Nieuwe vraag dan maar.quote:Heb even gezocht maar er schijnt ook ooit een echte Indo bij PSV te hebben gevoetvald. Johan Tampubolon. Nooit van gehoord.
Ik ben er nog even dat was Krist Porte.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nieuwe vraag dan maar.
Wie sloeg Gilles de Bilde een gebroken oogkas, waarna hij van Anderlecht naar PSV verhuisde?
Niet zo moeilijk neequote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:13 schreef FireFox1 het volgende:
Frankel
van Hooijdonk
Helder
Jong a Pin
Vierklau
Veldman
Simons
Koswal
Dat zijn er zelf meer dan 6
Ik ben zelf (half) Surinaams, dus ik volg alle Surinaamse spelers![]()
Zijn dat spelers met alleen Surinaamse roots of hebben ze allen ook een Surinaams paspoort?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:13 schreef FireFox1 het volgende:
Frankel
van Hooijdonk
Helder
Jong a Pin
Vierklau
Veldman
Simons
Koswal
Dat zijn er zelf meer dan 6
Ik ben zelf (half) Surinaams, dus ik volg alle Surinaamse spelers![]()
Roots. De meeste wat ik heb opgenoemd zijn geboren in Suri. Alleen van Hooijdonk niet geloof ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn dat spelers met alleen Surinaamse roots of hebben ze allen ook een Surinaams paspoort?
quote:
Ik dacht ook aan de Kuipquote:
1-1?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb even gekeken en Atletico klopt
Volgende vraag: wat was de uitslag van de wedstrijd waarin Wim Jansen een sneeuwbal in z'n gezicht kreeg?
quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Die 4 voor Feyenoord klopte en het was inderdaad het debuut van Jansen bij Ajax.
Kom maar op!quote:
Begrijp ik en daarom laat ik deze vraag ook aan mij voorbijgaanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:13 schreef tong80 het volgende:
Ik stelde deze vraag omdat het 90 % newbies zijn.
Waar blijft ie?quote:
Wat een rotopmerking.quote:
Klopt. Alleen nog meneer links op de foto.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:31 schreef Bos81 het volgende:
Korsten, Pothuizen en Helder herken ik ook.
Initialen: B. I.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:06 schreef Bos81 het volgende:
Is dat niet 1 van de Afrikanen in die tijd? Kan even niet echt op een naam komen van een donkere speler van Vitesse. Ja Roberto Straal, maar die is het niet.
Ik reken het goed, Ben Iroha.quote:
dat is ook de enige naam die ik nog ken maar een Brit laten fluiten in een wedstrijd met een Britse club?quote:Op zondag 19 juni 2011 11:47 schreef Bos81 het volgende:
Ik ken uit die tijd eigenlijk alleen maar Taylor, die ook de Wk finale in 1974 floot.
Nee inderdaad, dat zal wel nietquote:Op zondag 19 juni 2011 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is ook de enige naam die ik nog ken maar een Brit laten fluiten in een wedstrijd met een Britse club?
Ik heb het helaas al opgezocht en toen ik de naam zag dat ik oh jaquote:Op zondag 19 juni 2011 12:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Het is een Italiaan en z'n zoon is ook scheidsrechter geweest.
Nee, die f loot zo'n 30 jaar laterquote:Op zondag 19 juni 2011 12:14 schreef Bos81 het volgende:
Colina?
De enige Italiaan die me nu even te binnen schiet..
.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, die f loot zo'n 30 jaar later
Da's waar, maar voor zover ik weet heeft Collina geen fluitende vader gehad.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
.
Nee, snap ik, maar je zei dat de zoon ook floot..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 juni 2011 12:32 schreef Tarado het volgende:
Het is een mooie naamBest wel eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hij is al sinds 1991 dood. Floot nooit een WK-finale
Is dat een vraag?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:30 schreef tong80 het volgende:
Lo Bello idd.
Waarom klik ik nou niet eerder op dit topic ?
Leo Horn?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:32 schreef tong80 het volgende:
Wie wordt door de kenners gezien als beste Nederlandse scheidsrechter ooit. Hij floot één van de meest legendarische wedstrijden.
Wat een baasquote:Naar huidige maatstaven was hij een zeer autoritaire man; er was in het veld maar één de baas, en dat was hij. Toen de jonge Willem van Hanegem eens protesteerde tegen een beslissing van Horn, reageerde deze door hem een schop onder het achterste te geven.
Hij was echt de beste ter wereld. Floot nooit een EC-1 of WK finale omdat ie nog meer praatjes had dan Frans Derks en Roelof Luinge samen. Hij nam nooit een blad voor de mond en schoffeerde gewoon de UEFA en FIFA bobo's.quote:
Zo hoort hetquote:Op zondag 19 juni 2011 14:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij was echt de beste ter wereld. Floot nooit een EC-1 of WK finale omdat ie nog meer praatjes had dan Frans Derks en Roelof Luinge samen. Hij nam nooit een blad voor de mond en schoffeerde gewoon de UEFA en FIFA bobo's.
neequote:Op zondag 19 juni 2011 14:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Geen flauw idee.. Gokje: vorig seizoen?
De dood van Marc-Vivien Foe?quote:Op zondag 19 juni 2011 16:09 schreef ValHallen het volgende:
Wat gebeurde er tijdens de Confederations Cup van 2003?
Rond die periode vielen ze neer als bosjesquote:
2002 Afrika Cupquote:Op zondag 19 juni 2011 16:15 schreef Bos81 het volgende:
En wanneer was dat met die mouwloze shirts van Kameroen? ook toen, of was dat tijdens een Africa cup?
Wat een baas ookquote:
Je kunt ook de quote knop gebruiken.quote:
Klopt.quote:
Je valt in herhaling, tong.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:00 schreef tong80 het volgende:
Welke speler heeft als buitenlander de meeste doelpunten in de eredivisie gescoord ?
Klopt.quote:
Sjonnie, topper, meer wedstrijden voor RMCF dan Royston, maar die heeft nog een (kleine) kans daariets aan te doenquote:
Schuster, Ozil, Ilgner?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:33 schreef tong80 het volgende:
Noem 3 Duitsers die voor Real hebben gespeeld.
Ozilquote:Op maandag 20 juni 2011 20:33 schreef tong80 het volgende:
Noem 3 Duitsers die voor Real hebben gespeeld.
Goed de vraag is te makkelijk.quote:
Heeft Ziege ook nog niet daar gezeten, of was dat alleen bij MIlanquote:Op maandag 20 juni 2011 20:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goed de vraag is te makkelijk.
Breitner en Stieleke nog.
Slavia Praag?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:38 schreef ValHallen het volgende:
Bij welke club begon Pavel Nedved zijn loopbaan?
Nee hij is van Slavia naar Lazio gegaan. PSV had hem toen ook bijna gekocht..quote:
Belanov heeft er ook gespeeldquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:00 schreef tong80 het volgende:
Herinner me alleen Bayern.
Heb je een hintje ?
Nee, dat is niet correct...quote:
Ik had het vorige decennium gemist.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:51 schreef Bos81 het volgende:
Lijkt me buitenland, ik kan me niet herinneren dat Libregts de laatste 11 jaar de Nederlandse beker heeft gewonnen.
Nee, niet Griekenland...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had het vorige decennium gemist.
Nou hij heeft in Griekenland en Oostenrijk gewerkt. Olympiakos en Paok in Griekenland. Oostenrijk weet ik even niet. Is het misschien Olympiakos?
Dit klopt dus inderdaadquote:
Volgens mij klopt dit...quote:
quote:
quote:
zal wel fout zijn maar Treytel?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:57 schreef tong80 het volgende:
Eddie Pietersgraafland werd wereldkampioen met Feijenoord. Welke doelman verving hij ?
Juist. Die vraag kwam ineens in me op toen ik hoogtepunten zat te kijken van het jeugdelftal van Burkina Faso.quote:
Was het niet dat de 'grote 3' (Rijkaard, Gullit, van Basten) het niet in hem zagen zitten?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:56 schreef Lange_Lans het volgende:
Na het EK '88 werd Thijs Libregts aangesteld als bondscoach. Wat was de reden dat hij na ruim 1 jaar ontslagen werd?
Er deden 4 landen mee. Tsjechoslowakije, Joegoslavië, West-Duitsland en Nederland.quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er deden 4 landen mee. Tsjechoslowakije, Joegoslavië, West-Duitsland en Nederland.
Ja dat is goed. jij mag een nieuwe vraag stellen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:11 schreef Tarado het volgende:
Hij had een racistische opmerking gemaakt die niet gepikt werd door vooral Gullit
Hoeness ?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:40 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben er bijna zeker van dat het een Duitser is..
Hij noemde Gullit iets van Blackie inderdaadquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja dat is goed. jij mag een nieuwe vraag stellen.
Oeh dat zou kinnen idd.quote:
Hij zei iets van dat negers van huis uit lui zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:55 schreef Asap het volgende:
[..]
Hij noemde Gullit iets van Blackie inderdaad
Ja , het hoogst gescoorde aantal in 1 wedstrijd, weet je ook hoeveel?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:34 schreef tong80 het volgende:
Aantal doelpunten achtereen in wedstrijden ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Spitz Kohn? Of zeg ik nu iets heel domsquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:39 schreef tong80 het volgende:
Wie was coach van FC Twente toen ze de UEFA-cup finale speelden ?
Is niet dom. Maar ook onjuist.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Spitz Kohn? Of zeg ik nu iets heel doms
Foutquote:
Maakt niet uit. Kees zat al in Eindhoven toen..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:08 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht dat Kees Rijvers de coach was. Sorry.
Heldentrainer.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Kees zat al in Eindhoven toen..
Weah?quote:Op zondag 26 juni 2011 13:02 schreef tong80 het volgende:
Wie werd gekozen tot speler van de vorige eeuw in Afrika ?
Nee die niet.quote:
Neequote:
Vidmar en Gyan kloppen allebei en de dode is inderdaad een Ghanees jaquote:Op zondag 26 juni 2011 13:53 schreef ValHallen het volgende:
Zat Vidmar er niet bij? En Gyan en nog zo'n Ghanees
Sorry, ik heb het gegoogled, mag ik antwoord geven?quote:Op zondag 26 juni 2011 13:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Vidmar en Gyan kloppen allebei en de dode is inderdaad een Ghanees jaHeeft maar 5 wedstrijden voor Feyenoord gespeeld.
Patrick Allotey:quote:
Wel op zijn wikiquote:Op zondag 26 juni 2011 15:11 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Patrick Allotey:
Verdediger - Patrick Allotey kon uit de voeten als rechts- en als linksback en goldt als een talent. Hij bracht het echter niet verder dan 5 competitiewedstrijden. Zijn laatste optreden in het eerste elftal was in maart 1999. Twee jaar later keerde Allotey terug naar Ghana, waar hij te jong zou overlijden.
Er staat alleen nergens iets over die affaire, maar goed.
Ik puur gezocht op "feyenoord 5 wedstrijden ghanees overlijden"quote:Op zondag 26 juni 2011 15:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel op zijn wiki
http://nl.wikipedia.org/wiki/Patrick_Allotey
Iedere ADO fan moet dit weten, maar ik zal een tip geven:quote:
Gebruik de tip, vind die site en ga naar het archief.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:21 schreef LangeTabbetje het volgende:
Midden Noord
Cafe Aad Mansfeld
Kankah Bierah
Cafe het vogeltje in het logo van ADO den Haag
Geen flauw idee, je zal wel Hagenaar moeten zijn voor deze vraag....
Een goede gewoonte bij dit soort kwissen is om niet Google etc. te gaan gebruiken, want in principe is alles op te zoeken...quote:Op zondag 26 juni 2011 15:22 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Gebruik de tip, vind die site en ga naar het archief.
Okay. Wil je de vraag laten staan of een andere vraag bedenken?quote:Op zondag 26 juni 2011 15:25 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Een goede gewoonte bij dit soort kwissen is om niet Google etc. te gaan gebruiken, want in principe is alles op te zoeken...
Geef het antwoord maarquote:Op zondag 26 juni 2011 15:47 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Overigens weet ik het welMaarja. Daar moet je dan ook 'fan' voor zijn.
Goed, goed. Het antwoord is café Het Hof van Berlijn en het stond hier:quote:
Pf.. Dat weet ik toch niet.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:03 schreef tong80 het volgende:
Welke speler is topscorer allertijden in europa voor Feyenoord ?
Ben je Hagenees ?quote:
Ah! Schoenmaker. Ik moest nog aan hem denken, maar ik dacht: Nee, te makkelijk.quote:
Stom van jequote:Op zondag 26 juni 2011 16:15 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ah! Schoenmaker. Ik moest nog aan hem denken, maar ik dacht: Nee, te makkelijk.
Volgende keer beter.
Ik heb het opgezocht en het zou me verbazen als iemand het weetquote:Op zondag 26 juni 2011 16:58 schreef Irritatie100 het volgende:
De initialen zijn H.M. Het is nou niet bepaald een topper geworden.
Dit. De oudste had ik wel geweten.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het opgezocht en het zou me verbazen als iemand het weet
Ik heb dan ook geen ideequote:Op zondag 26 juni 2011 16:58 schreef Irritatie100 het volgende:
De initialen zijn H.M. Het is nou niet bepaald een topper geworden.
Niks als je het vergelijkt met tegenwoordig idd.quote:
Ik meen 4 miljoen guldenquote:Op maandag 27 juni 2011 00:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niks als je het vergelijkt met tegenwoordig idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |