De winnaar pakt 3 (of 4) truien.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Dus wie vandaag de etappe pakt. pakt het enige punt voor de bolletjestrui en fietst dus de 3e etappe in het stip
En het groen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Dus wie vandaag de etappe pakt. pakt het enige punt voor de bolletjestrui en fietst dus de 3e etappe in het stip
gelukkig is die zak niet in mijn poultjequote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:39 schreef kesselman het volgende:
[..]
dat ligt aan de tussensprint
klote!!! greipel gevallen,das 1 van mijn renners
niet meer opstellen in dagklassementenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:39 schreef kesselman het volgende:
[..]
dat ligt aan de tussensprint
klote!!! greipel gevallen,das 1 van mijn renners
Tenzij de tussensprint winnaar ook op het einde kort komtquote:
geen spel helaasquote:
ik zag diens bootquote:
Ze rijden nog niet echtquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het onverantwoord... je zult een jaar getraind hebben voor deze koers en hier op je muil gaan
Dat snap ik...maar daar word de weg niet minder glad van....quote:
Uit welke richting komt de wind?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
gaat op de kant vandaag![]()
Verrassingen
Nee. Sarkozie doet een dansje in zijn kantoor. In Parijs gaan we de eiffeltoren opquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:51 schreef Reya het volgende:
Zou Yves Leterme meezingen voor de televisie?
Dan was ditzelfde ook gebeurd, maar voorafgaand aan de zondagetappe.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het allemaal maar een beetje gekunsteld overkomen... was gewoon met een tijdrit begonnen
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:51 schreef Reya het volgende:
Zou Yves Leterme meezingen voor de televisie?
wind in de rug dusquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:52 schreef bjarki het volgende:
Noordoost :0
http://www.letour.fr/2011/TDF/LIVE/us/100/meteo.html
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:35 schreef Szura het volgende:
Mooi kut die finish na vijven, dan ben ik dus net weg
Ze denken het nog steeds iddquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:00 schreef wimderon het volgende:
Ah ok, Herbert en Maarten gaan dus elke Vacansoleil aanzien voor Poels bij de NOS?
Dat zag je dus al gigantisch snel, want Ut beest zat vlak voor de start al constant op de 1e rijquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:01 schreef TargaFlorio het volgende:
Die klojo's bij de NOS komen er nu pas achter dat het Westra is
Hoe zit dat ook al weer?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de tussensprint zal verlopen met die nieuwe regels voor de groene trui.
Idd, ik denk dat ze het gewoon gaan zien als finish, vierde plaats is nog redelijk wat punten natuurlijk. De grote mannen verwacht ik eigenlijk meteen wel.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de tussensprint zal verlopen met die nieuwe regels voor de groene trui.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |