Hoi amenth.quote:
bAASquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:05 schreef the_legend_killer het volgende:
under the coconut three you will be chillin with me
wie is deze baas?quote:
knuffelturk.quote:
ey was jij laatst in holly dacht dat ik je zag was best chanant had me m3 al klaar staan voor die chimeidsquote:
Diep.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:08 schreef aight1 het volgende:
je hebt niet in de gaten
wat je allemaal met me doet
dat kun je ook niet weten
ik heb je pas 1x ontmoet
ik ben frans en heul geen turk. maar als je wilt knuffelen be mijn gast. One happy camper hier. een knuffel van socios wie wilt dat nou niet.quote:
maar wij hebben elkaar nog niet ontmoetquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:08 schreef aight1 het volgende:
je hebt niet in de gaten
ik heb je pas 1x ontmoet
Haha oke, nee maar serieus, als ik Socios ben dan is AIDS gezond en kanker een griepje.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ben frans en heul geen turk. maar als je wilt knuffelen be mijn gast. One happy camper hier. een knuffel van socios wie wilt dat nou niet.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:08 schreef aight1 het volgende:
je hebt niet in de gaten
ik heb je pas 1x ontmoet
kloptquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
maar wij hebben elkaar nog niet ontmoet
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Haha oke, nee maar serieus, als ik Socios ben dan is AIDS gezond en kanker een griepje.
Pertinent niet waar dus.
yoquote:
under a coconut threequote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:13 schreef aight1 het volgende:
je kent mn stem niet
wie ik ben is wat je nu ziet
wil je dansen met illusies in gedachten
ja soms geloof ik het, maar soms niet :").quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Haha oke, nee maar serieus, als ik Socios ben dan is AIDS gezond en kanker een griepje.
Pertinent niet waar dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |