We zitten op Fok!, je weet maar nooit.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Anders hap je even in op mijn opmerking
Het is eerder ''We zitten op Fok!, het is waarschijnlijk een troll''quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:41 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
We zitten op Fok!, je weet maar nooit.
Ohai.quote:
Ik bedoel natuurlijk niet de imitatie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door sciter op 18-06-2011 15:15:52 ]
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:34 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ja
[ afbeelding ]Die is wel leuk, prijs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit ofzo? http://cgi.ebay.com/Guita(...)&hash=item33689f677aquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:42 schreef pgrferrari het volgende:
Ik kan me herinneren dat er een converter voor je ps3 en/of xbox360 guitar hero guitar is om ook op je pc te kunnen spelen.
Weet iemand waar ik die kan vinden?
Geen ideequote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:45 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dit ofzo? http://cgi.ebay.com/Guita(...)&hash=item33689f677a
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:34 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ja
[ afbeelding ]Ik zie een tepelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij word hier best veel van TaoBao gehaald. Het is in ieder geval betrouwbaar..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:17 schreef Levitju het volgende:
heuj,
Heb me net voor het eerst aangemeld maar kom al vaak op deze site voor de webshops.
ik ben nu op taobao aan het kijken, volgens mij is het daar heul goedkoop. iemand ervaring met die site?
Ligt aan het gewicht. Veelal shippen ze ook niet eens naar Nederland en moet je een tussenpersoon vinden.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:20 schreef Levitju het volgende:
maar je moet wel verzend koste betalen toch? hoeveel is dat naar nederland. het is beetje moeilijk in dat chinees kan die site niet vertaald worden ergens?
Lekker makkelijk dan. Dan kan je toch veel beter naar andere sites gaan die het wel doen en die geen zeik maken over verzending?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:21 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ligt aan het gewicht. Veelal shippen ze ook niet eens naar Nederland en moet je een tussenpersoon vinden.
Er zijn er natuurlijk altijd die wel naar het buitenland willen verzenden, maar dat is zeker niet de meerderheid. De shipment fees die je vaak ziet staan, EMS bijvoorbeeld, zijn veelal voor het binnenland bedoeld, daarom staan er dan van die lage bedragen als 17 yuan (1.70 euro).quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Lekker makkelijk dan. Dan kan je toch veel beter naar andere sites gaan die het wel doen en die geen zeik maken over verzending?
Ja, producten zoals Rayban en Nike zou ik daar niet kopen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:25 schreef Levitju het volgende:
maar op deze site koop je kleding voor 10 euro voor g star broek en 20 euro voor nike air max en zooooooooooo veel meer 5-10 euro voor rayban zonnebril met boekjes en kaartjes eraan
Voor die prijs is dat gewoon 99% namaak en dat mag je dan ook niet importeren. Ook niet als het voor persoonlijk gebruik is volgens mij.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:27 schreef Levitju het volgende:
omdat het troep is of omdat je gepakt wordt?
Thanks, ff kijken hoeveel dat dan gaat kosten via buyintoaboa.com, want 35 yen kan toch niet? das 35 cent ofzoquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:13 schreef Levitju het volgende:
http://search.taobao.com/search?q=monster+cap
zoiets?
zit er bij die petten zo'n originele sticker bijquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:08 schreef Kaasissbaas het volgende:
Iemand nog een site die petten zoals deze bij dx verkoopt?
https://www.dealextreme.c(...)-energy-size-7-56133
(A)
Deze staat bij mij in bestelling, 3 vlammen en best goedkoop.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:19 schreef Citizen_Kane het volgende:
Welke site is het beste als ik een butane lighter wil kopen om sigaren mee aan te steken? Ik had er eentje gekocht van deal extreme en die was goed, alleen ik heb hem per ongeluk kapot gemaakt en ben een dopje kwijtgeraakt dus ik zoek een nieuwe.
Lees de OP even door zou ik zeggen. Daar staat namelijk echt heel veel nuttige informatie over hoe/wat kopen van taobao.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:31 schreef Levitju het volgende:
jaah 35 yen is min een 0 dus 3,50 volgens mij maarja het is echt zo goedkoop
Die had ik dus, en iedereen wilde hem gebruiken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:52 schreef Bankpasje het volgende:
deze is ook wel baas:
http://www.dealextreme.com/p/jet-1300-c-butane-lighter-1320
Ook handig om door te verkopen hehe
Waar vind je al die meuk op ebay, en waar ook nog eens gratis/goedkoop verzonden wordt?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:46 schreef shiznuts het volgende:
Zoveel nieuwe gezichten ook in enen. Was ist los heute?
Vannacht op Ebay voor 28 ct incl verz. een USB SD/MMC-reader besteld! Overdags al verstuurd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |