Ohjaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:22 schreef Chiappucci het volgende:
Wie weet krijgen we deze taferelen weer te zien dit jaar![]()
Ik moet er niet aan denken als hij stopt/overlijdtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:04 schreef timmmmm het volgende:
Ik hou van mart. Hoe lang zou hij het nog blijven doen?
Dit jaar en volgend jaar nog schijnt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:04 schreef timmmmm het volgende:
Ik hou van mart. Hoe lang zou hij het nog blijven doen?
Onzin.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:46 schreef Kingstown het volgende:
Niet alleen de indeling is simpel, alles aan het programma is simpel. Mart leeft nog in de tijd van Gerrie Knetemann en Thierry Claveyrolat, zijn actuele kennis is belabberd, net als die van Ducrot en Dijkstra btw. Tenenkrommend hoe men renners niet herkend of tijdenlang door blebbert, zonder de koerssituatie te zien.....en maar quasi interessant doen, zonder enige diepgang...nee gaan we kijken hoe de gast fotootjes neemt van de Rabobus.Jammer dat die man nog niet met pensioen is en nog erger dat hij het boegbeeld op TV is van het hedendaagse wielrennen en dat we in NL niet in staat zijn om een kwalitatief wielerprogramma op de buis te brengen.
Niet helemaal onzinquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:59 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Onzin.
Mart is een eindbaas. (punt)
Zal wel tegen 11-en worden, juist prettig, want dan zijn de andere TDF-programma's ongeveer wel klaar.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:59 schreef RedFever007 het volgende:
Dit is zeker weer op een onmogelijk tijdstip?![]()
En als ze voor een vroeger tijdstip kiezen zoals 8 uur zitten die fransen pas te eten, dan huppelen ze de hele tijd door beeld.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zal wel tegen 11-en worden, juist prettig, want dan zijn de andere TDF-programma's ongeveer wel klaar.
Ik moet de volgde dag ook nog werkenquote:Op zondag 19 juni 2011 20:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zal wel tegen 11-en worden, juist prettig, want dan zijn de andere TDF-programma's ongeveer wel klaar.
BVN ?quote:Op maandag 20 juni 2011 12:12 schreef Felagund het volgende:
Kan iemand mij vertellen of de uitzendingen ook in het buitenland terug te kijken zijn? Ik zit vanaf midden juli zonder Nederlandse televisie.
Volgens mij kan ik alleen Duitse zenders ontvangen.quote:
Ditquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:59 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Onzin.
Mart is een eindbaas. (punt)
Doe niet zo engquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken als hij stopt/overlijdt
Nos site is in buitenland niet te zien vermits je een schotel hebt (ned 1 2 3 ect), en mee neemt / Schijnt te kunnen ,maar lijkt me wel een gedoe.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik alleen Duitse zenders ontvangen.
Ik dacht dat er op uitzending gemist een locatierestrictie zat, maar dat weet ik niet zeker.
Ik woon in België en kon het vorig jaar niet terugkijken. Wat nogal jammer is, want het begint nogal laat voor mensen die de dag erna moeten werken.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik alleen Duitse zenders ontvangen.
Ik dacht dat er op uitzending gemist een locatierestrictie zat, maar dat weet ik niet zeker.
Yess Paultje komt ook langs dat klopt. ik verheug me op de avondetappe..Kan alleen niet op 30 en 31 juli kijken dan zit ik in Oostenrijk. De 30sté vertrekken wij.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:59 schreef maril het volgende:
Paul de Leeuw komt langs, heeft hij belooft en gaat als Bobbert (is mijn verzinsel)het peleton in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |