Holy shitquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:00 schreef wimderon het volgende:
De laatste kilometers met verder weinig obstakels ofzo![]()
[ afbeelding ]
mwoa op het BK reed hij een grote groep uit het wiel op een helling van 2%quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:34 schreef Blik het volgende:
Denk dat het niet stijl genoeg is voor Gilbert en dat het een sprint wordt. Hushovd zal denk ik winnen
Echt veel niveau zat er ook niet in die groep.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:41 schreef franklop het volgende:
[..]
mwoa op het BK reed hij een grote groep uit het wiel op een helling van 2%
Ja, tegen een Boonen en Devolder die niet in vorm zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:41 schreef franklop het volgende:
[..]
mwoa op het BK reed hij een grote groep uit het wiel op een helling van 2%
Cancellara gaat inderdaad ook voor geel vandaag. Benieuwd wat die waard is tegen een Gilbert op deze aankomst.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:21 schreef Gitank2 het volgende:
Vino in de gele trui zou ook heel leuk zijn, al lijkt me eerder dat Cancellara hier een goede kans maakt naast Gilbert , Rojas en Hushovd
5% blijft 5%, daar kun je weinig aan veranderen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:11 schreef SuikerVuist het volgende:
^ Yup.
[..]
Cancellara gaat inderdaad ook voor geel vandaag. Benieuwd wat die waard is tegen een Gilbert op deze aankomst.
Volgens mij is die toch minder steil dan het wedstrijdprofiel doet vermoeden.
zekersquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Etappe.
En? Uitzendingen beginnen om 12.15, dus ook vanaf dan kijken.
Moet dit ook kunnen, maar ik denk dat ze bij Sky vandaag voor Boasson Hagen gaan en op de vlakke aankomsten dat Swift zijn kanen gaat krijgen.quote:
quote:1e rit Passage du Gois - Mont des Alouettes 191.5 km
Tour de Boogerd
Van onze Telesportredactie
Voormalig topwielrenner Michael Boogerd geeft dagelijks voor Telesport zijn visie op de etappe van de dag.
"Geen proloog, maar direct in een rit in lijn. Aan de start op het glibberige 4,5 kilometer lange Passage du Gois heb ik slechte ervaringen. In 1999 moesten we daar in volle finale overheen en ging het halve peloton onderuit. Ik verloor direct kostbare tijd", aldus Boogerd.
Nu zullen de renners het daar rustig doen. De finish ligt op een bergje van 4e categorie van ruim twee kilometer. Kan Gilbert daar de machtssprinters voorblijven of gaat een van de rappe mannen van het kaliber Hushovd of Boasson Hagen hier toeslaan?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |