Tsja gewoon kwestie van het parcours bekijken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:20 schreef Temlin het volgende:
waarom heb ik cavendish nou voorspelt en niet gilbert
Op een is er Wuytsquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben Ducrot na 10 woorden al weer beu geloof ik
Hij lult weer compleet uit zijn nekquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:22 schreef TheVulture het volgende:
het nieuwe wielrennenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:22 schreef TheVulture het volgende:
Dat is kiezen tussen stront en zoutzuurquote:
Ben er ook nog niet uit, kan ook nog danny wordenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:33 schreef franklop het volgende:
ik geef NOS even een kans vandaag, Boogerd zit er voor het eerst bij een vlakke rit bij, kijken of het dan ook een toegevoegde waarde is
Vraag me af of hij de hele dag blijft zitten. Iemand daar meer info over?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:33 schreef franklop het volgende:
ik geef NOS even een kans vandaag, Boogerd zit er voor het eerst bij een vlakke rit bij, kijken of het dan ook een toegevoegde waarde is
dat wordt dus radio tourquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:35 schreef Szura het volgende:
Mooi kut die finish na vijven, dan ben ik dus net weg
De winnaar pakt 3 (of 4) truien.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Dus wie vandaag de etappe pakt. pakt het enige punt voor de bolletjestrui en fietst dus de 3e etappe in het stip
En het groen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Dus wie vandaag de etappe pakt. pakt het enige punt voor de bolletjestrui en fietst dus de 3e etappe in het stip
gelukkig is die zak niet in mijn poultjequote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:39 schreef kesselman het volgende:
[..]
dat ligt aan de tussensprint
klote!!! greipel gevallen,das 1 van mijn renners
niet meer opstellen in dagklassementenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:39 schreef kesselman het volgende:
[..]
dat ligt aan de tussensprint
klote!!! greipel gevallen,das 1 van mijn renners
Tenzij de tussensprint winnaar ook op het einde kort komtquote:
geen spel helaasquote:
ik zag diens bootquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |