Nog niet, maar ik ben ook voor.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Had Myraela al een aanvraag ingediend voor het DWO subforum ?
Als ik sport doe ik vechtsport of compound-oefeningen. Gewichtjes in één richting drukken is niks voor mij. Gisteren wel weer een keer gedaan maar ik heb er snel weer genoeg van.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja en dat doe ik nu wel maar nu niet op het tempo waarop het zou moeten door een blessure. Doordat boksen wil ik dat tempo verhogen. Ik moet straks in 2,5 maand klaar trainen om 16 km te hardlopen. En met boksen verhoog ik makkelijker conditie.
Ik zweef tussen builtfat en strongfatquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:02 schreef porsche1 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn jullie?
Ik ben builtfat.
Wat is er niet leuk aan dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:12 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Als ik sport doe ik vechtsport of compound-oefeningen. Gewichtjes in één richting drukken is niks voor mij. Gisteren wel weer een keer gedaan maar ik heb er snel weer genoeg van.
Goed plan.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:13 schreef Monopoly het volgende:
Combineer het, dan mag Porsche1 daar samen modden met mij, dan zijn jullie van het gezeur af
Ik zit nog te tollen op Jupiler en Irish Coffee, en morgen om 7u30 eruitquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:14 schreef BMWeetje het volgende:
Doen jullie wel rustig? Ik zit namelijk aan de Warsteiner met mijn matties.
Gewoon persoonlijk hoor. Ik heb liever steeds andere oefeningen om mezelf te motiveren.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:14 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wat is er niet leuk aan dan?
Gewoon mp3 op je kop en douwen met die gewichten.
Ik heb dan wel meer rechten als jou, want ik strijd al tijden voor het moderator schap.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:13 schreef Monopoly het volgende:
Combineer het, dan mag Porsche1 daar samen modden met mij, dan zijn jullie van het gezeur af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |