Ik vraag me dus af of dat klopt. Laatste kilometer is maximaal 6% volgens dat bord aan de kant van de weg en is zeer onregelmatig met veel vals plat. Dan ligt een gemiddelde van 5 procent niet voor de hand.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
5% blijft 5%, daar kun je weinig aan veranderen.
Klopt, hij is ook heel onregelmatig. Begin is lastig, daarna loopt ie weer wat vlakker en de laatste 400 meter zijn weer lastig.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:22 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Ik vraag me dus af of dat klopt. Laatste kilometer is maximaal 6% volgens dat bord aan de kant van de weg en is zeer onregelmatig met veel vals plat. Dan ligt een gemiddelde van 5 procent niet voor de hand.
Maar hopelijk heb je gelijk.
Ik hoop Damiano Cunegoquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:14 schreef Szura het volgende:
Hopelijk heeft iemand anders dan Gilbert het geel straks....
Martin, Vino ofzo. Of Poels
Tsja gewoon kwestie van het parcours bekijken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:20 schreef Temlin het volgende:
waarom heb ik cavendish nou voorspelt en niet gilbert
Op een is er Wuytsquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben Ducrot na 10 woorden al weer beu geloof ik
Hij lult weer compleet uit zijn nekquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:22 schreef TheVulture het volgende:
het nieuwe wielrennenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:22 schreef TheVulture het volgende:
Dat is kiezen tussen stront en zoutzuurquote:
Ben er ook nog niet uit, kan ook nog danny wordenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:33 schreef franklop het volgende:
ik geef NOS even een kans vandaag, Boogerd zit er voor het eerst bij een vlakke rit bij, kijken of het dan ook een toegevoegde waarde is
Vraag me af of hij de hele dag blijft zitten. Iemand daar meer info over?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:33 schreef franklop het volgende:
ik geef NOS even een kans vandaag, Boogerd zit er voor het eerst bij een vlakke rit bij, kijken of het dan ook een toegevoegde waarde is
dat wordt dus radio tourquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:35 schreef Szura het volgende:
Mooi kut die finish na vijven, dan ben ik dus net weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |