Nieuwe vraag dan maar.quote:Heb even gezocht maar er schijnt ook ooit een echte Indo bij PSV te hebben gevoetvald. Johan Tampubolon. Nooit van gehoord.
Ik ben er nog even dat was Krist Porte.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nieuwe vraag dan maar.
Wie sloeg Gilles de Bilde een gebroken oogkas, waarna hij van Anderlecht naar PSV verhuisde?
Niet zo moeilijk neequote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:13 schreef FireFox1 het volgende:
Frankel
van Hooijdonk
Helder
Jong a Pin
Vierklau
Veldman
Simons
Koswal
Dat zijn er zelf meer dan 6
Ik ben zelf (half) Surinaams, dus ik volg alle Surinaamse spelers![]()
Zijn dat spelers met alleen Surinaamse roots of hebben ze allen ook een Surinaams paspoort?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:13 schreef FireFox1 het volgende:
Frankel
van Hooijdonk
Helder
Jong a Pin
Vierklau
Veldman
Simons
Koswal
Dat zijn er zelf meer dan 6
Ik ben zelf (half) Surinaams, dus ik volg alle Surinaamse spelers![]()
Roots. De meeste wat ik heb opgenoemd zijn geboren in Suri. Alleen van Hooijdonk niet geloof ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn dat spelers met alleen Surinaamse roots of hebben ze allen ook een Surinaams paspoort?
quote:
Ik dacht ook aan de Kuipquote:
1-1?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb even gekeken en Atletico klopt
Volgende vraag: wat was de uitslag van de wedstrijd waarin Wim Jansen een sneeuwbal in z'n gezicht kreeg?
quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Die 4 voor Feyenoord klopte en het was inderdaad het debuut van Jansen bij Ajax.
Kom maar op!quote:
Begrijp ik en daarom laat ik deze vraag ook aan mij voorbijgaanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:13 schreef tong80 het volgende:
Ik stelde deze vraag omdat het 90 % newbies zijn.
Waar blijft ie?quote:
Wat een rotopmerking.quote:
Klopt. Alleen nog meneer links op de foto.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:31 schreef Bos81 het volgende:
Korsten, Pothuizen en Helder herken ik ook.
Initialen: B. I.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:06 schreef Bos81 het volgende:
Is dat niet 1 van de Afrikanen in die tijd? Kan even niet echt op een naam komen van een donkere speler van Vitesse. Ja Roberto Straal, maar die is het niet.
Ik reken het goed, Ben Iroha.quote:
dat is ook de enige naam die ik nog ken maar een Brit laten fluiten in een wedstrijd met een Britse club?quote:Op zondag 19 juni 2011 11:47 schreef Bos81 het volgende:
Ik ken uit die tijd eigenlijk alleen maar Taylor, die ook de Wk finale in 1974 floot.
Nee inderdaad, dat zal wel nietquote:Op zondag 19 juni 2011 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is ook de enige naam die ik nog ken maar een Brit laten fluiten in een wedstrijd met een Britse club?
Ik heb het helaas al opgezocht en toen ik de naam zag dat ik oh jaquote:Op zondag 19 juni 2011 12:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Het is een Italiaan en z'n zoon is ook scheidsrechter geweest.
Nee, die f loot zo'n 30 jaar laterquote:Op zondag 19 juni 2011 12:14 schreef Bos81 het volgende:
Colina?
De enige Italiaan die me nu even te binnen schiet..
.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, die f loot zo'n 30 jaar later
Da's waar, maar voor zover ik weet heeft Collina geen fluitende vader gehad.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
.
Nee, snap ik, maar je zei dat de zoon ook floot..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 juni 2011 12:32 schreef Tarado het volgende:
Het is een mooie naamBest wel eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hij is al sinds 1991 dood. Floot nooit een WK-finale
Is dat een vraag?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:30 schreef tong80 het volgende:
Lo Bello idd.
Waarom klik ik nou niet eerder op dit topic ?
Leo Horn?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:32 schreef tong80 het volgende:
Wie wordt door de kenners gezien als beste Nederlandse scheidsrechter ooit. Hij floot één van de meest legendarische wedstrijden.
Wat een baasquote:Naar huidige maatstaven was hij een zeer autoritaire man; er was in het veld maar één de baas, en dat was hij. Toen de jonge Willem van Hanegem eens protesteerde tegen een beslissing van Horn, reageerde deze door hem een schop onder het achterste te geven.
Hij was echt de beste ter wereld. Floot nooit een EC-1 of WK finale omdat ie nog meer praatjes had dan Frans Derks en Roelof Luinge samen. Hij nam nooit een blad voor de mond en schoffeerde gewoon de UEFA en FIFA bobo's.quote:
Zo hoort hetquote:Op zondag 19 juni 2011 14:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij was echt de beste ter wereld. Floot nooit een EC-1 of WK finale omdat ie nog meer praatjes had dan Frans Derks en Roelof Luinge samen. Hij nam nooit een blad voor de mond en schoffeerde gewoon de UEFA en FIFA bobo's.
neequote:Op zondag 19 juni 2011 14:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Geen flauw idee.. Gokje: vorig seizoen?
De dood van Marc-Vivien Foe?quote:Op zondag 19 juni 2011 16:09 schreef ValHallen het volgende:
Wat gebeurde er tijdens de Confederations Cup van 2003?
Rond die periode vielen ze neer als bosjesquote:
2002 Afrika Cupquote:Op zondag 19 juni 2011 16:15 schreef Bos81 het volgende:
En wanneer was dat met die mouwloze shirts van Kameroen? ook toen, of was dat tijdens een Africa cup?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |