Denk je dat de moderators elke pagina van elk topic doornemen op de regels? Nee je hoort je er gewoon zelf aan te houden.quote:Op maandag 20 juni 2011 06:08 schreef Loll het volgende:
[..]
het is toch een taak van een modje om er wat van te zeggen!?

Eerst even contact opnemen met Xears natuurlijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:00 schreef ebutyouyou het volgende:
nu had ik dus die Xears Xtreme XT2 pro gekocht maar nu is het linker oortje er zo goed als mee op gehouden. Alleen als ik het snoer bij het stekkertje dubbelvouw doet hij het weer. In ben erg voorzichtig met deze oortjes geweest altijd en alles ziet er verder ook nog perferct uit (aansluitingen enz).. Wat zal ik doen? mail sturen naar Xears? paypalclaim-achtig iets?

Idd, de oude garde zijn de semi-modjes van dit toppicquote:Op maandag 20 juni 2011 06:18 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wij houden het topic liever wat langer open, die regels zijn niet voor niets bedacht

Bij DX heb ik 2 weken tot 3 en halve week moeten wachten. Bij een verkoper van DHgate werd het in één (quote:Op maandag 20 juni 2011 13:08 schreef snellehenk het volgende:
hoelang wachten jullie meestal op jullie pakketjes?
het verschilt dus erg per webshop?

Niet echt, heb er wel een tijdje naar gezocht (met name Copic markers) maar prijs inc shipping is toch echt hoger dan in nederland. Al eens bij Harolds in Rotterdam geweest? Deze hebben echt veel betere prijzen dan welke winkel ookquote:Op maandag 20 juni 2011 13:09 schreef Yi-Long het volgende:
Zijn er ook chinese webwinkels waar je goedkoop goede (teken)pennen en markers enzo kunt bestellen? Want de prijzen in de NLse winkels hiervoor zijn vaak lachwekkend hoog.

Whát?!quote:Op maandag 20 juni 2011 13:21 schreef FoolWithMokey het volgende:
hey to be sad for geeking videos, nor will i be?(sory fo bad language engels)

i thinking say no better sad abaut the projects running, so hay is so? u anderstand?quote:

Can't you say it in your own language? I think Google Translate works much better..?quote:Op maandag 20 juni 2011 13:23 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
i thinking say no better sad abaut the projects running, so hay is so? u anderstand?

這是騙子,如果是純度好不好quote:Op maandag 20 juni 2011 13:25 schreef Koen. het volgende:
[..]
Can't you say it in your own language? I think Google Translate works much better..?

Daarom post hij in andere topics wel gewoon nederlands..quote:

lol nu ga ik ophouden voordat ik een ban krijg:Pquote:Op maandag 20 juni 2011 13:27 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Daarom post hij in andere topics wel gewoon nederlands..

Nick, je faalt.. überhaupt wel is iets uit china besteld?quote:Op maandag 20 juni 2011 13:28 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
lol nu ga ik ophouden voordat ik een ban krijg:P

Bij andere shops nog welquote:Op maandag 20 juni 2011 13:30 schreef Koen. het volgende:
Jammer dat deze niet meer leverbaar is :-(.

klopt, begin er een beetje beroerd van te worden..quote:Op maandag 20 juni 2011 12:45 schreef monkeybrain het volgende:
Trekt alleen maar Sjonnies aan dat nep spul, een beetje onze grot vies maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |