Las iets over shemales, maar dat is er gelukkig nog niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
het is nog vroeg en die foto's helpen inderdaad niet
Dat was ik, en dat was niet in de ONZ NBquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:17 schreef UmmalIlahiYabatoul het volgende:
[..]
Las iets over shemales, maar dat is er gelukkig nog niet.
Scheelt weer.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat was ik, en dat was niet in de ONZ NB
Laat maar achterwege !quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:17 schreef UmmalIlahiYabatoul het volgende:
[..]
Las iets over shemales, maar dat is er gelukkig nog niet.
Ik had nog wel zo gehoopt het aan monkyyy over te kunnen laten.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:17 schreef gamezz het volgende:
Ja, afgelopen week was het slecht gesteld met de timing.
Die is nog in opleiding. Ze kan je nog niet volledig vervangen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik had nog wel zo gehoopt het aan monkyyy over te kunnen laten.
Zij heeft meer talent dan ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:25 schreef gamezz het volgende:
Die is nog in opleiding. Ze kan je nog niet volledig vervangen.
monkyyy heeft echt waardeloze timing, open jij de topics voortaan maarquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik had nog wel zo gehoopt het aan monkyyy over te kunnen laten.
Bier jongeman, bier!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
Aah ik ben best wek lam eigenlijk
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |