Het 'puur natuur' gedeelte draait natuurlijk vooral om voortplanten, niet om de seks op zich.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:02 schreef JoeyT het volgende:
Heb je helemaal gelijk in. Maar waarom wil je het met haar gezellig hebben en juist verder met haar? Omdat je seks met haar wil. Puur natuur allemaal
Uiteraard, maar dan nog.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik voel me ongemakkelijk als iemand die ik niet zo goed ken iets voor me betaalt![]()
[..]
Als je iemand ontmoet, kijkt IEDEREEN eerst of je er het bed mee zou kunnen delen.
Begrijp ik helemaal. Als ik dat merk dan zeg ik iets van: jij betaalt de volgende keer. Maar ik doe t omdat ik t leuk vind niet omdat t moet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik voel me ongemakkelijk als iemand die ik niet zo goed ken iets voor me betaald![]()
Idd, niets meer dan logisch toch...quote:Als je iemand ontmoet, kijkt IEDEREEN eerst of je er het bed mee zou kunnen delen.
Q jij bent seks!quote:
Ik snap nouk wel.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:09 schreef JoeyT het volgende:
Begrijp ik helemaal. Als ik dat merk dan zeg ik iets van: jij betaalt de volgende keer. Maar ik doe t omdat ik t leuk vind niet omdat t moet.
Oh, ik wist het wel!quote:
Uiteraard. Alhoewel ik me afvraag of dat niet veranderd is... Kortstondig genot wordt volgens kijk steeds belangrijker...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het 'puur natuur' gedeelte draait natuurlijk vooral om voortplanten, niet om de seks op zich.
Ik snap jullie ook helemaal. Omgekeerd zou ik me ook ongemakkelijk voelen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik snap nouk wel.
Het is vaag als iemand die je niet goed kent voor je gaat betalen. Tegenwoordig is het niet maar 'standaard' dat een man dat doet en de meesten verwachten er dan ook iets voor terug.. in welke zin dan ook (nog een afspraak, zoenen, dat zij vervolgens betaald).
Gaat t niet zo? Je ziet iemand. Je lichaam voelt zich aangetrokken en wil seks. Je leert de persoon kennen om te kijken of je daadwerkelijk t bed met hm in wil duiken...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:17 schreef Samzz het volgende:
's Hertogenbosch, wat een prachtige naam
Ik ben in m'n eerste date niet uit op seks... Het gaat mij meer om de klik. Als die er is volgt seks wel
Dat ben je sowieso wel, ook als je je eigen eten betaalt hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:21 schreef missbehavin het volgende:
Ik vind het ook wel sneu als een man denkt dat ik 'm seks verschuldigd ben omdat hij voor het eten betaald heeft
quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook nog nooit een man heb ontmoet die zo denkt...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:21 schreef missbehavin het volgende:
Ik vind het ook wel sneu als een man denkt dat ik 'm seks verschuldigd ben omdat hij voor het eten betaald heeft
He, niks moet he.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook nog nooit een man heb ontmoet die zo denkt...
Wel ken ik veel mannen die betalen voor de date omdat ze denken dat het MOET.
Spineless gebeuren...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ben je sowieso wel, ook als je je eigen eten betaalt hoor.
Hehehequote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ben je sowieso wel, ook als je je eigen eten betaalt hoor.
Is het dan ook zo dat de kwaliteit van de seks af hangt van de kwaliteit van het eten?quote:
Ik heb echt nog nooit bij een date voor haar eten betaald. Dat mag ze lekker zelf doen. Vrouwen zijn toch zo geemancipeerd?quote:
Als die klik er niet is, is het ook gelijk geen date meerquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:17 schreef Samzz het volgende:
Ik ben in m'n eerste date niet uit op seks... Het gaat mij meer om de klik. Als die er is volgt seks wel
Fast food, fast sex.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is het dan ook zo dat de kwaliteit van de seks af hangt van de kwaliteit van het eten?
Truequote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als die klik er niet is, is het ook gelijk geen date meer
Potverdorie Q, dat had ik niet achter je gezocht.quote:
Ja leukquote:Op vrijdag 17 juni 2011 07:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
3x raden wiens huur flink omhoog gaat dit jaar!
[..]
Goh, verrassend
Niks moet, maar ik weet niet beterquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook nog nooit een man heb ontmoet die zo denkt...
Of je laat haar gewoon achter...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:26 schreef rival het volgende:
[..]
Niks moet, maar ik weet niet beter
en als ik dan geen seks krijg laat ik haar een week later beroven door 1 van mijn straatmatties.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:26 schreef rival het volgende:
en als ik dan geen seks krijg laat ik haar een week later beroven door 1 van mijn straatmatties.
Maar het begint wel als een date.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als die klik er niet is, is het ook gelijk geen date meer
I knoww...quote:
Ik zit vol verrassingen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Potverdorie Q, dat had ik niet achter je gezocht.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
I knoww...
Overigens belde mn ex gister uit t niets.
Wie is dat meisje op je Facebook?
Je date met dr he?
Ik nee joh is een collega.
Zij: lul niet, ik weet precies waar je op valt.
Toch grappig dat iemand je zo goed kent.
En ik was altijd dol op verrassingenquote:
Ik kreeg gisteren een WA: Dan gaan we ook uit eten, bereid je voor op geen vleesch!quote:
Ik heb anders nog wel meer leuke verrassingen voor je hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ik was altijd dol op verrassingen
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren een WA: Dan gaan we ook uit eten, bereid je voor op geen vleesch!
3x raden van wie
achja meestal laat ik ze wel voor mij betalen als ze dat wlilen ,maar doordat ik vervolgens weer bij iets anders betaal is het altijd 50/50 hahaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:18 schreef JoeyT het volgende:
Ik snap jullie ook helemaal. Omgekeerd zou ik me ook ongemakkelijk voelen.
Misschien is het juist doordat ik dat besef dat meisjes het (voor mijn gevoel iig) bij mij niet vervelend vinden. Ik zie het dan ook totaal niet als iets waar ik wat voor terug wil.
Tuurlijk hoop je (als ze leuk is) op zoenen, seks of iig een vervolgafwpraak. Maar daar heeft t betalen nieta mee te maken...
He mevrouw. Al wat meer bekend?quote:
Ik vind een week nog zeer respectabel van je... Die hoeren moeten af en toe gewoon een lesje krijgenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:26 schreef rival het volgende:
[..]
jij gaat met de verkeerde mensen omquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:26 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb anders nog wel meer leuke verrassingen voor je hoor.
Mevrouw? Ik ben niet oud!quote:
Ja, zo zou ik dat ook doen inderdaad.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:28 schreef Cue_ het volgende:
achja meestal laat ik ze wel voor mij betalen als ze dat wlilen ,maar doordat ik vervolgens weer bij iets anders betaal is het altijd 50/50 haha
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mevrouw? Ik ben niet oud!
Maar nee, ik denk dat we dit weekend ff gaan rondvragen hoe en wat, dus dat komt goed.
Nog een weekje!
Hij komt uit Purmerend. Daar zitten alleen maar verkeerde mensenquote:
Hahahahhahahahah muts.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben wel de laatste die dat zou beweren he
Waarover? Vertel! Ik ben niet nieuwsgierig!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar nee, ik denk dat we dit weekend ff gaan rondvragen hoe en wat, dus dat komt goed.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij komt uit Purmerend. Daar zitten alleen maar verkeerde mensen
Awakeningsfestival.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarover? Vertel! Ik ben niet nieuwsgierig!
Mn ex had na onze 2de date stiekem geld in mn zak gestopt. Kwam erachter toen ik thuis was. Vond ik erg tof...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
achja meestal laat ik ze wel voor mij betalen als ze dat wlilen ,maar doordat ik vervolgens weer bij iets anders betaal is het altijd 50/50 haha
quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarover? Vertel! Ik ben niet nieuwsgierig!
Pyjama partyquote:
hehequote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:31 schreef JoeyT het volgende:
Mn ex had na onze 2de date stiekem geld in mn zak gestopt. Kwam erachter toen ik thuis was. Vond ik erg tof...
Ik heb een ex gehad die dacht dat je liefde kon kopen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:32 schreef Kluts het volgende:
Ik heb ooit een vriendje gehad die werkelijk ALLES wilde betalen en het ook niet accepteerde als ik dat dan wilde doen. Als we dan wat gingen drinken ergens, of eten, dan ging ik gewoon "even naar het toilet" en dan betaalde ik stiekem.
Als een man je mee uit eten vraagt en hij betaald, oke, dat vind ik nog wel hoffelijk. Maar ALTIJD, dat hoeft voor mij echt niet.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:33 schreef Cue_ het volgende:
ik doelde op je dates die je geen seks geven
Ik neem aan dat jullie dan bateman aanvallenquote:
Ik moet gelijk denken aan van die clichéfilms waarin een huis met studentes in hun ondergoed een kussengevecht houdt.quote:
Jij verwacht wel heel veel van me he...quote:
Ja ik ookquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik moet gelijk denken aan van die clichéfilms waarin een huis met studentes in hun ondergoed een kussengevecht houdt.
Goed plan wel filmen aub!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik moet gelijk denken aan van die clichéfilms waarin een huis met studentes in hun ondergoed een kussengevecht houdt.
Ja, want kluts en ik zijn ook van die typische wulpse studentesquote:
Nu je t zegt. Die date had ik haar laten komen en zij mij nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
heheBijna zou je denken dat ze je als gigolo had ingehuurd
Echt he.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, want kluts en ik zijn ook van die typische wulpse studentes
Ja en dat dan het sprinklersysteem aanspringt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zeur niet!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Achter gesloten deuren zijn jullie allemaal hetzelfdequote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, dat is alleen in horrorfilms met hulpeloos rondrennende meiden met een witte tanktop aan zonder beha.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:36 schreef Remnant het volgende:
[..]
Ja en dat dan het sprinklersysteem aanspringt.
In mijn gedachten wel!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je werd gewoon betaald voor je seks!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nu je t zegt. Die date had ik haar laten komen en zij mij niet
Ik heb het ook wel eens in andere films gezien!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, dat is alleen in horrorfilms met hulpeloos rondrennende meiden met een witte tanktop aan zonder beha.
Dat magquote:
We wonen 2 hoog. Beetman is lang, maar niet zo lang.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Is het dan ook zo dat beetman door het raam gaat staan gluren zoals de mannelijke studenten ook altijd doen in die films?
Die verstopt zich vast in een kastquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Is het dan ook zo dat beetman door het raam gaat staan gluren zoals de mannelijke studenten ook altijd doen in die films?
ik denk dat hij eerder mee gaat doen zoals in de films die ik kijkquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Op het balkon?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
We wonen 2 hoog. Beetman is lang, maar niet zo lang.
Oh om de slipjes te pikkenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die verstopt zich vast in een kast
Dat komt later schat, laterquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:40 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk dat hij eerder mee gaat doen zoals in de films die ik kijk
Als poolboy.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:40 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk dat hij eerder mee gaat doen zoals in de films die ik kijk
Ik ging uit van het laatste, maar nu maak je me onzekerquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je werd gewoon betaald voor je seks!![]()
Deed je het dan zo slechtdat ze vond dat ze je niet naar huis kon laten gaan zonder in ieder geval haar deel van de date..
of juist zo goed, dat ze je geld toestopte voor een volgende date?
Ja, maar dan kijkt hij de keuken in, die is te klein voor een kussengevecht. Lastig!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op het balkon?
[..]
Oh om de slipjes te pikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |