echt niet van als mensen me zien sportenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Idd de sfeer in een sportschool is ideaal, en een mogelijkheid om chicks te hosselen
Zoek een betere.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:50 schreef stefanhaan het volgende:
Mijn sportschool is maar open tot half 10.
Ah, een beachboy.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Idd de sfeer in een sportschool is ideaal, en een mogelijkheid om chicks te hosselen
Hij is vet goedkoop 30 euro in de maand onbeperkt.quote:
In tegendeel, ik vind het gewoon leuk om chicks te versieren. en in de sportschool geeft dat ook weer extra gezelligheid als je ze een volgende keer tegenkomtquote:
Mwah, ongezond lichaam.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:56 schreef porsche1 het volgende:
Ik wil zo worden:
[ afbeelding ]
Wat een eindbaas. Ik wil ook bearmode zijn.
Waarom?quote:
3x 'maar' in een zinquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:56 schreef Hooidraad het volgende:
Maar fitness zelf vind ik uiteindelijk maar saai, heb het toen maar 2 maanden volgehouden om regelmatig te gaan.
wat heeeft ie nu in zijn hand?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:56 schreef porsche1 het volgende:
Ik wil zo worden:
[ afbeelding ]
Wat een eindbaas. Ik wil ook bearmode zijn.
Als mijn knie weer hersteld is van de blessure, dan ga ik in mijn sportschool soort boksen doen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:56 schreef Hooidraad het volgende:
Maar fitness zelf vind ik uiteindelijk maar saai, heb het toen maar 2 maanden volgehouden om regelmatig te gaan.
Zijn vetpercentage is wat aan de hoge kant.quote:
Tjah je moet het wel leuk vinden tuurlijkquote:
Zolang je geen manwijf bent is dat coolquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als mijn knie weer hersteld is van de blessure, dan ga ik in mijn sportschool soort boksen doen.
Wat je moet eten om zo'n lichaam te krijgen isquote:
, dus het product daarvan kan nooit goed zijn.
Boehoe. Het is 1 enal spieren en vet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zijn vetpercentage is wat aan de hoge kant.
Steroïdenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wat je moet eten om zo'n lichaam te krijgen is [ afbeelding ], dus het product daarvan kan nooit goed zijn.
Verzuurd en opgeblazen als de pest.
Nee.quote:
Je weet dat hun één keer kracht stoten, en totaal geen uithoudingsvermogen ermee hebben?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:59 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Boehoe. Het is 1 enal spieren en vet.
Breekt jou in 1 keer ventje. Je weet, dikke dreig.
Veel leuker toch, dan ben je tenminste in beweging ipv dat je als een robot die gewichten staat te tillen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als mijn knie weer hersteld is van de blessure, dan ga ik in mijn sportschool soort boksen doen.
Tegendeel ik huil krokodillentranen als mijn nagel breekt met werk, winkel graag en heb een schoenenverslavingquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zolang je geen manwijf bent is dat cool
Uithoudingsvermogen is meer dan je denkt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je weet dat hun één keer kracht stoten, en totaal geen uithoudingsvermogen ermee hebben?
Jub en ik train dan ook de spieren die ik wil trainen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:00 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Veel leuker toch, dan ben je tenminste in beweging ipv dat je als een robot die gewichten staat te tillen.
Een vrouw naar mijn hartquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tegendeel ik huil krokodillentranen als mijn nagel breekt met werk, winkel graag en heb een schoenenverslavingbijna een stereotyp vrouw. Dus ik ben cool
Niks mis met gewichten tilllen, kan je beetje andere mensen jaloers makenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:00 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Veel leuker toch, dan ben je tenminste in beweging ipv dat je als een robot die gewichten staat te tillen.
Kun je ook met bepaalde toestellen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jub en ik train dan ook de spieren die ik wil trainen.
Ik ookquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:02 schreef porsche1 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn jullie?
Ik ben builtfat.
Same, alleen iets minder aan de fat kant.quote:
builtfatquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:02 schreef porsche1 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn jullie?
Ik ben builtfat.
dat eigenlijkquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Same, alleen iets minder aan de fat kant.
ja en dat doe ik nu wel maar nu niet op het tempo waarop het zou moeten door een blessure. Doordat boksen wil ik dat tempo verhogen. Ik moet straks in 2,5 maand klaar trainen om 16 km te hardlopen. En met boksen verhoog ik makkelijker conditie.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kun je ook met bepaalde toestellen.
Waarom? Fok!-autisten zouden volgens de vooroordelen toch juist ondervoed zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:06 schreef porsche1 het volgende:
Ja hoor, alsof hier geen dikkertjes zitten.
Check mijn foto maar in userfoto's topic.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:06 schreef porsche1 het volgende:
Ja hoor, alsof hier geen dikkertjes zitten.
Je weet zelf ook dat er op FOK! alleen dikke mensen zitten, behalve mij.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:07 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Waarom? Fok!-autisten zouden volgens de vooroordelen toch juist ondervoed zijn.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:07 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Je weet zelf ook dat er op FOK! alleen dikke mensen zitten, behalve mij.
Ik had jou op Bearmode verwacht.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:07 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Je weet zelf ook dat er op FOK! alleen dikke mensen zitten, behalve mij.
Ben nog te jong om dat te hebben.quote:
Nee, ze blijven maar lachen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:10 schreef gamezz het volgende:
Al een subforum gevonden om te modden porsche1?
Had Myraela al een aanvraag ingediend voor het DWO subforum ?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:10 schreef gamezz het volgende:
Al een subforum gevonden om te modden porsche1?
Nog niet, maar ik ben ook voor.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Had Myraela al een aanvraag ingediend voor het DWO subforum ?
Als ik sport doe ik vechtsport of compound-oefeningen. Gewichtjes in één richting drukken is niks voor mij. Gisteren wel weer een keer gedaan maar ik heb er snel weer genoeg van.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja en dat doe ik nu wel maar nu niet op het tempo waarop het zou moeten door een blessure. Doordat boksen wil ik dat tempo verhogen. Ik moet straks in 2,5 maand klaar trainen om 16 km te hardlopen. En met boksen verhoog ik makkelijker conditie.
Ik zweef tussen builtfat en strongfatquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:02 schreef porsche1 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn jullie?
Ik ben builtfat.
Wat is er niet leuk aan dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:12 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Als ik sport doe ik vechtsport of compound-oefeningen. Gewichtjes in één richting drukken is niks voor mij. Gisteren wel weer een keer gedaan maar ik heb er snel weer genoeg van.
Goed plan.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:13 schreef Monopoly het volgende:
Combineer het, dan mag Porsche1 daar samen modden met mij, dan zijn jullie van het gezeur af
Ik zit nog te tollen op Jupiler en Irish Coffee, en morgen om 7u30 eruitquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:14 schreef BMWeetje het volgende:
Doen jullie wel rustig? Ik zit namelijk aan de Warsteiner met mijn matties.
Gewoon persoonlijk hoor. Ik heb liever steeds andere oefeningen om mezelf te motiveren.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:14 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wat is er niet leuk aan dan?
Gewoon mp3 op je kop en douwen met die gewichten.
Ik heb dan wel meer rechten als jou, want ik strijd al tijden voor het moderator schap.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:13 schreef Monopoly het volgende:
Combineer het, dan mag Porsche1 daar samen modden met mij, dan zijn jullie van het gezeur af
Ingelogd als Monopoly.quote:
Dan jij knul, dan jijquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:20 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik heb dan wel meer rechten als jou, want ik strijd al tijden voor het moderator schap.
En ik ben bazer dan jou en beroemder.
Nou en.quote:
Robben tijdens het WK.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:26 schreef Monopoly het volgende:
Hooidraad, wat is dat voor hoofd ?
Ik zie er wel een emo.gif in , maar verder ? Wortel , pompoen ofzo
Ja mag zeggen weet van aan pakken om een vrouwtje te verwennen in bed geef de vrouw eerst en dan de rest probeer even ben zeker dat je zal weten wat dat was want heb respect voor een vrouw zoals het hoort en één maal geweest of wel zal je blijven komen of laat je mij nooit meer los als je vrij bent want meen dit geen schrik doen . stompje van mijn been zeer mooi gedaan en als je hier bent en zeg nee drinken we toch wel een fles champagne en blijven de zelfdequote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:22 schreef UmmalIlahiYabatoul het volgende:
http://www.sexmarkt.nl/ru(...)-juist-been-weg.aspx
quote:Geaardheid: Bi
Ik begreep de tekst niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:27 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ja mag zeggen weet van aan pakken om een vrouwtje te verwennen in bed geef de vrouw eerst en dan de rest probeer even ben zeker dat je zal weten wat dat was want heb respect voor een vrouw zoals het hoort en één maal geweest of wel zal je blijven komen of laat je mij nooit meer los als je vrij bent want meen dit geen schrik doen . stompje van mijn been zeer mooi gedaan en als je hier bent en zeg nee drinken we toch wel een fles champagne en blijven de zelfde
[..]
[ afbeelding ]
Dat maakt niks uit op fok!.quote:
Het faaltquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
http://s1177.photobucket.com/albums/x343/KingsOfTomorrow/604 pics/?start=all
gr
Zeg praatjesmaker, kun je wel een toffe username hebben en stoer overkomen, als je mod wilt worden mag je toch minstens wel ABN beheersen, niet dan?quote:
NENEENNE IK HOOR JE NIET NENENEEN HEEEE WAT???? ENENENENEN IK HOOR JE ECHT NIETquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:30 schreef BMWeetje het volgende:
[..]
Zeg praatjesmaker, kun je wel een toffe username hebben en stoer overkomen, als je mod wilt worden mag je toch minstens wel ABN beheersen, niet dan?
Geil.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:29 schreef gamezz het volgende:
[..]
Hij wil het je vast wel persoonlijk komen uitleggen. Maak een afspraak.
Dacht dat je tof was, maar eigenlijk ben je maar een kneusje hèquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:30 schreef porsche1 het volgende:
[..]
NENEENNE IK HOOR JE NIET NENENEEN HEEEE WAT???? ENENENENEN IK HOOR JE ECHT NIET
gohquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:32 schreef BMWeetje het volgende:
[..]
Dacht dat je tof was, maar eigenlijk bent je maar een kneusje hè
NENEENNE IK HOOR JE NIET NENENEEN HEEEE WAT???? ENENENENEN IK HOOR JE ECHT NIETquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:32 schreef BMWeetje het volgende:
[..]
Dacht dat je tof was, maar eigenlijk ben je maar een kneusje hè
Oké duidelijk, het is over met jequote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:32 schreef porsche1 het volgende:
[..]
NENEENNE IK HOOR JE NIET NENENEEN HEEEE WAT???? ENENENENEN IK HOOR JE ECHT NIETquote:
NENEENNE IK HOOR JE NIET NENENEEN HEEEE WAT???? ENENENENEN IK HOOR JE ECHT NIETquote:
Er is ook een filmpje van een andere vrouw die precies zo'n dildo helemaal naar binnen werkt in verschillende gaten.,quote:
quote:
Gewoon vol langs het strottenhoofd.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:38 schreef Hooidraad het volgende:
Zo, die gaat wel diep als ik het zo bekijk
Deze is ook wel pro.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Gewoon vol langs het strottenhoofd.
AH YEAH WAKE UP YEAHquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:31 schreef aight1 het volgende:
AH YEAHYEAH AH YEAHYEAH AH YEAHH
OOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOO
SUNDAY MORNINGGGG
YEAHH
OH SUNDAY MORNINGG
YEAHHH
OHHH
SUNDAY MORNING
YEAH
OHOHOO
MAYBE ALL
I
NEED
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:39 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Sorry, heb ik je gifje zomaar openbaar gemaakt.
Dat was slechts een experimentje en jij zet het meteen op youtubequote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ze moeten jou maar je camera afkappen, rare filmpjes maak je toch.
Porsche is wel minderjarig hequote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:42 schreef stefanhaan het volgende:
http://www.tube8.com/amat(...)ass/595381?Landing=A
Die is ook vrij zorgwekkend.
Ik moet ook rukken.quote:
Toch niet daarop hoop ik.quote:
Weet niet, te laks om op het linkje te drukken.quote:
Hete boyquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:45 schreef UmmalIlahiYabatoul het volgende:
http://erotiek.aanbodpagina.nl/gevraagd-poepsex-met-mij
Nee, stom he.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:45 schreef monkyyy het volgende:
He pors, ben je al benaderd om mod te worden enzo?
quote:
NENEENNE IK HOOR JE NIET NENENEEN HEEEE WAT???? ENENENENEN IK HOOR JE ECHT NIETquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:48 schreef aight1 het volgende:
porsche ze vroegen laatst aan mij of ik mod wou worden
maar ik twijfel nog
Sorry, 3 dansende sletjes en 1 internationaal sekssymbool om je op te vrolijken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:43 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat was slechts een experimentje en jij zet het meteen op youtube
ignorance is blissquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:49 schreef porsche1 het volgende:
[..]
jammer ditquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Sorry, 3 dansende sletjes en 1 internationaal sekssymbool om je op te vrolijken.
[
[IMG]http://i56.tinypic.com/30katk7.gif]afbeelding ]
Lisa, Amy & Shellyquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Sorry, 3 dansende sletjes en 1 internationaal sekssymbool om je op te vrolijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

quote:
Ik heb ook een harde pic door monkyyy xDquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:55 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik heb ook een harde pic door monkyyy xD
whahahaahah:P:P
Dat heb ik niet gelezenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:55 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik heb ook een harde pic door monkyyy xD
whahahaahah:P:P
quote:
Ik hou je in de smiezen ventje!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:56 schreef monkyyy het volgende:
Zo even lekker snel nog even coban trollen in klb![]()
![]()
, dan slapen.
altijd leukquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:56 schreef monkyyy het volgende:
Zo even lekker snel nog even coban trollen in klb![]()
![]()
, dan slapen.
Oh hai!quote:
toch weten wij beide dat het zo is. Die treinjostie heeft ze overal. overal.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:01 schreef gamezz het volgende:
Als Socios nu onder ons zou zijn, zou hij deze aantijgingen keihard verwerpen.
Pertinent onwaar.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:01 schreef gamezz het volgende:
Als Socios nu onder ons zou zijn, zou hij deze aantijgingen keihard verwerpen.
hoi socios.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:02 schreef monkyyy het volgende:
Ahum.
Belachelijke insinuatie, en pure laster. Derhalve verworpen!
Lijk ik er een beetje op?
je `vergeet´ de aanhalingstekens.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:02 schreef monkyyy het volgende:
Ahum.
Belachelijke insinuatie, en pure laster. Derhalve verworpen!
Lijk ik er een beetje op?
Hoi amenth.quote:
bAASquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:05 schreef the_legend_killer het volgende:
under the coconut three you will be chillin with me
wie is deze baas?quote:
knuffelturk.quote:
ey was jij laatst in holly dacht dat ik je zag was best chanant had me m3 al klaar staan voor die chimeidsquote:
Diep.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:08 schreef aight1 het volgende:
je hebt niet in de gaten
wat je allemaal met me doet
dat kun je ook niet weten
ik heb je pas 1x ontmoet
ik ben frans en heul geen turk. maar als je wilt knuffelen be mijn gast. One happy camper hier. een knuffel van socios wie wilt dat nou niet.quote:
maar wij hebben elkaar nog niet ontmoetquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:08 schreef aight1 het volgende:
je hebt niet in de gaten
ik heb je pas 1x ontmoet
Haha oke, nee maar serieus, als ik Socios ben dan is AIDS gezond en kanker een griepje.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ben frans en heul geen turk. maar als je wilt knuffelen be mijn gast. One happy camper hier. een knuffel van socios wie wilt dat nou niet.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:08 schreef aight1 het volgende:
je hebt niet in de gaten
ik heb je pas 1x ontmoet
kloptquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
maar wij hebben elkaar nog niet ontmoet
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Haha oke, nee maar serieus, als ik Socios ben dan is AIDS gezond en kanker een griepje.
Pertinent niet waar dus.
yoquote:
under a coconut threequote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:13 schreef aight1 het volgende:
je kent mn stem niet
wie ik ben is wat je nu ziet
wil je dansen met illusies in gedachten
ja soms geloof ik het, maar soms niet :").quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Haha oke, nee maar serieus, als ik Socios ben dan is AIDS gezond en kanker een griepje.
Pertinent niet waar dus.
palmbomen strand willie wonka arouna konequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |