Hoef je je niet voor te schamen hoor !quote:Op vrijdag 17 juni 2011 07:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
Ooh ja, ik geloof dat ik me enorm moet schamen.. Ik zag van de week de dvd speler die ik je beloofd had in een hoekje van de kamer staan..Helemaal vergeten! Heb je daar nog wat aan? Want dan zorg ik dat ik 'm zsm bij Jor dump!
Maar verder voor![]()
![]()
Wat stom, sorry!
![]()
Top, dan zorg ik dat dat ding naar jou toekomtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 07:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoef je je niet voor te schamen hoor !
En ja heb ik nog steeds iets aan![]()
Komt wel goed toch. Het is wel een beetje ver rijden anders zou ik zeggen je mag ook op visite komen een keer![]()
Krijg je een lekker kopje senseo (die trouwens elke dag gebruikt wordt terwijl mijn zoon en ik geen koffie drinken)
Ik heb die dingen ook altijd over... Gebruik t ook te weinig zodat de smaak kut is...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 07:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Top, dan zorg ik dat dat ding naar jou toekomtHaha, dat lijkt me ook leuk, maar is inderdaad een beetje ver
![]()
Fijn dat dat ding zo intensief gebruikt wordt! (Inmiddels heb ik er nog één over)
dat doet mijn krenterige hart goedquote:Op vrijdag 17 juni 2011 07:48 schreef Nouk84 het volgende:
'Vrouwen vinden bijvoorbeeld nog steeds dat mannen moeten betalen op de eerste date'.
DAT VINDEN VROUWEN HELEMAAL NIET!
We hebben de warme chocomelk ontdektquote:Op vrijdag 17 juni 2011 07:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Top, dan zorg ik dat dat ding naar jou toekomtHaha, dat lijkt me ook leuk, maar is inderdaad een beetje ver
![]()
Fijn dat dat ding zo intensief gebruikt wordt! (Inmiddels heb ik er nog één over)
Jawel!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 07:48 schreef Nouk84 het volgende:
'Vrouwen vinden bijvoorbeeld nog steeds dat mannen moeten betalen op de eerste date'.
Dat maken mannen elkaar wijs onder het mom van: betaal alles op de eerste date dan voelt ze zich "verplicht" om met je naar bed te gaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 07:48 schreef Nouk84 het volgende:
Kansloosquote:Op vrijdag 17 juni 2011 07:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat maken mannen elkaar wijs onder het mom van: betaal alles op de eerste date dan voelt ze zich "verplicht" om met je naar bed te gaan.
Die is, als je het cupje goed in de houder krijgt, best goed te doen inderdaad!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 07:50 schreef Huppelmuts het volgende:
We hebben de warme chocomelk ontdekt![]()
Ja helaas is het echt te ver om gewoon ff op visite te gaan. Ik weet er alles van. Ik zit te vaak minstens 4 uur in de auto voor 2 uurtjes verjaardagsvisite bij familie![]()
En dan vinden ze het vreemd dat ik niet elke verjaardag langskom
Was een 'onderzoek' op 538, iets over single vrouwen en gelukkig zijn ofzo. Dat eerste was een quote daarvan, dus don't worry, de meeste vrouwen vinden dat.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 07:50 schreef JoeyT het volgende:
Jawel!![]()
Waar lees je dat?
Ik betaal overigens altijd op 1e date. Vinden mannen mooi. Beetje zorgen voor t meisje.
Nee hoor... Het zit gewoon in de aard van de man. Zal er wel iets mee te maken hebben dat je zo laat zien voor de vrouw te kunnen zorgen. Vind het irritant om aan het eind vd aaf de boel twee gaan verdelen. Ik verdien genoeg, ik hou ervan om de vrouw te verwennen, dus ik betaal. Daar hoef ik niets voor terug. Alhoewel ik een bedankje wel waardeer...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 07:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat maken mannen elkaar wijs onder het mom van: betaal alles op de eerste date dan voelt ze zich "verplicht" om met je naar bed te gaan.
Nee natuurlijk niet!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 07:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die is, als je het cupje goed in de houder krijgt, best goed te doen inderdaad!
Laat me raden, die mensen komen zelf ook niet elke verjaardag bij jou?![]()
[..]
Was een 'onderzoek' op 538, iets over single vrouwen en gelukkig zijn ofzo. Dat eerste was een quote daarvan, dus don't worry, de meeste vrouwen vinden dat.
Ik vind het niets
Nicequote:Op vrijdag 17 juni 2011 07:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Foutje kost woningcorporatie vijf miljoen
3x raden bij wie ik mijn huis huur
???? Wat is fan precies de insteek van t daten? Het leuke kletsen? Het draait uiteindelijk om seks....quote:Op vrijdag 17 juni 2011 07:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kansloos
Sowieso, met het idee van seks hebben naar een date gaan
3x raden wiens huur flink omhoog gaat dit jaar!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 07:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Foutje kost woningcorporatie vijf miljoen
3x raden bij wie ik mijn huis huur
Goh, verrassendquote:Op vrijdag 17 juni 2011 07:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee natuurlijk niet!
Want ze kunnen de hond niet zo lang alleen thuis laten
Hier ben ik het eigenlijk wel een beetje mee eensquote:Op vrijdag 17 juni 2011 07:56 schreef JoeyT het volgende:
???? Wat is fan precies de insteek van t daten? Het leuke kletsen? Het draait uiteindelijk om seks....
Gezellig hebben, misschien iemand tegenkomen waar je verder mee wil enzo. Maargoed.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 07:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
???? Wat is fan precies de insteek van t daten? Het leuke kletsen? Het draait uiteindelijk om seks....
Waarom vind je t niets?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 07:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die is, als je het cupje goed in de houder krijgt, best goed te doen inderdaad!
Laat me raden, die mensen komen zelf ook niet elke verjaardag bij jou?![]()
[..]
Was een 'onderzoek' op 538, iets over single vrouwen en gelukkig zijn ofzo. Dat eerste was een quote daarvan, dus don't worry, de meeste vrouwen vinden dat.
Ik vind het niets
Heb je helemaal gelijk in. Maar waarom wil je het met haar gezellig hebben en juist verder met haar? Omdat je seks met haar wil. Puur natuur allemaalquote:Op vrijdag 17 juni 2011 07:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gezellig hebben, misschien iemand tegenkomen waar je verder mee wil enzo. Maargoed.
Ik voel me ongemakkelijk als iemand die ik niet zo goed ken iets voor me betaaltquote:
Als je iemand ontmoet, kijkt IEDEREEN eerst of je er het bed mee zou kunnen delen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 07:59 schreef S95Sedan het volgende:
Gezellig hebben, misschien iemand tegenkomen waar je verder mee wil enzo. Maargoed.
Alles draait om seks!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 07:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |