Het 'puur natuur' gedeelte draait natuurlijk vooral om voortplanten, niet om de seks op zich.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:02 schreef JoeyT het volgende:
Heb je helemaal gelijk in. Maar waarom wil je het met haar gezellig hebben en juist verder met haar? Omdat je seks met haar wil. Puur natuur allemaal
Uiteraard, maar dan nog.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik voel me ongemakkelijk als iemand die ik niet zo goed ken iets voor me betaalt![]()
[..]
Als je iemand ontmoet, kijkt IEDEREEN eerst of je er het bed mee zou kunnen delen.
Begrijp ik helemaal. Als ik dat merk dan zeg ik iets van: jij betaalt de volgende keer. Maar ik doe t omdat ik t leuk vind niet omdat t moet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik voel me ongemakkelijk als iemand die ik niet zo goed ken iets voor me betaald![]()
Idd, niets meer dan logisch toch...quote:Als je iemand ontmoet, kijkt IEDEREEN eerst of je er het bed mee zou kunnen delen.
Q jij bent seks!quote:
Ik snap nouk wel.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:09 schreef JoeyT het volgende:
Begrijp ik helemaal. Als ik dat merk dan zeg ik iets van: jij betaalt de volgende keer. Maar ik doe t omdat ik t leuk vind niet omdat t moet.
Oh, ik wist het wel!quote:
Uiteraard. Alhoewel ik me afvraag of dat niet veranderd is... Kortstondig genot wordt volgens kijk steeds belangrijker...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het 'puur natuur' gedeelte draait natuurlijk vooral om voortplanten, niet om de seks op zich.
Ik snap jullie ook helemaal. Omgekeerd zou ik me ook ongemakkelijk voelen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik snap nouk wel.
Het is vaag als iemand die je niet goed kent voor je gaat betalen. Tegenwoordig is het niet maar 'standaard' dat een man dat doet en de meesten verwachten er dan ook iets voor terug.. in welke zin dan ook (nog een afspraak, zoenen, dat zij vervolgens betaald).
Gaat t niet zo? Je ziet iemand. Je lichaam voelt zich aangetrokken en wil seks. Je leert de persoon kennen om te kijken of je daadwerkelijk t bed met hm in wil duiken...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:17 schreef Samzz het volgende:
's Hertogenbosch, wat een prachtige naam
Ik ben in m'n eerste date niet uit op seks... Het gaat mij meer om de klik. Als die er is volgt seks wel
Dat ben je sowieso wel, ook als je je eigen eten betaalt hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:21 schreef missbehavin het volgende:
Ik vind het ook wel sneu als een man denkt dat ik 'm seks verschuldigd ben omdat hij voor het eten betaald heeft
quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook nog nooit een man heb ontmoet die zo denkt...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:21 schreef missbehavin het volgende:
Ik vind het ook wel sneu als een man denkt dat ik 'm seks verschuldigd ben omdat hij voor het eten betaald heeft
He, niks moet he.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook nog nooit een man heb ontmoet die zo denkt...
Wel ken ik veel mannen die betalen voor de date omdat ze denken dat het MOET.
Spineless gebeuren...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wel ken ik veel mannen die betalen voor de date omdat ze denken dat het MOET.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ben je sowieso wel, ook als je je eigen eten betaalt hoor.
Hehehequote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ben je sowieso wel, ook als je je eigen eten betaalt hoor.
Is het dan ook zo dat de kwaliteit van de seks af hangt van de kwaliteit van het eten?quote:
Ik heb echt nog nooit bij een date voor haar eten betaald. Dat mag ze lekker zelf doen. Vrouwen zijn toch zo geemancipeerd?quote:
Als die klik er niet is, is het ook gelijk geen date meerquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:17 schreef Samzz het volgende:
Ik ben in m'n eerste date niet uit op seks... Het gaat mij meer om de klik. Als die er is volgt seks wel
Fast food, fast sex.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is het dan ook zo dat de kwaliteit van de seks af hangt van de kwaliteit van het eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |