Hij komt uit Purmerend. Daar zitten alleen maar verkeerde mensenquote:
Hahahahhahahahah muts.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben wel de laatste die dat zou beweren he
Waarover? Vertel! Ik ben niet nieuwsgierig!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar nee, ik denk dat we dit weekend ff gaan rondvragen hoe en wat, dus dat komt goed.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij komt uit Purmerend. Daar zitten alleen maar verkeerde mensen
Awakeningsfestival.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarover? Vertel! Ik ben niet nieuwsgierig!
Mn ex had na onze 2de date stiekem geld in mn zak gestopt. Kwam erachter toen ik thuis was. Vond ik erg tof...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
achja meestal laat ik ze wel voor mij betalen als ze dat wlilen ,maar doordat ik vervolgens weer bij iets anders betaal is het altijd 50/50 haha
quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarover? Vertel! Ik ben niet nieuwsgierig!
Pyjama partyquote:
hehequote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:31 schreef JoeyT het volgende:
Mn ex had na onze 2de date stiekem geld in mn zak gestopt. Kwam erachter toen ik thuis was. Vond ik erg tof...
Ik heb een ex gehad die dacht dat je liefde kon kopen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:32 schreef Kluts het volgende:
Ik heb ooit een vriendje gehad die werkelijk ALLES wilde betalen en het ook niet accepteerde als ik dat dan wilde doen. Als we dan wat gingen drinken ergens, of eten, dan ging ik gewoon "even naar het toilet" en dan betaalde ik stiekem.
Als een man je mee uit eten vraagt en hij betaald, oke, dat vind ik nog wel hoffelijk. Maar ALTIJD, dat hoeft voor mij echt niet.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:33 schreef Cue_ het volgende:
ik doelde op je dates die je geen seks geven
Ik neem aan dat jullie dan bateman aanvallenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |