SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
[ Bericht 1% gewijzigd door Kuukske op 18-06-2011 13:54:00 ]I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Dat wordt rennen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:49 schreef koei het volgende:
En nog steeds is het niet afgelastEn ik moet om 18:00 uur bij het veld staan
Toch maar omkleden...
Welke sport?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:49 schreef koei het volgende:
En nog steeds is het niet afgelastEn ik moet om 18:00 uur bij het veld staan
Toch maar omkleden...
Nee, het is op vijf minuten lopen of drie minuten fietsen... Plus dat ik toch altijd te laat kom. Maar nog steeds geen afmeldingquote:
dit is gewoon OP waardigquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:23 schreef Poit het volgende:
Serieus fruit.. Hoe snel jij wordt gepussywhipped is niet normaal!
Recordwaardig zeg ik je!
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:09 schreef Fallen het volgende:
GVD!
Ze hebben de scooter van mijn mams gestolen, voor de deur vandaan. En voor mams is het de enige manier van vervoer ivm spieraandoening. Klote tuig.
Lolquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:13 schreef koei het volgende:
En weer thuis! Op het moment dat ik er was werd de wedstrijd afgekeurd
Ik verdenk AQ met ze duits bloed (iets met fietsen enz enz enz )quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:09 schreef Fallen het volgende:
GVD!
Ze hebben de scooter van mijn mams gestolen, voor de deur vandaan. En voor mams is het de enige manier van vervoer ivm spieraandoening. Klote tuig.
Oh dan kun je mooi voor mij gaan sporten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:13 schreef koei het volgende:
En weer thuis! Op het moment dat ik er was werd de wedstrijd afgekeurd
Dat is kutquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:09 schreef Fallen het volgende:
GVD!
Ah!! Asociaal! Denk je dat er iets te regelen is met de verzekering?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:09 schreef Fallen het volgende:
GVD!
Wat voor lesjes volg je?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:04 schreef Kuukske het volgende:
Ik mag over een half uur ook naar m'n groepslesje hupsen en springen voor vrouwen.
Lesjes marteling aka callenetics.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wat voor lesjes volg je?
Ik heb als sinds vrijdag niet meer gesport, geen tijd door al het schoolwerk maar mijn lijf is het er niet mee eens!
Nog nooit van gehoordquote:
Stamt uit de jaren '80 of '90 geloof ik. Van die grondoefeningen voor je buik enzo. Niet echt heeeeel leuk.. Maar hé, je moet wat! En ik functioneer niet in groepssporten. En de leuke sportschool is te duur.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:21 schreef koei het volgende:
Nog nooit van gehoordEn het klinkt ook te eng om het van je over te nemen...
Hoe is het met je nieuwe scoobyquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:25 schreef AQuila360 het volgende:
Wie de kuck is Pets? En waarom is hij/zij ziek?
Zieke apen
Pets. Petti. Pettigrew.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:25 schreef AQuila360 het volgende:
Zieke apen
Tuigquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:09 schreef Fallen het volgende:
GVD!
Yup, maar goed, dat blijft afwachten dus. Sowieso doet de verzekering een maand lang niets, in de hoop dat 'ie nog boven water komt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]. Eikels. En nu? Aangifte enzo gedaan?
Nope, hopen dat het tyfustuig zich er mee doodrijdt!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:16 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is kutEn dat soort dingen krijg je ook nooit meer terug over het algemeen.
Zover ik weet was die nog all-risk verzekerd. Dus het is afwachten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ah!! Asociaal! Denk je dat er iets te regelen is met de verzekering?
Ja, het is dat ik aan de andere kant van Amsterdam zit en minimaal 3 kwartier bezig ben om er te komen, anders was ik ook wel de buurt in gegaan... met een knuppel.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:29 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Tuig![]()
Hebben ze hier ook een keer geprobeerd met de fiets van m'n zus.. zo midden op de dag fiets voor het huis opgepakt en weggelopen.. gelukkig zag ik het dus ben ik er achteraan gegaan
Pets is mijn koosnaampjequote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:25 schreef AQuila360 het volgende:
Zieke apen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WAT EEN LAME JOKE, maar het schoot mij gewoon zo te binnen.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:23 schreef badboynova het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Morthill en PH waarde?Hij is wel oke Badboy maar zeker niet hoogstaand maar toch ben ik blij met je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WAT EEN LAME JOKE, maar het schoot mij gewoon zo te binnen.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
ff knuffelen dan, come to BUBBAquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij is wel oke Badboy maar zeker niet hoogstaand maar toch ben ik blij met je!
quote:
Heeft een ban voor het leven!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:29 schreef badboynova het volgende:
Over zuur gesproken, waarom komt Sigmund niet meer hier (zie he?m alleen online op xbl)
Het is pas file als je er 9 uur over doet om thuis te komen, en dat voor een ritje wat gewoonlijk in 20 minuten te doen is.quote:
NEIN STILLLquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:32 schreef badboynova het volgende:
[..]
Het is pas file als je er 9 uur over doet om thuis te komen, en dat voor een ritje wat gewoonlijk in 20 minuten te doen is.
ja, kwijlenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:34 schreef AQuila360 het volgende:
Bayboy kan die kleine al wat voor kinect?
quote:
Als hij gaat kwijlen voor de kinect, dan veranderd zijn haar kleur in blond en schopt hij goku in ze super sayan 4 mode de kamer doorquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Activeerde dat maar een super power in een Kinect spel
It's over 9000!!!!!!!*(@*&@#^!!!!!!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:40 schreef badboynova het volgende:
[..]
Als hij gaat kwijlen voor de kinect, dan veranderd zijn haar kleur in blond en schopt hij goku in ze super sayan 4 mode de kamer door
Vegetaquote:
Toen was hij gelijk 2 kinderen rijkerquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:48 schreef AQuila360 het volgende:
Baas toen Vegeta SS ging voor de 1e keer
En 2 negertjes armerquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:52 schreef badboynova het volgende:
[..]
Toen was hij gelijk 2 kinderen rijker![]()
In elke blanke serie moet er gewoon een neger zitten, zelfs in dbzquote:
SORRY AQ.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:58 schreef AQuila360 het volgende:
BBN Ik heb een huisdier voor de kleine gevonden!
Heb je een achtertuin?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:02 schreef badboynova het volgende:
[..]
SORRY AQ.
Maar ik heb gesmeekt bij mijn meisjes, Maar ze blijft voet bij stuk houden dat ze je wel schattig vind maar gewoon geen plek hebben voor je.
De enige ruimte die we over hebben is de kruipruimte, maar om elke keer dat luik open en dicht te doen om je te voeren is gewoon teveel werk
De film army of darkness is pas vetquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:03 schreef AQuila360 het volgende:
http://itunes.apple.com/n(...)23181&ign-mpt=uo%3D4
toffe app vandaag gratizzzz
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:05 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
De film army of darkness is pas vet
Waarom zie ik een sex in the city pic?quote:
OMDAT ALLES MIS LOOPT JONG!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:11 schreef badboynova het volgende:
[..]
Waarom zie ik een sex in the city pic?
Het is AQ, hij zit nog in de PU en dat soort shitfase, over 97 jaar zit hij op ons niveauquote:
Niet zo happen, of is je hooi op in de kelderquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
OMDAT ALLES MIS LOOPT JONG!
Je hebt geen goeie verbinding liggen in je kruipruimte!
1 woord.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:14 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Het is AQ, hij zit nog in de PU en dat soort shitfase, over 97 jaar zit hij op ons niveau
Da verdiend ook wel een ahw ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:00 schreef Reintji het volgende:
'n middag
Gisteren na de AD tot op onderbroekje nat geregend, vanochtend niet online kunnen ranken met Reach want Ziggo Fail en nu alweer de derde spoed MRI en ik moet nog eten!![]()
Ahww...?
kan je nagaan wat meneerPoit sportschool met je had gedaanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Da verdiend ook wel een ahw ja.
Ik ook trouwens.. Mevrouw sportschool heeft me stukgemaakt.
Jonguh, dan was ze al lang en breed thuis geweest!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:21 schreef badboynova het volgende:
[..]
kan je nagaan wat meneerPoit sportschool met je had gedaan
Playboy unlimited, you go boy voor volk en vaderlandquote:
fixed.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Jonguh, dan was ze al lang en breed thuis geweest, en uitgedroogd en stinkend naar zout!
Also also!quote:
Dat is waar, ik vergat de aardbeien en de slagroom en de stempel ( die je tegenwoordig bij elk feest krijg op je hand)quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Also also!
Zo erg ben ik nou ook weer niet!
No pain no gain!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Da verdiend ook wel een ahw ja.
Ik ook trouwens.. Mevrouw sportschool heeft me stukgemaakt.
Gewoon taal instelling veranderen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:43 schreef koei het volgende:
Ik denk avondje vrij, kan ik mooi aan God of War 3 beginnen! Is het allemaal Nederlandstalig
In BF2 was dat ook zo erg..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:50 schreef badboynova het volgende:
[..]
Gewoon taal instelling veranderen.
Ned: ik vermoord je vrouw mens.
Eng: i kill you bitch.
I feel your pain.
Hahahaha Ik moest echt hardop lachen!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:02 schreef badboynova het volgende:
[..]
SORRY AQ.
Maar ik heb gesmeekt bij mijn meisjes, Maar ze blijft voet bij stuk houden dat ze je wel schattig vind maar gewoon geen plek hebben voor je.
De enige ruimte die we over hebben is de kruipruimte, maar om elke keer dat luik open en dicht te doen om je te voeren is gewoon teveel werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |