SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
[ Bericht 1% gewijzigd door Kuukske op 18-06-2011 13:54:00 ]I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Dat wordt rennen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:49 schreef koei het volgende:
En nog steeds is het niet afgelastEn ik moet om 18:00 uur bij het veld staan
Toch maar omkleden...
Welke sport?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:49 schreef koei het volgende:
En nog steeds is het niet afgelastEn ik moet om 18:00 uur bij het veld staan
Toch maar omkleden...
Nee, het is op vijf minuten lopen of drie minuten fietsen... Plus dat ik toch altijd te laat kom. Maar nog steeds geen afmeldingquote:
dit is gewoon OP waardigquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:23 schreef Poit het volgende:
Serieus fruit.. Hoe snel jij wordt gepussywhipped is niet normaal!
Recordwaardig zeg ik je!
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:09 schreef Fallen het volgende:
GVD!
Ze hebben de scooter van mijn mams gestolen, voor de deur vandaan. En voor mams is het de enige manier van vervoer ivm spieraandoening. Klote tuig.
Lolquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:13 schreef koei het volgende:
En weer thuis! Op het moment dat ik er was werd de wedstrijd afgekeurd
Ik verdenk AQ met ze duits bloed (iets met fietsen enz enz enz )quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:09 schreef Fallen het volgende:
GVD!
Ze hebben de scooter van mijn mams gestolen, voor de deur vandaan. En voor mams is het de enige manier van vervoer ivm spieraandoening. Klote tuig.
Oh dan kun je mooi voor mij gaan sporten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:13 schreef koei het volgende:
En weer thuis! Op het moment dat ik er was werd de wedstrijd afgekeurd
Dat is kutquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:09 schreef Fallen het volgende:
GVD!
Ah!! Asociaal! Denk je dat er iets te regelen is met de verzekering?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:09 schreef Fallen het volgende:
GVD!
Wat voor lesjes volg je?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:04 schreef Kuukske het volgende:
Ik mag over een half uur ook naar m'n groepslesje hupsen en springen voor vrouwen.
Lesjes marteling aka callenetics.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wat voor lesjes volg je?
Ik heb als sinds vrijdag niet meer gesport, geen tijd door al het schoolwerk maar mijn lijf is het er niet mee eens!
Nog nooit van gehoordquote:
Stamt uit de jaren '80 of '90 geloof ik. Van die grondoefeningen voor je buik enzo. Niet echt heeeeel leuk.. Maar hé, je moet wat! En ik functioneer niet in groepssporten. En de leuke sportschool is te duur.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:21 schreef koei het volgende:
Nog nooit van gehoordEn het klinkt ook te eng om het van je over te nemen...
Hoe is het met je nieuwe scoobyquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:25 schreef AQuila360 het volgende:
Wie de kuck is Pets? En waarom is hij/zij ziek?
Zieke apen
Pets. Petti. Pettigrew.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:25 schreef AQuila360 het volgende:
Zieke apen
Tuigquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:09 schreef Fallen het volgende:
GVD!
Yup, maar goed, dat blijft afwachten dus. Sowieso doet de verzekering een maand lang niets, in de hoop dat 'ie nog boven water komt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]. Eikels. En nu? Aangifte enzo gedaan?
Nope, hopen dat het tyfustuig zich er mee doodrijdt!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:16 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is kutEn dat soort dingen krijg je ook nooit meer terug over het algemeen.
Zover ik weet was die nog all-risk verzekerd. Dus het is afwachten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ah!! Asociaal! Denk je dat er iets te regelen is met de verzekering?
Ja, het is dat ik aan de andere kant van Amsterdam zit en minimaal 3 kwartier bezig ben om er te komen, anders was ik ook wel de buurt in gegaan... met een knuppel.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:29 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Tuig![]()
Hebben ze hier ook een keer geprobeerd met de fiets van m'n zus.. zo midden op de dag fiets voor het huis opgepakt en weggelopen.. gelukkig zag ik het dus ben ik er achteraan gegaan
Pets is mijn koosnaampjequote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:25 schreef AQuila360 het volgende:
Zieke apen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WAT EEN LAME JOKE, maar het schoot mij gewoon zo te binnen.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:23 schreef badboynova het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Morthill en PH waarde?Hij is wel oke Badboy maar zeker niet hoogstaand maar toch ben ik blij met je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WAT EEN LAME JOKE, maar het schoot mij gewoon zo te binnen.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
ff knuffelen dan, come to BUBBAquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij is wel oke Badboy maar zeker niet hoogstaand maar toch ben ik blij met je!
quote:
Heeft een ban voor het leven!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:29 schreef badboynova het volgende:
Over zuur gesproken, waarom komt Sigmund niet meer hier (zie he?m alleen online op xbl)
Het is pas file als je er 9 uur over doet om thuis te komen, en dat voor een ritje wat gewoonlijk in 20 minuten te doen is.quote:
NEIN STILLLquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:32 schreef badboynova het volgende:
[..]
Het is pas file als je er 9 uur over doet om thuis te komen, en dat voor een ritje wat gewoonlijk in 20 minuten te doen is.
ja, kwijlenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:34 schreef AQuila360 het volgende:
Bayboy kan die kleine al wat voor kinect?
quote:
Als hij gaat kwijlen voor de kinect, dan veranderd zijn haar kleur in blond en schopt hij goku in ze super sayan 4 mode de kamer doorquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Activeerde dat maar een super power in een Kinect spel
It's over 9000!!!!!!!*(@*&@#^!!!!!!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:40 schreef badboynova het volgende:
[..]
Als hij gaat kwijlen voor de kinect, dan veranderd zijn haar kleur in blond en schopt hij goku in ze super sayan 4 mode de kamer door
Vegetaquote:
Toen was hij gelijk 2 kinderen rijkerquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:48 schreef AQuila360 het volgende:
Baas toen Vegeta SS ging voor de 1e keer
En 2 negertjes armerquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:52 schreef badboynova het volgende:
[..]
Toen was hij gelijk 2 kinderen rijker![]()
In elke blanke serie moet er gewoon een neger zitten, zelfs in dbzquote:
SORRY AQ.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:58 schreef AQuila360 het volgende:
BBN Ik heb een huisdier voor de kleine gevonden!
Heb je een achtertuin?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:02 schreef badboynova het volgende:
[..]
SORRY AQ.
Maar ik heb gesmeekt bij mijn meisjes, Maar ze blijft voet bij stuk houden dat ze je wel schattig vind maar gewoon geen plek hebben voor je.
De enige ruimte die we over hebben is de kruipruimte, maar om elke keer dat luik open en dicht te doen om je te voeren is gewoon teveel werk
De film army of darkness is pas vetquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:03 schreef AQuila360 het volgende:
http://itunes.apple.com/n(...)23181&ign-mpt=uo%3D4
toffe app vandaag gratizzzz
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:05 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
De film army of darkness is pas vet
Waarom zie ik een sex in the city pic?quote:
OMDAT ALLES MIS LOOPT JONG!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:11 schreef badboynova het volgende:
[..]
Waarom zie ik een sex in the city pic?
Het is AQ, hij zit nog in de PU en dat soort shitfase, over 97 jaar zit hij op ons niveauquote:
Niet zo happen, of is je hooi op in de kelderquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
OMDAT ALLES MIS LOOPT JONG!
Je hebt geen goeie verbinding liggen in je kruipruimte!
1 woord.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:14 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Het is AQ, hij zit nog in de PU en dat soort shitfase, over 97 jaar zit hij op ons niveau
Da verdiend ook wel een ahw ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:00 schreef Reintji het volgende:
'n middag
Gisteren na de AD tot op onderbroekje nat geregend, vanochtend niet online kunnen ranken met Reach want Ziggo Fail en nu alweer de derde spoed MRI en ik moet nog eten!![]()
Ahww...?
kan je nagaan wat meneerPoit sportschool met je had gedaanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Da verdiend ook wel een ahw ja.
Ik ook trouwens.. Mevrouw sportschool heeft me stukgemaakt.
Jonguh, dan was ze al lang en breed thuis geweest!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:21 schreef badboynova het volgende:
[..]
kan je nagaan wat meneerPoit sportschool met je had gedaan
Playboy unlimited, you go boy voor volk en vaderlandquote:
fixed.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Jonguh, dan was ze al lang en breed thuis geweest, en uitgedroogd en stinkend naar zout!
Also also!quote:
Dat is waar, ik vergat de aardbeien en de slagroom en de stempel ( die je tegenwoordig bij elk feest krijg op je hand)quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Also also!
Zo erg ben ik nou ook weer niet!
No pain no gain!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Da verdiend ook wel een ahw ja.
Ik ook trouwens.. Mevrouw sportschool heeft me stukgemaakt.
Gewoon taal instelling veranderen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:43 schreef koei het volgende:
Ik denk avondje vrij, kan ik mooi aan God of War 3 beginnen! Is het allemaal Nederlandstalig
In BF2 was dat ook zo erg..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:50 schreef badboynova het volgende:
[..]
Gewoon taal instelling veranderen.
Ned: ik vermoord je vrouw mens.
Eng: i kill you bitch.
I feel your pain.
Hahahaha Ik moest echt hardop lachen!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:02 schreef badboynova het volgende:
[..]
SORRY AQ.
Maar ik heb gesmeekt bij mijn meisjes, Maar ze blijft voet bij stuk houden dat ze je wel schattig vind maar gewoon geen plek hebben voor je.
De enige ruimte die we over hebben is de kruipruimte, maar om elke keer dat luik open en dicht te doen om je te voeren is gewoon teveel werk
Das niet koken, stoof ze peerquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hahahaha Ik moest echt hardop lachen!
En ik heb echt een #@%#$%#$-dag dus![]()
en uiteraard ben ik nu vrolijker omdat fruit thuis ishij heeft chocolade voor me gehaald
Dat zeg ik!!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
en uiteraard ben ik nu vrolijker omdat fruit thuis ishij heeft chocolade voor me gehaald
Das niet pussywhipped, das gewoon lief! En poitie daarmee scoor je punten bij de vrouwtjes!!quote:
Ik ga een beetje vrouwen vetmesten, ben geen feeder!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Das niet pussywhipped, das gewoon lief! En poitie daarmee scoor je punten bij de vrouwtjes!!
Wil je daarmee zeggen dat ik vet ben?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ga een beetje vrouwen vetmesten, ben geen feeder!
Nee, maar als ik iets doe doe ik het goed!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat ik vet ben?
Ja lul jezelf er maar weer uit.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, maar als ik iets doe doe ik het goed!
Chocola vreten tot je er bij neervalt zeg ik je!!!
Ahwquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja lul jezelf er maar weer uit.![]()
* gaat zielig in een hoekje zitten met haar rolo's
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Ahw
Maar ik vind je nog steeds lief en sexy hoor!!
Ik ga maar eens een jongedame opzoeken, zonder chocolade mee te nemen..
Nee, maar ik ken meer vrouwen dan alleen gamebabequote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
![]()
Heb je een date of ga je naar gamebabe?
Hoax! Gamenerds kennen altijd maar 1 meisje!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken meer vrouwen dan alleen gamebabe
Ik ken jou toch ook droppie!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hoax! Gamenerds kennen altijd maar 1 meisje!
Maarre geen date?
Serieus? Nooit geweten! Moet ik toch maar eens wat mee gaan doen dan!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ken jou toch ook droppie!
Maar geen dateKlinkt misschien een beetje raar maar jongetjes en meisjes kunnen best vrienden zijn
Mallerd..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Serieus? Nooit geweten! Moet ik toch maar eens wat mee gaan doen dan!
Will do!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Mallerd..
Anyhow, ik ben er vandoor! Kusje op je snoetje, geef die laffe twat van een fruitert er ook 1 en geniet van je Rolo!
Je plakt iddquote:
Serieus? Morgen eens ff kijken danquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:41 schreef SpankmasterC het volgende:
Duuuuuuudes!! So I'mma wachint Paul right now, laughin' my hiney off y'all!! HI-LARIOUS!!!
je mag wel hierheen komen, lig alleen in de kok zijn bed :p net fanatiek gekart, helaas victor en drankii niet ingemaakt. Was wel super tof maar wel pijn in de rug en de klauwtjes nu...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
![]()
Heb je een date of ga je naar gamebabe?
Yeah man, vond m dik ok!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Serieus? Morgen eens ff kijken dan! Night Bitches!
Vincenzo en drankii zijn dan ook uitmuntende koningen!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:23 schreef GameBabe het volgende:
[..]
je mag wel hierheen komen, lig alleen in de kok zijn bed :p net fanatiek gekart, helaas victor en drankii niet ingemaakt. Was wel super tof maar wel pijn in de rug en de klauwtjes nu...
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:14 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Het is AQ, hij zit nog in de PU en dat soort shitfase, over 97 jaar zit hij op ons niveau
Spankymans ik heb ook ff NFS HP gekocht die was toch tof volgens jouw gegevens?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vincenzo en drankii zijn dan ook uitmuntende koningen!
Hoe zal ik het zo vriendelijk mogelijk zeggen, IK DOE VANDAAG HELEMAAL NIKS misschien een beetje fappenquote:
Bleeh vandaag heel de dag leren voor tentamens. Ik ga nu maar eens beginnen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 08:34 schreef badboynova het volgende:
[..]
Hoe zal ik het zo vriendelijk mogelijk zeggen, IK DOE VANDAAG HELEMAAL NIKS misschien een beetje fappen
Ik ga net thee zetten, ik zal dan wel wat koffie jou kant op schuiven!!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:05 schreef Fallen het volgende:
pfff... brakheid....
* Fallen SMS't Zombiemodus UIT naar 667
*code niet geaccepteerd*
Need.... coffee.... need... coffee...
thank you!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik ga net thee zetten, ik zal dan wel wat koffie jou kant op schuiven!!
Succes! Ik ben druk bezig met lezen voor gezondheidsbevordering. Tot 14.00 want daarna ga ik lekker richting Brabantquote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Bleeh vandaag heel de dag leren voor tentamens. Ik ga nu maar eens beginnen.
Dat is je goed recht BBN!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 08:34 schreef badboynova het volgende:
[..]
Hoe zal ik het zo vriendelijk mogelijk zeggen, IK DOE VANDAAG HELEMAAL NIKS misschien een beetje fappen
arm kind!quote:
Het filmpje is iets toffer nog omdat dat beestje iets langer onderweg is en dat kind kijkt dan echt geniaal!quote:
found it:quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het filmpje is iets toffer nog omdat dat beestje iets langer onderweg is en dat kind kijkt dan echt geniaal!
Laat ik even mijn dossier erbij pakken.....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 08:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Spankymans ik heb ook ff NFS HP gekocht die was toch tof volgens jouw gegevens?
Is het een beetje interessant? Ik ben bezig met copd en hartrevalidatie maar heb niet zo'n zin meerquote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:56 schreef Nebo het volgende:
[..]
Succes! Ik ben druk bezig met lezen voor gezondheidsbevordering. Tot 14.00 want daarna ga ik lekker richting Brabant
Hoe was je non-date?quote:
Was gezelligquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hoe was je non-date?
Was ze boos dat je geen chocolade mee had?
Het is wel geinig. De info op zich is heel erg interessant, maar de literatuur is waardeloos. Een dun, Nederlands boekje waarbij het lijkt alsof alle hoofdstukken door iemand anders geschreven is en de schrijvers niet goed op de hoogte waren van andermans hoofdstuk (heel veel overlap in stof en herhalingen). Lekker weg lezen doet het dus nietquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Is het een beetje interessant? Ik ben bezig met copd en hartrevalidatie maar heb niet zo'n zin meer![]()
Jij ook nog succes! En veel plezier in Brabant, ga je iets speciaals doen?
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Laat ik even mijn dossier erbij pakken.....
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
found it:
http://www.videobash.com/(...)d-of-mouse-toy-24339
Grrrr! Niet echt neequote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Grrrr! Niet echt nee. Maar daarom lag ze ook niet meer in bed
Uhm, ik stuurde het ook pas vanmorgenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
mijn telefoon was gister uitgevallen dus daarom reageerde ik vanochtend pas
was gister in arcadehal, heb behalve 1 potje alle spelletjes gewonnen
Welke arcadehal en wanneer neem je me mee?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
mijn telefoon was gister uitgevallen dus daarom reageerde ik vanochtend pas
was gister in arcadehal, heb behalve 1 potje alle spelletjes gewonnen
Wat een gefaal tochquote:Beste Nick,
Wellicht is het u al opgevallen maar SEGA Pass is sinds gisteren (donderdag 16 juni) offline.
In de laaste 24 uur hebben we geconstateerd dat er onrechtmatige toegang is verkregen tot de SEGA Pass database.
We hebben onmiddellijk de nodige actie ondernomen om de data van onze gebruikers te beschermen en het gecompromitteerde gedeelte af te schermen. We zijn een evaluatie gestart om om de gevolgen van de inbreuk op onze publieke systemen te onderzoeken.
Huh? Wat heb je gedaan dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:59 schreef Solique het volgende:
Ga weinig doen dit weekend, geniet wel van mijn bed en de medicijnen.
Kijken of het beter gaat na het weekend.
Te druk op werk, overwerken en te weinig slaap. Ben gisteren totaal ingestort.quote:
Maak mijzelf er verder niet druk om, moet alleen rust nemen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:04 schreef AQuila360 het volgende:
Balen Sol maja dat te druk maken is niet goed jong!
Bedoel op je werkquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:06 schreef Solique het volgende:
[..]
Maak mijzelf er verder niet druk om, moet alleen rust nemen.
Nja helpen medicijnen dan? Is toch gewoon lekker rust nemen?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Te druk op werk, overwerken en te weinig slaap. Ben gisteren totaal ingestort.
oh!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm, ik stuurde het ook pas vanmorgen?
zandvoort! De mario kart autotjes zijn t leukstquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Welke arcadehal en wanneer neem je me mee?
Ook, moet rustiger aan doen.quote:
Rust en paracetamol tegen de hoofdpijn. Al heb ik paracetamol vandaag zo te voelen niet nodig.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja helpen medicijnen dan? Is toch gewoon lekker rust nemen?
Één-na-beste rondetijd bitchesquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vincenzo en drankii zijn dan ook uitmuntende koningen!
te laatquote:
quote:Als reactie op een klacht die we hebben ontvangen in het kader van de Amerikaanse DMCA (Digital Millennium Copyright Act), hebben we 1 resulta(a)t(en) van de pagina verwijderd. Indien gewenst, kunt u op ChillingEffects.org de DMCA-klacht lezen op basis waarvan de resultaten zijn verwijderd.
quote:The cease-and-desist or legal threat you requested is not yet available.
Zitten er dan negers achter je aanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:25 schreef SpankmasterC het volgende:
Zo jongens, Der Spanky gaat ff een rondje om de singel rennen onder het genot van Music for the Jilted Generation!
bahquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Ook, moet rustiger aan doen.
[..]
Rust en paracetamol tegen de hoofdpijn. Al heb ik paracetamol vandaag zo te voelen niet nodig.
Vannacht iets van 12 uur geslapen dus heeft veel geholpen.
Ga ik zeker doen, kan ik wel relaxt wat games uitspelenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bah![]()
lekker relaxen dan t weekend!
preciesquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen, kan ik wel relaxt wat games uitspelen
Ga zo wel even het centrum in, moet nog wat spullen halen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
preciesgames zijn dan het ultieme excuus! ik ga vanvavond ook thuis blijven en zelda spelen
Daar gaat de OP!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:35 schreef Fallen het volgende:
[Belangrijk] Vieze stoute plaatjes, woordjes en de rest
Whehehe...
Maar toch...
Dan verdwijnt toch 96% van fok? Blijft niet veel over als de kuisheidsregel erover heen gaat.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:35 schreef Fallen het volgende:
[Belangrijk] Vieze stoute plaatjes, woordjes en de rest
Whehehe...
Maar toch...
Het anti-cursief-comité?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:57 schreef Mday het volgende:
that's just wrooong. waarom sluit adsense niet heel internet af?
Tegen niemand zeggen?? Maar ik wil wel lid worden.quote:
Was het een stealth-edit?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:08 schreef Mday het volgende:
hey wtf ik kijk naar je bericht SF en er verdwijnt een zin
put it back
Dan ben je nu geheim lid.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tegen niemand zeggen?? Maar ik wil wel lid worden..
geen idee- het was er en plots floep wegquote:
HET IS GOOGLE!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:08 schreef Mday het volgende:
hey wtf ik kijk naar je bericht SF en er verdwijnt een zin
put it back
Je kent mequote:
Spannend.quote:
Ik vind het ook nogal euh, veel.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
20-25k in de maand om Fok in de lucht te houden.
Damn
inclusief loon, loonbelasting, reiskosten, administratie, verzendkosten, verzekeringen, onderhoud etc. etc.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
20-25k in de maand om Fok in de lucht te houden.
Damn
Ik wilde dat zeggen in dat topic als reactie op die post van Danny maar die zal er wel niet om kunnen lachenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:33 schreef SpankmasterC het volgende:
er wordt betaald voor novum
Laat ze daar maar snel mee ophouden, levert alleen maar (ook op de FP) kutverichten op, gebruik die ANP feed dan gewoon wat meer
Hèhè, zou ik niet doen iddquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:35 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik wilde dat zeggen in dat topic als reactie op die post van Danny maar die zal er wel niet om kunnen lachen
Nu is het nog Ted, maar strak is het wel Terry als hij ze geld heeftquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:43 schreef Fallen het volgende:
Ted? Terry?
Ik geloof dat iets me ontgaat....
Gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:51 schreef Fallen het volgende:
Overigens heb ik vandaag mijn Fok! verjaardag!!10 jaar op Fok!
Mag nog wel bier posten, maar tieten niet meer....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!. Trakteer maar es op het een en ander
.
Hier in Amsterdam komt de zon soms tussen de wolken door. Prima weer, alleen waait het wel stevig.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:57 schreef Kuukske het volgende:
Bwuh, het is keislecht weer en ik moet zo naar een feestje. Buiten..
Gecondoleerd?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:51 schreef Fallen het volgende:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:50 schreef Fallen het volgende:
owja, dat verhaal. Dat was ik helemaal vergeten. Heb me gelukkig ook weinig verdiept in de historie van Fok!
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:51 schreef Fallen het volgende:
Ik over uhh,... 10 maanden ofzo.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:23 schreef SpankmasterC het volgende:
10 jaar op fok, damn dat haal ik niet!
Ja da's wel zo, ik was een tijd lang een lurker voor ik joindequote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:35 schreef koei het volgende:
Ik ben de 11 jaar alweer voorbijEn dat is pas sinds mijn registratie
Mja, lurken deed ik ook al een tijdje.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:35 schreef koei het volgende:
Ik ben de 11 jaar alweer voorbijEn dat is pas sinds mijn registratie
Onwijs lang!quote:
Heul nie!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:50 schreef Kuukske het volgende:
10 is ook wel lang hoor. Raar ook dat dat zo snel voorbij sluipt.
Wel bíjna net zo lang.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
Heul nie!
Tien is lang niet zo lang als elluf.
Tja... Ik was groot Big Brother-fan en hier hadden ze het bijbehorende nieuws het eerst... Het heeft overigens nog wel tot 2000 geduurd voordat ik door had dat er ook een forum bestondquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:45 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, lurken deed ik ook al een tijdje.
Maar jeetje koei, 11 jaar alweer...
DA'S BEST LANG!
En hij heeft je dus indirect aan je man voorgesteld?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:57 schreef Kuukske het volgende:
Ik kwam hier via m'n Tweaker-ex terecht.
Eerst nog aan een andere ex, die zich speciaal voor mij registreerde omdat 'ie m'n FoBo had gezien en me niet op school durfde aan te sprekenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:01 schreef koei het volgende:
En hij heeft je dus indirect aan je man voorgesteld?
Grappig toch welquote:Ik heb mijn vriend van toentertijd juist met FOK! kennis laten maken, en uiteindelijk was hij nog eerder geregistreerd dan ik (ik had enkel een gratis e-mail adres, en daarmee kon je toen nog geen account maken). Hij post overigens al jaren amper meer.
Potver, waag het niet. Ik schrik me dood als daar gepost wordtquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:15 schreef Poit het volgende:
WAT!!! GEEN TIETEN?!?!?!!
Dan toch maar vaker naar het cutscene forum..
Of mag dat ook niet gezegd worden
Oh, maar jou laten schrikken is leuk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Potver, waag het niet. Ik schrik me dood als daar gepost wordt
Wat snoezeligquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eerst nog aan een andere ex, die zich speciaal voor mij registreerde omdat 'ie m'n FoBo had gezien en me niet op school durfde aan te spreken.
Mja schattig toch!quote:
Ik post vanavond even een foto. Het is een geheim dubbelthema dus kan het niet simpelweg op mn blog of facebook gooien want je weet maar nooit wie er mee kijktquote:
Hè wat?!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:35 schreef SuperFruitig het volgende:
kuuks hoe komt het trouwens dat je zo literair verantwoord bent?
Oh tof. En ja, dat zou zonde zijn inderdaad. Als de surprise er al af is.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:37 schreef koei het volgende:
Ik post vanavond even een foto. Het is een geheim dubbelthema dus kan het niet simpelweg op mn blog of facebook gooien want je weet maar nooit wie er mee kijkt
Total Recall, wat een filmquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:47 schreef Tain het volgende:
Binnenkort maar weer eens een keer Total Recall kijken
[ afbeelding ]
Dat mag niet hè!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:47 schreef Tain het volgende:
Binnenkort maar weer eens een keer Total Recall kijken
[ afbeelding ]
Bazenfilm!quote:
wat een verhaal!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:46 schreef SpankmasterC het volgende:
Kijk hieronder: http://www.fok.nl/shop/
Ted is de oude medeoprichter van FOK!, Danny heeft op n gegeven moment de zaak overgenomen maar Ted had t mooi geregeld waardoor er totdat die ¤25.000 bij elkaar is een X procent van de opbrengst van FOK! naar Ted gaat, die ondertussen ergens in zuid-oost azië kleine meisjes aan het neuken is (als ik het me goed herinner)
slowpoke....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:59 schreef Mday het volgende:
ik wil wel, maar als ik wil reageren zijn jullie alweer twee pagina's verder
De kunst van de SC is dan ook niet echt ergens op in willen haken maar gewoon meewaaien met de laatste paar reacties, of zelf een nieuw onderwerp inbrengen, zoals:quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:59 schreef Mday het volgende:
ik wil wel, maar als ik wil reageren zijn jullie alweer twee pagina's verder
sinds reeksen er zijn helpt het al aanzienlijkquote:
tl;drquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
De kunst van de SC is dan ook niet echt ergens op in willen haken maar gewoon meewaaien met de laatste paar reacties, of zelf een nieuw onderwerp inbrengen, zoals:
Perenijsjes
QFTquote:
Oh en me sig voor je aangepastquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:14 schreef Mday het volgende:
ligt het nu aan mij of is Duke de reden dat mijn FOK!fp zo traag is als dikke stront!?
Ja de geweldige flash banner vertraagt zo'n beetje alles wat geen Core i5/i7 proc bevatquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:14 schreef Mday het volgende:
ligt het nu aan mij of is Duke de reden dat mijn FOK!fp zo traag is als dikke stront!?
No problemo, ik kom op voor iedereen met mijn rage tweetsquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:19 schreef Mday het volgende:
sorry eend - even vrij vertaald: mijn fp reageert ontzettend traag. krijg dankzij jou trouwens sneller internet
edit
held
Die Agent 47 is wel lekker subtiel...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:26 schreef Mday het volgende:
http://emday.deviantart.com/#/d3j6iul
voor jullie omdat het vandaag zaterdag lurk-dag is
Tof man, geinig ploatje!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:26 schreef Mday het volgende:
http://emday.deviantart.com/#/d3j6iul
voor jullie omdat het vandaag zaterdag lurk-dag is
duuuudee neeeeeeeeee!!!!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:32 schreef Pettigrew81 het volgende:
Denk je dat je je hele huis klaar hebt op 2 lampen en paar posters na, kom ik nu tot de conclussie: ik heb nog helemaal geen perenijsjes hierwat een failure
quote:
Hell no, ik hou best van n strategy-game op z'n tijd maar SC2 is mij veel te opgefokt, veel te veel de nadruk op actier per minuut in plaats van strategiequote:
Welk spelletje ga je spelen? Of mag je dat niet zeggen?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:31 schreef Pheno het volgende:
Zo, straks naar een game-event. Midden in de nacht gaan gamen
F.E.A.R. 3quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:37 schreef Fallen het volgende:
[..]
Welk spelletje ga je spelen? Of mag je dat niet zeggen?
Dat gaan we wel hebben. Van die "pis in de broek van het lachen"-momentenquote:
Je bedoelt F.3.A.R. ?quote:
hehe, dat is juist het mooistequote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat gaan we wel hebben. Van die "pis in de broek van het lachen"-momenten
Dat is het logo, zelf gebruiken F.E.A.R. 3 ze in hun persberichtenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
Je bedoelt F.3.A.R. ?
Mja, ik weet niet. Deel 1 vond ik wel aardig, maar wazig verhaal. Daarna nooit meer in verdiept. De 'schrik'-momenten vielen me een beetje tegen en qua shooters was er boeiender materiaal. Maar ik ben benieuwd naar jouw bevindingen.
quote:
Dat dan weer wel...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is het logo, zelf gebruiken F.E.A.R. 3 ze in hun persberichten
HÉ FALLEN!! IK ZIT HIER HOOR. NIET ZO SCHREEUWEN!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |