Ik hou er echt niet van als mensen me zien sportenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Idd de sfeer in een sportschool is ideaal, en een mogelijkheid om chicks te hosselen
Zoek een betere.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:50 schreef stefanhaan het volgende:
Mijn sportschool is maar open tot half 10.
Ah, een beachboy.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Idd de sfeer in een sportschool is ideaal, en een mogelijkheid om chicks te hosselen
Hij is vet goedkoop 30 euro in de maand onbeperkt.quote:
In tegendeel, ik vind het gewoon leuk om chicks te versieren. en in de sportschool geeft dat ook weer extra gezelligheid als je ze een volgende keer tegenkomtquote:
Mwah, ongezond lichaam.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:56 schreef porsche1 het volgende:
Ik wil zo worden:
[ afbeelding ]
Wat een eindbaas. Ik wil ook bearmode zijn.
Waarom?quote:
3x 'maar' in een zinquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:56 schreef Hooidraad het volgende:
Maar fitness zelf vind ik uiteindelijk maar saai, heb het toen maar 2 maanden volgehouden om regelmatig te gaan.
wat heeeft ie nu in zijn hand?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:56 schreef porsche1 het volgende:
Ik wil zo worden:
[ afbeelding ]
Wat een eindbaas. Ik wil ook bearmode zijn.
Als mijn knie weer hersteld is van de blessure, dan ga ik in mijn sportschool soort boksen doen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:56 schreef Hooidraad het volgende:
Maar fitness zelf vind ik uiteindelijk maar saai, heb het toen maar 2 maanden volgehouden om regelmatig te gaan.
Zijn vetpercentage is wat aan de hoge kant.quote:
Tjah je moet het wel leuk vinden tuurlijkquote:
Zolang je geen manwijf bent is dat coolquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als mijn knie weer hersteld is van de blessure, dan ga ik in mijn sportschool soort boksen doen.
Wat je moet eten om zo'n lichaam te krijgen isquote:
, dus het product daarvan kan nooit goed zijn.
Boehoe. Het is 1 enal spieren en vet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zijn vetpercentage is wat aan de hoge kant.
Steroïdenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wat je moet eten om zo'n lichaam te krijgen is [ afbeelding ], dus het product daarvan kan nooit goed zijn.
Verzuurd en opgeblazen als de pest.
Nee.quote:
Je weet dat hun één keer kracht stoten, en totaal geen uithoudingsvermogen ermee hebben?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:59 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Boehoe. Het is 1 enal spieren en vet.
Breekt jou in 1 keer ventje. Je weet, dikke dreig.
Veel leuker toch, dan ben je tenminste in beweging ipv dat je als een robot die gewichten staat te tillen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als mijn knie weer hersteld is van de blessure, dan ga ik in mijn sportschool soort boksen doen.
Tegendeel ik huil krokodillentranen als mijn nagel breekt met werk, winkel graag en heb een schoenenverslavingquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zolang je geen manwijf bent is dat cool
Uithoudingsvermogen is meer dan je denkt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je weet dat hun één keer kracht stoten, en totaal geen uithoudingsvermogen ermee hebben?
Jub en ik train dan ook de spieren die ik wil trainen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:00 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Veel leuker toch, dan ben je tenminste in beweging ipv dat je als een robot die gewichten staat te tillen.
Een vrouw naar mijn hartquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tegendeel ik huil krokodillentranen als mijn nagel breekt met werk, winkel graag en heb een schoenenverslavingbijna een stereotyp vrouw. Dus ik ben cool
Niks mis met gewichten tilllen, kan je beetje andere mensen jaloers makenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:00 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Veel leuker toch, dan ben je tenminste in beweging ipv dat je als een robot die gewichten staat te tillen.
Kun je ook met bepaalde toestellen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jub en ik train dan ook de spieren die ik wil trainen.
Ik ookquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:02 schreef porsche1 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn jullie?
Ik ben builtfat.
Same, alleen iets minder aan de fat kant.quote:
builtfatquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:02 schreef porsche1 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn jullie?
Ik ben builtfat.
dat eigenlijkquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Same, alleen iets minder aan de fat kant.
ja en dat doe ik nu wel maar nu niet op het tempo waarop het zou moeten door een blessure. Doordat boksen wil ik dat tempo verhogen. Ik moet straks in 2,5 maand klaar trainen om 16 km te hardlopen. En met boksen verhoog ik makkelijker conditie.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kun je ook met bepaalde toestellen.
Waarom? Fok!-autisten zouden volgens de vooroordelen toch juist ondervoed zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:06 schreef porsche1 het volgende:
Ja hoor, alsof hier geen dikkertjes zitten.
Check mijn foto maar in userfoto's topic.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:06 schreef porsche1 het volgende:
Ja hoor, alsof hier geen dikkertjes zitten.
Je weet zelf ook dat er op FOK! alleen dikke mensen zitten, behalve mij.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:07 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Waarom? Fok!-autisten zouden volgens de vooroordelen toch juist ondervoed zijn.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:07 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Je weet zelf ook dat er op FOK! alleen dikke mensen zitten, behalve mij.
Ik had jou op Bearmode verwacht.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:07 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Je weet zelf ook dat er op FOK! alleen dikke mensen zitten, behalve mij.
Ben nog te jong om dat te hebben.quote:
Nee, ze blijven maar lachen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:10 schreef gamezz het volgende:
Al een subforum gevonden om te modden porsche1?
Had Myraela al een aanvraag ingediend voor het DWO subforum ?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:10 schreef gamezz het volgende:
Al een subforum gevonden om te modden porsche1?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |