uhm, Chinezen betalen met Yuans, Japanners betalen met Yen... 35 Yuan is overigens wel ongeveer 3.80 euro. 35 Yen is 30 cent.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:24 schreef Kaasissbaas het volgende:
[..]
Thanks, ff kijken hoeveel dat dan gaat kosten via buyintoaboa.com, want 35 yen kan toch niet? das 35 cent ofzo
Ik zocht toevallig gericht. Mijn zusje heeft van de Wehkamp-actie een goedkope notebook van Compaq. Deze heeft alleen geen kaartlezer bleek. Dus ik ging zoeken op 'USB SD reader', dan sorteren op 'ending soonest', advanced search op 'maximaal $0.50', 'Paypal accepted' en 'Free shipping'. En voilá.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:47 schreef Bankpasje het volgende:
[..]
Waar vind je al die meuk op ebay, en waar ook nog eens gratis/goedkoop verzonden wordt?
Ik heb een andere Honest. Topdinkie!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:29 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Deze staat bij mij in bestelling, 3 vlammen en best goedkoop.
[ afbeelding ]
http://www.dinodirect.com(...)ette-3way-flame.html
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:17 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
6 toch? Hong Kong heeft geen zomertijd
28 mei besteld, tracking number is dood, tnt heeft er zelfs nog nooit van gehoord. Ga er vanuit dat er iets mis is gegaan bij Hong kong post, heb al contact opgenomen met mp4 nation. Wel toevallig dat het bij jou ook om de telepad gaat, zou mp4nation leverings problemen hebben?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:35 schreef Syphixx het volgende:
diegene die deze tablet besteld hebben http://mp4nation.net/cata(...)h=68&products_id=496 apro 1 juni,
kunnen jullie die al tracken of al zelfs gekregen ?
Wedden dat ze ook gewoon Nederlands kunnenquote:Op zondag 19 juni 2011 10:45 schreef RobertNL het volgende:
DX support:
Language: English (only) at present
Available Time: 12am to 9pm (GMT+8), Monday to Friday.
Note: Please make sure to dial the Ext.number at the same time
+(31)208-080900 Ext.801 Amsterdam, Netherlands
Denk dat je gewoon wordt doorverbonden naar China, maar dat het gewoon minder kostquote:Op zondag 19 juni 2011 10:56 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Wedden dat ze ook gewoon Nederlands kunnen
Zal wel een callcenter zijn ofzo, iemand al gebeld![]()
quote:Op zondag 19 juni 2011 11:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Denk dat je gewoon wordt doorverbonden naar China, maar dat het gewoon minder kost
Allebei de versies zouden gewoon moeten werken met je TV, heel sommige TV's ondersteunen blijkbaar mac signaal wat vast nét weer anders is dan normaal DP nietquote:Op zondag 19 juni 2011 12:16 schreef DrukVout het volgende:
Iemand die een goede oplossing weet om mijn MacBook Pro via HDMI op mijn TV aan te sluiten?
Geliefst met geluid en 1080p
Zag dit:
http://www.dealextreme.co(...)-adapter-1080p-27549
+
http://www.dealextreme.co(...)le-1-85m-cable-22501
Totaal: $ 15.71
OF
http://www.dealextreme.co(...)ter-cable-1-8m-35196
Voor $ 14.58
Maar daar lees ik dat hij het soms niet doet op een TV.
Iemand ervaringen met dit soort kabeltjes? Of een ander idee? mag ook een andere shop zijn.
Buyincoins heeft de MiniDisplayport to HDMI-adapter te koop voor rond de vijf dollar te koop. Ik heb deze ook besteld, maar nog niet ontvangen.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:16 schreef DrukVout het volgende:
Iemand die een goede oplossing weet om mijn MacBook Pro via HDMI op mijn TV aan te sluiten?
Geliefst met geluid en 1080p
Zag dit:
http://www.dealextreme.co(...)-adapter-1080p-27549
+
http://www.dealextreme.co(...)le-1-85m-cable-22501
Totaal: $ 15.71
OF
http://www.dealextreme.co(...)ter-cable-1-8m-35196
Voor $ 14.58
Maar daar lees ik dat hij het soms niet doet op een TV.
Iemand ervaringen met dit soort kabeltjes? Of een ander idee? mag ook een andere shop zijn.
Dat is deze http://www.buyincoins.com(...)ok-product-1286.htmlquote:Op zondag 19 juni 2011 12:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Buyincoins heeft de MiniDisplayport to HDMI-adapter te koop voor rond de vijf dollar te koop. Ik heb deze ook besteld, maar nog niet ontvangen.
lol vet! Ik dacht dat het een grap was maar echt dusquote:Op zondag 19 juni 2011 17:56 schreef RacerDKB het volgende:
Joepie91 is weer eens in het nieuws
Hij post wel vaker hier en ook eerst in de DX topics.
http://tweakers.net/nieuw(...)ner-aan-lulzsec.html
Heeft hij niet de Taobao calculator gemaakt?quote:Op zondag 19 juni 2011 17:56 schreef RacerDKB het volgende:
Ik weet al wat het is, ik heb schijnbaar 2 accountsquote:Op zondag 19 juni 2011 19:05 schreef UncleSam het volgende:
Moet je eerst even iets goedkoops afrekenen.
Ik zag die nick staan, en dacht al dat die bekend voor kwam..quote:Op zondag 19 juni 2011 17:56 schreef RacerDKB het volgende:
Ja is dat niet een user op fok?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:27 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik zag die nick staan, en dacht al dat die bekend voor kwam..
Hij is een FOK!ker ja en heeft al een paar keer bevestigd dat hij het is.quote:
quote:Update 18:45: De persoon die de nickname Joepi91 hanteert, laat aan Tweakers.net per mail weten dat hij geenszins onderdeel is van LulzSec en ook nooit betrokken is geweest bij de activiteiten van de hackersgroepering. Hij stelt dat de schrijver op de LulzSec Exposed-blog, die Nonynews zou heten, doelbewust desinformatie wil verspreiden. De gepubliceerde irc-logs zou bovendien niet van een specifiek LulzSec-kanaal afkomstig zijn. Wel claimt de tiener dat hij personen kent die actief zijn binnen LulzSec en dat hij door hen is uitgenodigd in het betreffende chatkanaal op irc: "Er is een overlap tussen Anonymous en LulzSec, en omdat ik erg nauw betrokken ben bij Anonymous is het dus niet heel erg vreemd dat ik mensen die betrokken zijn bij LulzSec ook ken". Ook bevestigt Joepi91 dat hij de eigenaar is van de website Anonnews.org.
Ben benieuwd hoe het afloopt.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hij is een FOK!ker ja en heeft al een paar keer bevestigd dat hij het is.
Zat in het DX topic en hier ook. De DealPerfect calculator is van hem inderdaad.
Maar hij zegt niet bij LulzSec te horen:
[..]
Ik heb er laatst nog één gehaald bij de Halfordsquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:06 schreef Type-R het volgende:
[..]
Mini radio transmitters zijn tevens verboden in Nederland, buiten dat hebben die dingen zo'n slecht zend kwaliteit dat het niet eens de moeite is
Dacht dat die dingen niet meer verboden waren (tot een bepaald zendbereik). Of worden ze gedoogdquote:Op zondag 19 juni 2011 20:08 schreef FruitenCo het volgende:
[..]
Ik heb er laatst nog één gehaald bij de Halfords
Zullen we afspreken dat we allemaal wat varkens sturen naar zijn cel als het fout aflooptquote:
Hij heeft ook die 'help-site' gemaakt met overige vragen uit de OP http://sites.google.com/site/fokhelp/homequote:Op zondag 19 juni 2011 19:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hij is een FOK!ker ja en heeft al een paar keer bevestigd dat hij het is.
Zat in het DX topic en hier ook. De DealPerfect calculator is van hem inderdaad.
Maar hij zegt niet bij LulzSec te horen:
[..]
Samengesteld door Sven Slootweg (joepie91). http://www.sven-slootweg.nl/quote:Op zondag 19 juni 2011 21:42 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Hij heeft ook die 'help-site' gemaakt met overige vragen uit de OP http://sites.google.com/site/fokhelp/home
Ik heb toch wel wat kabels gehad die zo crappy dun waren dat ze gewoon braken.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:39 schreef W00fer het volgende:
Ik heb een Toslink kabel binnen van DX:
http://www.dealextreme.co(...)e-150cm-length-34160
Het is niet de goedkoopste die je kunt vinden (op Ebay staan goedkopere) maar dat zijn van die dunne frotdingen. Niet dat de dikte van Toslink uitmaakt voor de signaalkwaliteit, maar ik wilde een beetje een robuuste kabel. Deze heeft bovendien gegoten connectoren en endcaps die om de kabel heenzitten als kapje met een verlengstukje zodat je ze niet verliest. Goed dus.
En 2 euro 40 is nou niet echt duur als je bedenkt dat die grap me bij de Mediamarkt 15 euro lichter had gemaakt.
Shipping overigens in 6 dagen. Eerst 7 dagen moeten wachten op de supplier.
En dat is?quote:Op zondag 19 juni 2011 23:19 schreef Syphixx het volgende:
en maar wachten op de ene belangrijk paketje dat het leven op de werkvloer aangenamer kan maken.
hopelijk volgende week!
Die pre-order alpha's die hier vorige week gepost worden (volgens mij door jouquote:Op zondag 19 juni 2011 23:37 schreef tokko1 het volgende:
[..]
En dat is?Altijd interresant wat mensen bestellen!
Mijn alpha's zijn nog onderweg, en uuh HDMI hoek stuk nog + ... weet ik niet meer
"onderweg" is idd relatiefquote:Op zondag 19 juni 2011 23:57 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Die pre-order alpha's die hier vorige week gepost worden (volgens mij door jou)?
Die van mij staat namelijk nog steeds op processing en is dan denk ik nog niet verzonden.
een tabletquote:Op zondag 19 juni 2011 23:37 schreef tokko1 het volgende:
[..]
En dat is?Altijd interresant wat mensen bestellen!
Mijn alpha's zijn nog onderweg, en uuh HDMI hoek stuk nog + ... weet ik niet meer
Neppe rayban aviators of wayfarers doen het altijd goed.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:28 schreef Syphixx het volgende:
oja...in elke topic komt zonnebrillen aan bod maar heb al die info overgeslagen bij deze:
welke zijn er in de mode en in welke shop ?![]()
en ja ik schaam me om het te vragen maar heb plots een nieuwe nodig
www.ikwileenbril.nl (low-budget) of www.zonnebrillen.com (goed spul). Die rotzooi wil je toch niet mee rondlopen?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:28 schreef Syphixx het volgende:
oja...in elke topic komt zonnebrillen aan bod maar heb al die info overgeslagen bij deze:
welke zijn er in de mode en in welke shop ?![]()
en ja ik schaam me om het te vragen maar heb plots een nieuwe nodig
http://www.ikhebeenbril.nl/ bedoel je?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:50 schreef Skv het volgende:
[..]
www.ikwileenbril.nl (low-budget) of www.zonnebrillen.com (goed spul). Die rotzooi wil je toch niet mee rondlopen?
het is toch een taak van een modje om er wat van te zeggen!?quote:Op maandag 20 juni 2011 01:09 schreef UncleSam het volgende:
Jongens houden we ons aan de regeltjes voor wat betreft 'nepperds'..
Wij houden het topic liever wat langer open, die regels zijn niet voor niets bedachtquote:Op maandag 20 juni 2011 06:08 schreef Loll het volgende:
[..]
het is toch een taak van een modje om er wat van te zeggen!?
Denk je dat de moderators elke pagina van elk topic doornemen op de regels? Nee je hoort je er gewoon zelf aan te houden.quote:Op maandag 20 juni 2011 06:08 schreef Loll het volgende:
[..]
Eerst even contact opnemen met Xears natuurlijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:00 schreef ebutyouyou het volgende:
nu had ik dus die Xears Xtreme XT2 pro gekocht maar nu is het linker oortje er zo goed als mee op gehouden. Alleen als ik het snoer bij het stekkertje dubbelvouw doet hij het weer. In ben erg voorzichtig met deze oortjes geweest altijd en alles ziet er verder ook nog perferct uit (aansluitingen enz).. Wat zal ik doen? mail sturen naar Xears? paypalclaim-achtig iets?
Idd, de oude garde zijn de semi-modjes van dit toppicquote:Op maandag 20 juni 2011 06:18 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wij houden het topic liever wat langer open, die regels zijn niet voor niets bedacht
Bij DX heb ik 2 weken tot 3 en halve week moeten wachten. Bij een verkoper van DHgate werd het in één (quote:Op maandag 20 juni 2011 13:08 schreef snellehenk het volgende:
hoelang wachten jullie meestal op jullie pakketjes?
het verschilt dus erg per webshop?
Niet echt, heb er wel een tijdje naar gezocht (met name Copic markers) maar prijs inc shipping is toch echt hoger dan in nederland. Al eens bij Harolds in Rotterdam geweest? Deze hebben echt veel betere prijzen dan welke winkel ookquote:Op maandag 20 juni 2011 13:09 schreef Yi-Long het volgende:
Zijn er ook chinese webwinkels waar je goedkoop goede (teken)pennen en markers enzo kunt bestellen? Want de prijzen in de NLse winkels hiervoor zijn vaak lachwekkend hoog.
Whát?!quote:Op maandag 20 juni 2011 13:21 schreef FoolWithMokey het volgende:
hey to be sad for geeking videos, nor will i be?(sory fo bad language engels)
i thinking say no better sad abaut the projects running, so hay is so? u anderstand?quote:
Can't you say it in your own language? I think Google Translate works much better..?quote:Op maandag 20 juni 2011 13:23 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
i thinking say no better sad abaut the projects running, so hay is so? u anderstand?
這是騙子,如果是純度好不好quote:Op maandag 20 juni 2011 13:25 schreef Koen. het volgende:
[..]
Can't you say it in your own language? I think Google Translate works much better..?
Daarom post hij in andere topics wel gewoon nederlands..quote:
lol nu ga ik ophouden voordat ik een ban krijg:Pquote:Op maandag 20 juni 2011 13:27 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Daarom post hij in andere topics wel gewoon nederlands..
Nick, je faalt.. überhaupt wel is iets uit china besteld?quote:Op maandag 20 juni 2011 13:28 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
lol nu ga ik ophouden voordat ik een ban krijg:P
Bij andere shops nog welquote:Op maandag 20 juni 2011 13:30 schreef Koen. het volgende:
Jammer dat deze niet meer leverbaar is :-(.
klopt, begin er een beetje beroerd van te worden..quote:Op maandag 20 juni 2011 12:45 schreef monkeybrain het volgende:
Trekt alleen maar Sjonnies aan dat nep spul, een beetje onze grot vies maken.
Thomas doet daar niet heel moeilijk over geloof ik.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:00 schreef ebutyouyou het volgende:
nu had ik dus die Xears Xtreme XT2 pro gekocht maar nu is het linker oortje er zo goed als mee op gehouden. Alleen als ik het snoer bij het stekkertje dubbelvouw doet hij het weer. In ben erg voorzichtig met deze oortjes geweest altijd en alles ziet er verder ook nog perferct uit (aansluitingen enz).. Wat zal ik doen? mail sturen naar Xears? paypalclaim-achtig iets?
quote:Op maandag 20 juni 2011 06:08 schreef Loll het volgende:
[..]
Mensen hebben zich gewoon aan wat er in een OP en topic staat te houden. Laten we het gewoon leuk en onschuldig houden hier, dat is de essentie van dit topic, voor er weer toestanden optreden die al dat plezier anders wegneemt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:46 schreef shiznuts het volgende:
Ughum, houden we hier even rekening mee luitjes...
[ afbeelding ]
Gevestigde merken verkopen hun producten in China niet opeens spotgoedkoper dan ze in Nederland te verkrijgen zijn. Het verschil in prijs lokaal in China en Nederland ligt 'em dan voornamelijk in belasting en importheffingen/vervoerskosten en het bijdragen aan de franchise in zo'n land en China vaak een thuiswedstrijd is en daar gefabriceerd worden. Daardoor kan het zijn dat een officieel product in China goedkoper uitvalt dan in Nederland. ECHTER, merkproducten zullen nooit tegen dumpprijzen weggaan. Als een product voor een prijs haast te mooi is om waar te zijn, ga er dan maar vanuit dat het dat ook is! Momenteel geldt er alleen een gedoogbeleid voor 'carried items onboard' wanneer je inreist vanuit het buitenland. Wanneer het aannemelijk is dat een item 'nep' is en je die via de post wil invoeren, is dat dus illegaal. Daarom wordt dat hier dan ook niet besproken in dit topic. Gelieve daar rekening mee te houden en de OP (OpeningsPost) ten harte nemen. Ook staat daarin dat er hier geen handeltjes zullen worden besproken, dus voor degenen die willen weten tegen welke prijzen je dingen het beste kan inkopen en verkopen e.d.....
Zoveel nieuwe gezichten ook in enen. Was ist los heute?
Pfoe, daar vraag je me wat... Kan alleen vinden dat ik die '31-7-2010' 'gewonnen' en betaald heb. Geen verzend eh... verzend... verzendbestätigung (hoe noem je datquote:Op maandag 20 juni 2011 17:15 schreef Downstar het volgende:
@Shiznuts;
was de seller van die SAIK cree flashlight bij jou wel snel met verzenden?
volgens zijn advertentie zijn ze in voorraad en klaar voor verzending (na betaling duurt het 1 dag voor verzending.)
echter nu al 5 dagen aan het wachten, en meneer reageert ook niet op ebay messages?
Thanksquote:Op maandag 20 juni 2011 13:20 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Niet echt, heb er wel een tijdje naar gezocht (met name Copic markers) maar prijs inc shipping is toch echt hoger dan in nederland. Al eens bij Harolds in Rotterdam geweest? Deze hebben echt veel betere prijzen dan welke winkel ook
Voor de rest 'chinaprices.us'.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:39 schreef pgrferrari het volgende:
Shiz, heb jij een link van die money cat toy saving bank?
De zoekfunctie op Pandawill is kapot ofzo
http://www.pandawill.com/(...)-toy-new-p37442.htmlquote:Op maandag 20 juni 2011 17:39 schreef pgrferrari het volgende:
Via Google (they're always your best fliend): http://www.pandawill.com/(...)-toy-new-p37442.htmlquote:Op maandag 20 juni 2011 17:39 schreef pgrferrari het volgende:
overigens is die het goedkoopst op ever buying ( al zal ik die 1$ verschil het zeker niet waard vinden om bij een baggershop als never buying te kopen..)quote:Op maandag 20 juni 2011 17:48 schreef Downstar het volgende:
[..]
http://www.pandawill.com/(...)-toy-new-p37442.html
Mja, was met 10% korting hè...quote:Op maandag 20 juni 2011 17:49 schreef Downstar het volgende:
[..]
overigens is die het goedkoopst op ever buying ( al zal ik die 1$ verschil het zeker niet waard vinden om bij een baggershop als never buying te kopen..)
op pandawill heb je met deze code; 15450 volgens chinaprices.ru 5% korting op alle producten..quote:Op maandag 20 juni 2011 17:50 schreef shiznuts het volgende:
Had iemand die niet op Ebay besteld. Was die er wel al eigenlijk en is het in het echt wat?
[..]
Mja, was met 10% korting hè...
Ben het er wel mee eens hoor, en ik erger me ook aan mensen die vragen stellen als 'welke shit moet ik kopen die ik goed kan doorverkopen in NL'.. zucht.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:04 schreef shiznuts het volgende:
Ja. Dat heb ik al eerder geopperd.Een toelatingsexamen.
Eerst de topicregels en de OP uit je hoofd leren, dan een overhoring, slaag je, dan mag je meeposten.
Die sjonnies telkens. Voor een duppie op eerste rang willen zitten. Ook totaal geen eigen initiatief tonen, nee het is immer makkelijk om je dom te gedragen (of ze zijn het gewoon) en het te vragen aan anderen...Vooral ook wanneer ze er handel in zien en gaan lopen vragen welke 'spulletjes het nou goed doen voor de verkoop'. [me=shiznuts] slaakt zucht.
[/me]
[..]
Thomas doet daar niet heel moeilijk over geloof ik.Volgens die Spaanse site is de ervaring dat 'ie om een foto vraagt waarop je de oortjes vernietigd (erg creatief of gewoon met een schaar). Daarna stuurt 'ie je een nieuwe op schijnt.
[..]
[..]
Mensen hebben zich gewoon aan wat er in een OP en topic staat te houden. Laten we het gewoon leuk en onschuldig houden hier, dat is de essentie van dit topic, voor er weer toestanden optreden die al dat plezier anders wegneemt.
Ja, zoals ik al zei dus, dat waren ook de ervaringen van onze Spaanse forumcollega's.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:51 schreef ebutyouyou het volgende:
redelijk goede service bij Xears, alleen snapte ik er eerst niks van.
zo'n livechat gestart met een van hen medewerkers, ik moest dus foto sturen.
moest ik hem daarna kapot gaan slaan met een hamer en weer foto's sturen.
en toen kreeg ik nieuwe gestuurd.
doen ze dat zodat ze zeker weten dat hij kapot is en ik hen niet probeer op te lichten? ik vond het maar raar.
Maar, ze hebben dan ook wel enige status/aanzien verworven natuurlijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:53 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ben het er wel mee eens hoor, en ik erger me ook aan mensen die vragen stellen als 'welke shit moet ik kopen die ik goed kan doorverkopen in NL'.. zucht.
Maar soms zie ik ook wat andere, wellicht niet snuggere vragen, maar iets dat ook niet echt in de OP staat vermeld en dan wordt er soms een beetje elitair gereageerd door de notoire chinese webshoppers hier
Dies toch allang niet meer geldigquote:Op maandag 20 juni 2011 18:07 schreef Elias3 het volgende:
Ik ga denk ik vanavond maar eens 4 van die brainwavz alpha bestellen icm. met die code van mp4nation via email.Ze zijn wel heel goedkoop op deze manier! I'll keep you updated!
4 halen = 3 betalen t/m eind deze maand.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:08 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dies toch allang niet meer geldig?
of is er weer een nieuwe actie?
heb je gelijk inquote:Op maandag 20 juni 2011 18:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
4 halen = 3 betalen t/m eind deze maand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup, en anders hebben we altijd Raz nogquote:Op maandag 20 juni 2011 18:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
4 halen = 3 betalen t/m eind deze maand.
Pencil spinning?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:30 schreef Syphixx het volgende:
iemand een idee of je ergens goedkope balpennen kunt kopen vo pencil spinning ?
iets zoals dit http://penwish.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |