Ik moet gelijk denken aan van die clichéfilms waarin een huis met studentes in hun ondergoed een kussengevecht houdt.quote:
Jij verwacht wel heel veel van me he...quote:
Ja ik ookquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik moet gelijk denken aan van die clichéfilms waarin een huis met studentes in hun ondergoed een kussengevecht houdt.
Goed plan wel filmen aub!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik moet gelijk denken aan van die clichéfilms waarin een huis met studentes in hun ondergoed een kussengevecht houdt.
Ja, want kluts en ik zijn ook van die typische wulpse studentesquote:
Nu je t zegt. Die date had ik haar laten komen en zij mij nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
heheBijna zou je denken dat ze je als gigolo had ingehuurd
Echt he.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, want kluts en ik zijn ook van die typische wulpse studentes
Ja en dat dan het sprinklersysteem aanspringt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zeur niet!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Achter gesloten deuren zijn jullie allemaal hetzelfdequote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, dat is alleen in horrorfilms met hulpeloos rondrennende meiden met een witte tanktop aan zonder beha.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:36 schreef Remnant het volgende:
[..]
Ja en dat dan het sprinklersysteem aanspringt.
In mijn gedachten wel!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je werd gewoon betaald voor je seks!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nu je t zegt. Die date had ik haar laten komen en zij mij niet
Ik heb het ook wel eens in andere films gezien!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, dat is alleen in horrorfilms met hulpeloos rondrennende meiden met een witte tanktop aan zonder beha.
Dat magquote:
We wonen 2 hoog. Beetman is lang, maar niet zo lang.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Is het dan ook zo dat beetman door het raam gaat staan gluren zoals de mannelijke studenten ook altijd doen in die films?
Die verstopt zich vast in een kastquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Is het dan ook zo dat beetman door het raam gaat staan gluren zoals de mannelijke studenten ook altijd doen in die films?
ik denk dat hij eerder mee gaat doen zoals in de films die ik kijkquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Op het balkon?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
We wonen 2 hoog. Beetman is lang, maar niet zo lang.
Oh om de slipjes te pikkenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die verstopt zich vast in een kast
Dat komt later schat, laterquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:40 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk dat hij eerder mee gaat doen zoals in de films die ik kijk
Als poolboy.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:40 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk dat hij eerder mee gaat doen zoals in de films die ik kijk
Ik ging uit van het laatste, maar nu maak je me onzekerquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je werd gewoon betaald voor je seks!![]()
Deed je het dan zo slechtdat ze vond dat ze je niet naar huis kon laten gaan zonder in ieder geval haar deel van de date..
of juist zo goed, dat ze je geld toestopte voor een volgende date?
Ja, maar dan kijkt hij de keuken in, die is te klein voor een kussengevecht. Lastig!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op het balkon?
[..]
Oh om de slipjes te pikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |