C&A?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:41 schreef Specularium het volgende:
Die boys zijn wel altijd goed gekleed.
Hans Klok, eat your heart out!quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:49 schreef Specularium het volgende:
Tovert ie toch weer een gitaar tevoorschijn.
All Summer Longquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:50 schreef TUFKAL het volgende:
Geniale single
Wat een Amerikaanse inspiratie..
Die heeft volgens mij geen flauw idee hoeveel tegenwoordig een brood of een pak melk kostquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:52 schreef golfer het volgende:
Zoontje van een multi-miljonair en hij kan bijna alleen over geld spreken.
Soort variantje op Vogelaar.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk hoe ze ooit minister is geworden.
Ze kan wsl goed zuigen...quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Sinds Verdonk en Vogelaar kan alles...quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:53 schreef borisz het volgende:
[..]
je zou bijna denken dat ze zich via andere wegen omhoog heeft gewerktquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Bijna ja.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:54 schreef alors het volgende:
[..]
je zou bijna denken dat ze zich via andere wegen omhoog heeft gewerkt
Ja, jelly people zat die dat niet leuk vinden. Maar wat zou je zelf doen als studentje(ook al heb je zo'n rijke vader). Ik zou het ook wel doenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:15 schreef Specularium het volgende:
Ik mag hem ook wel. Ondanks wat vreemde non-verbale trekjes.
Ipv als een bang muisje weg te schieten in zijn holletje bij een vraag over geld
gaat ie het uitgebreid met een big smile in geuren en kleuren zitten vertellen.
Ja ik snap wat je bedoelt, een ongeschreven regel is het. Maar daar stoor ik mij ook erg aan. Als je geld hebt en je koopt iets moois ben je gelijk een opschepper, in plaats een levensgenieter.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:07 schreef Specularium het volgende:
Nou, het is meer dat dit in Nederland niet 'hoort'.
Ik weet ook niet precies wie dat ooit bedacht heeft.
Mij hebben ze weggejaagd vanavond.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:26 schreef golfer het volgende:
Voorlopige line-up voor vanavond:
Marja van Bijsterveldt
Clairy Polak
Lilian Helder
Marga van Praag
Vrouwen en politiek, sowieso...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Wordt vanavond dus weer lachen met Helder
"Persoon A is niet met persoon B te vergelijken"![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Wordt vanavond dus weer lachen met Helder
"Persoon A is niet met persoon B te vergelijken"![]()
Mevrouw heeft zelfs een titelquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:23 schreef Eenskijken het volgende:
[..]!
![]()
.......
..
zit zo iemand in de tweede kamer, als VERTEGENWOORDIGER?
Die Helder toch nog niet? Die domme meid is nog vrij jong hoor. Nog geen 40.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:55 schreef Specularium het volgende:
Een hele tafel in de overgang. Fantastisch.
Zoiets ja... ik erger me al aan Knevel en zijn sidekick, maar als er dan ook alleen maar vrouwen zitten.quote:
Gelukkig vertegenwoordigt ze alleen die 1.4 miljoen idiotenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:23 schreef Eenskijken het volgende:
[..]!
![]()
.......
..
zit zo iemand in de tweede kamer, als VERTEGENWOORDIGER?
Ik mis Ciska Dresselhuis en Agnes Jongerius nog.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:26 schreef golfer het volgende:
Voorlopige line-up voor vanavond:
Minister Marja van Bijsterveldt over haar omroepplannen.
Clairy Polak over haar nieuwe programma 'Het Filosofisch Kwintet'.
Lilian Helder over het plan van de PVV om een cumulatief strafstelsel in te stellen.
Marga van Praag over 30 jaar jeugdjournaal.
Ze zit bij de PVV dus heeft wel last van opvliegers denk ik zo.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Die Helder toch nog niet? Die domme meid is nog vrij jong hoor. Nog geen 40.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze zit bij de PVV dus heeft wel last van opvliegers denk ik zo.PVV-grapjes zijn altijd leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nodig Gretta dan ook maar uitquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:38 schreef alors het volgende:
[..]
Ik mis Ciska Dresselhuis en Agnes Jongerius nog.
Juist veel wol. Heel wollig zelfs. Maar geen concrete antwoorden.quote:
Ja verkeerde woordkeuzequote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Juist veel wol. Heel wollig zelfs. Maar geen concrete antwoorden.
Plafond eraf halen, maar geen richtlijnen.
Ja, vooral haar bekendste zaak, die al helemaal haar PVV-richting uitging en die ze volgens mij expres verloor:quote:
uhm....komt populisme in de buurt?quote:
Ze grijpen (media) gebeurtenissen aan om zaken uit te schreeuwen, zonder nuancesquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou nee, niet echt.
Ze zijn redelijk/relatief consequent.
Maar die dingen die ze dan roepen vonden ze vaak ook al zonder die gebeurtenissen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:16 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ze grijpen (media) gebeurtenissen aan om zaken uit te schreeuwen, zonder nuances
Mwah in mindere mate.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar die dingen die ze dan roepen vonden ze vaak ook al zonder die gebeurtenissen.
Nee, vrouwen.quote:
Ik erger me aan dat hoge toontje...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:21 schreef golfer het volgende:
Bejaarden of kleine kinderen...voor Marga is het 1 pot nat.
Dat belerende toontje hoort bij haar.
Ik irriteer me meer aan dat beatrix imitatie stemmetje van van Bijsterveld.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:22 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik irriteer me aan dat hoge toontje...
iets irriteert je of je ergert je aan iets.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:22 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik irriteer me aan dat hoge toontje...
Het is vooral erg kinderlijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:21 schreef golfer het volgende:
Bejaarden of kleine kinderen...voor Marga is het 1 pot nat.
Dat belerende toontje hoort bij haar.
Jaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:25 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Ik irriteer me meer aan dat beatrix imitatie stemmetje van van Bijsterveld.
Klopt, niet m'n beste avond...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:26 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
iets irriteert je of je ergert je aan iets.
Zelfs Tijs begint aantrekkelijk te worden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:31 schreef UncleDolan het volgende:
Behalve helder doen deze dames me helemaal niks.
Wat doet helder je? Of wil je haar doen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:31 schreef UncleDolan het volgende:
Behalve helder doen deze dames me helemaal niks.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zelfs Tijs begint aantrekkelijk te worden.
Ik zou wel eens met haar croissantje willen eten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:33 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Wat doet helder je? Of wil je haar doen?
Helaas wel.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:33 schreef Toad het volgende:
[..]
Hoezo? De enige die scherp is vanavond. En ze is juist weer meer op tv.
Ik wel. De meest intelligente en kritische aan de tafel van vandaag.quote:
VPROquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:37 schreef golfer het volgende:
Wie van jullie (jongeren) is er betalend lid van een omroep?
(dit om het idee van Bijsterveld dat er meer invloed voor de leden komt te peilen) ?
ikquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:37 schreef golfer het volgende:
(dit om het idee van Bijsterveld dat er meer invloed voor de leden komt te peilen) ?
Pownedquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:37 schreef golfer het volgende:
Welke?quote:
Ik ook en ook nog Vara.quote:
Kon je maar lid worden van een commerciėle omroep.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:37 schreef golfer het volgende:
aandelen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:40 schreef nikk het volgende:
[..]
Kon je maar lid worden van een commerciėle omroep.
Zet het programma ergens anders en de omroep kan weg. Totaal overbodig.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:40 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Die gaan mogelijk weg. Wel leuk programma.
Wil je daarmee gezien worden ja?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:40 schreef nikk het volgende:
[..]
Dan zou ik lid worden van RTL7.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:40 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goede mix van nieuws en comedy. Je lijkt een enorme aversie te hebben tegen PowNed als ik je reacties zo lees, waarom dat?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:40 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Zet het programma ergens anders en de omroep kan weg. Totaal overbodig.
Omdat het niets toevoegt? Pownews is ok maar kan toch prima bij andere omroep?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:42 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goede mix van nieuws en comedy. Je lijkt een enorme aversie te hebben tegen PowNed als ik je reacties zo lees, waarom dat?
Ik moet je bekennen werkelijk geen idee te hebben, want ik heb echt nog nooit iets van ze bekeken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:42 schreef UncleDolan het volgende:
Ik vind het wel een goede mix van nieuws en comedy. Je lijkt een enorme aversie te hebben tegen PowNed als ik je reacties zo lees, waarom dat?
Heilig Gras nooit gezien?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik moet je bekennen werkelijk geen idee te hebben, want ik heb echt nog nooit iets van ze bekeken.
Weet dus ook niet wat ze als afsplitsing van de Telegraaf en GeenStijl toevoegen.
BNN heb ik de deur uit gedaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:37 schreef golfer het volgende:
Wat ze toevoegen is doorpak nieuws. Brengen dingen naar boven die het daglicht niet verdragen. En tieten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik moet je bekennen werkelijk geen idee te hebben, want ik heb echt nog nooit iets van ze bekeken.
Weet dus ook niet wat ze als afsplitsing van de Telegraaf en GeenStijl toevoegen.
Nee. Wel over gelezen en ik haat Spaan dat ie daar aan meewerkt als ex-Varaman.quote:
Dat kan, maar ze kunnen dat ook bij PowNed doen zodat ze net iets anders doen dan de rest.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:48 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ja mooi. Maar ook dat kan op andere omroepen.
Daar heb ik geen omroep voor nodig.quote:
Huh? Wat is daar het verband tussen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Wel over gelezen en ik haat Spaan dat ie daar aan meewerkt als ex-Varaman.
Zoals Sinterklaas die geslagen wordt?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:46 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Wat ze toevoegen is doorpak nieuws. Brengen dingen naar boven die het daglicht niet verdragen. En tieten.
Vara en Telegraaf en GeenStijl zijn nogal tegenstellend.quote:
Dit zal ik nooit snappen, of beter nog, nooit willen snappen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
ik haat Spaan dat ie daar aan meewerkt als ex-Varaman.
Dat kost alleen maar geld. Als je ergens op kan bezuinigen...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat kan, maar ze kunnen dat ook bij PowNed doen zodat ze net iets anders doen dan de rest.
Bijvoorbeeld, of neem nou die PVV aso's. Of de neger omdat het moet. Aftreden Ella Vogelaar en zo zijn er nog wel meer dingen.quote:
Je noemt dat ook echt allemaal onder 1 adem?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:52 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, of neem nou die PVV aso's. Of de neger omdat het moet. Aftreden Ella Vogelaar en zo zijn er nog wel meer dingen.
Als er ergens op bezuinigd mag worden is het wel de Paul Leeuw, Jolanthe, Lingo, Jan Smit en die andere palingpijpers en zo'n beetje heel BNN.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:51 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat kost alleen maar geld. Als je ergens op kan bezuinigen...
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:53 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Je noemt dat ook echt allemaal onder 1 adem?
Ja ook. Dat zeg ik ook niet. Maar powned had nooit toegelaten moeten worden. De programma's passen gewoon ook bij een andere omroep.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:54 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Als er ergens op bezuinigd mag worden is het wel de Paul Leeuw, Jolanthe, Lingo, Jan Smit en die andere palingpijpers en zo'n beetje heel BNN.
Tja waarom je dit met DWDD vergelijkt is me een raadsel.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:58 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Dit alleen is al beter dan een maand DWDD.
Als ik dit zo bekijk is het gewoon belletjetrek-TV die de VPRO in de jaren 70 en BNN ook in z'n begintijd deed. Wat is daar vernieuwend of anders aan en wat voegt het toe?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:58 schreef UncleDolan het volgende:
Dit alleen is al beter dan een maand DWDD.
Omdat DWDD van de VARA is en de VARA de duurste van de publieke omroepen is. En PowNed daarentegen de goedkoopste.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:05 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Tja waarom je dit met DWDD vergelijkt is me een raadsel.
Precies, niets nieuws onder de zon. En waarom op de tv, als je internet al als groot bekend medium hebt?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ik dit zo bekijk is het gewoon belletjetrek-TV die de VPRO in de jaren 70 en BNN ook in z'n begintijd deed. Wat is daar vernieuwend of anders aan en wat voegt het toe?
Vergeleken met de jaren 70 is er geen enkel programma vernieuwend. PowNed is in ieder geval spraakmakender dan de meeste programma's. Dat kwartiertje per doordeweekse avond voegt meer toe dan 90% van de rotzooi op de andere zenders.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ik dit zo bekijk is het gewoon belletjetrek-TV die de VPRO in de jaren 70 en BNN ook in z'n begintijd deed. Wat is daar vernieuwend of anders aan en wat voegt het toe?
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:07 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Omdat DWDD van de VARA is en de VARA de duurste van de publieke omroepen is. En PowNed daarentegen de goedkoopste.
Het is een andere doelgroep schijnbaar. Ik vind de toevoeging 0%. De programma's kunnen gewoon eldersquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:10 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Vergeleken met de jaren 70 is er geen enkel programma vernieuwend. PowNed is in ieder geval spraakmakender dan de meeste programma's. Dat kwartiertje per
doordeweekse avond voegt meer toe
dan 90% van de rotzooi op de andere
zenders.
Ik weet niet naar welke rotzooi jij dan zoal kijkt?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:10 schreef UncleDolan het volgende:
Vergeleken met de jaren 70 is er geen enkel programma vernieuwend. PowNed is in ieder geval spraakmakender dan de meeste programma's. Dat kwartiertje per doordeweekse avond voegt meer toe dan 90% van de rotzooi op de andere zenders.
Elk programma kan ergens anders terecht. Ik vind PowNed een verademing op al die vooringenomen christelijke of linkse programma's. Zo'n beetje elke De Tv draait door of Zapservice heeft fragmenten van PowNed en er zijn al aan aantal afleveringen geweest die tot kamervragen hebben geleidt. Prima TV. Journalistiek en vermaak.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:13 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Het is een andere doelgroep schijnbaar. Ik vind de toevoeging 0%. De programma's kunnen gewoon elders gedropt worden.
Dara klopt al iets niet aan.quote:
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Dara klopt al iets niet aan.
Journalistiek is geen vermaak.
Bij de Telegraaf blijkbaar niet. Bij serieuze media meestal wel.quote:
Waarom zou journalistiek niet vermakelijk kunnen zijn? Leg eens uit.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij de Telegraaf blijkbaar niet. Bij serieuze media meestal wel.
Ik denk inderdaad dat een IKON programma heel goed bij de Tros kanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:18 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Elk programma kan ergens anders terecht. Ik vind PowNed een verademing op al die vooringenomen christelijke of linkse programma's. Zo'n beetje elke De Tv draait door of Zapservice heeft fragmenten van PowNed en er zijn al aan aantal afleveringen geweest die tot kamervragen hebben geleidt. Prima TV. Journalistiek en vermaak.
Wel eens van objectief gehoord?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:24 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Waarom zou journalistiek niet vermakelijk kunnen zijn? Leg eens uit.
Ze hebben maar 1 doel: iemand of een onderwerp belachelijk maken. Hoe zouden ze een tsunami verslaan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:29 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Ik vind PowNed wel redelijk objectief. Jij niet?
Wel als je het zelf niet bent en in bv links of rechts denkt...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:32 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
objectiviteit kan niet vermakelijk zijn?
Absoluut. Misschien moet je van journalistiek en vermaak eens de begrippen opzoeken. Gaan prima samen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:24 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat een IKON programma heel goed bij de Tros kan
Dit was het nieuws , koefnoen, etc is ook journalistiek en vermaak... Althans als ik je redenatie zo volg.
Objectieve journalistiek heeft inderdaad niet veel met vermaak te maken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:32 schreef Eenskijken het volgende:
objectiviteit kan niet vermakelijk zijn?
Geef maar eens voorbeelden dan.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:33 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Absoluut. Misschien moet je van journalistiek en vermaak eens de begrippen opzoeken. Gaan prima samen.
IKON zou prima met de EO samen kunnen en TROS met Max.
Rutger heeft meer van de haagse politici losgekregen dan alle andere 'standaardjournalisten' daar bij elkaar (ik noem een ferry mingelen). Rutger's methode is veel effectiever. Het is vermakelijk, EN veel informatiever.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Objectieve journalistiek heeft inderdaad niet veel met vermaak te maken.
Maar ik begrijp dat Powned dat ook niet nastreeft, die objectiviteit. Als dat van te voren duidelijk is als programa-opzet, vind ik het prima. Pretendeer dan niet journalist te zijn en wordt entertainer.
Nogmaals nooit gekeken, dus ik ga af op jullie posts
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Nogmaals nooit gekeken, dus ik ga af op jullie posts
PowNed kan wat mij betreft ook prima fuseren. Wel vind het programma PowNews uniek, enigzins.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:36 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Geef maar eens voorbeelden dan.
Ja prima fusies. Bijzonder dat je powned dan wel als uniek ziet...
Het unieke heb je mij nog niet kunnen uitleggen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:38 schreef UncleDolan het volgende:
PowNed kan wat mij betreft ook prima fuseren. Wel vind het programma PowNews uniek, enigzins.
Dat denkt ie vooral bij Clairy.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:25 schreef TUFKAL het volgende:
Zou Thijs niet stiekem eens denken: "zo 1 van die dames wil ik wel eens verwennen?"
Oppergans Marga...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:51 schreef Jac0bus het volgende:
Ik heb niet gekeken maar aan de posts van gisteravond te zien heb ik niet erg veel gemist of wel?
Of door Annechien, die lust er wel pap van zo te zien.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:08 schreef Absurditeit het volgende:
Ton zal wel door een leerkracht zijn misbruikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 juni 2011 19:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of door Annechien, die lust er wel pap van zo te zien.Je kunt idd niet beweren dat ze lelijk is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd een prima gast.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:19 schreef Jac0bus het volgende:
Kustaw Bessems komt ook over het gedoe bij de PvdA en het ritueel slachten.
Zeker, lekker helderquote:
Hij zat vrij vaak bij P&W het afgelopen jaar. Frits is toch wel een vrij zelfingenomen mannetje en wekt op den duur irritatie op. Hem moet je niet langer dan een uurtje per maand in beeld zien. Kustaw brengt het veel sympahieker en lijkt ook veel meer zelf nagedacht te hebben over de politiek.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:21 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Zeker, lekker helderNu ik er over na denk: hij zat de laatste tijd ook wel vaak bij P&W nietwaar? Terwijl eerst Frits Wester daar altijd zat. Zouden ze dat bij RTL niet leuk hebben gevonden?
Treurig idd, maar gadverdamme, flikker op met die verhalen.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 21:19 schreef Jac0bus het volgende:
Kustaw Bessems komt ook over het gedoe bij de PvdA en het ritueel slachten.
Ze hadden die Antoine 'het valt wel mee' Bodar daar tegenover moeten zetten.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Treurig idd, maar gadverdamme, flikker op met die verhalen.Elke keer weer over die ranzige paters, hou er over op.
Wat staat je precies zo tegen?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:25 schreef Arcee het volgende:
Treurig idd, maar gadverdamme, flikker op met die verhalen.Elke keer weer over die ranzige paters, hou er over op.
Ik vond Frits Wester ook wel helder altijd. Voorspellingen(waaronder de val van het laatste kabinet Balkenende) kwamen eigenlijk wel altijd uit.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:23 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Hij zat vrij vaak bij P&W het afgelopen jaar. Frits is toch wel een vrij zelfingenomen mannetje en wekt op den duur irritatie op. Hem moet je niet langer dan een uurtje per maand in beeld zien. Kustaw brengt het veel sympahieker en lijkt ook veel meer zelf nagedacht te hebben over de politiek.
Vaak wel, al hoef je voor dat voorbeeld niet 24/7 met 'Den Haag' bezig te zijn om dat destijds te voorspellen. Misschien ben ik ook wel een uitzondering, maar ik zie Frits liever niet te vaak aanschuiven bij dat soort programma's. Dan veel liever Kustaw.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:38 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik vond Frits Wester ook wel helder altijd. Voorspellingen(waaronder de val van het laatste kabinet Balkenende) kwamen eigenlijk wel altijd uit.
Dat heb ik gemist?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:42 schreef borisz het volgende:
Kustaw. Helaas gaat hij de politiek verlaten en het over een andere boeg gooien.
Waar gaat hij zich nu mee bezig houden dan?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:42 schreef borisz het volgende:
Kustaw. Helaas gaat hij de politiek verlaten en het over een andere boeg gooien.
Geen uitzondering.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:41 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Misschien ben ik ook wel een uitzondering, maar ik zie Frits liever niet te vaak aanschuiven bij dat soort programma's. Dan veel liever Kustaw.
Oh maar hij schrijft nog wel af en toe daarvoor? Valt mee dus. Je schreef het in je vorige post een beetje op alsof hij ging stoppen en de wereld over ging reizen ofzoquote:Op maandag 20 juni 2011 21:45 schreef borisz het volgende:
Hij blijft bij de Pers in dienst, maat gaat niet meer 24/7 schrijven over de politiek.
Neuh, maar hij stopt als parlementair verslaggever. Hij zal dan wrs ook niet meer aanschuiven bij PenW als man uit Den Haag.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:47 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Oh maar hij schrijft nog wel af en toe daarvoor? Valt mee dus. Je schreef het in je vorige post een beetje op alsof hij ging stoppen en de wereld over ging reizen ofzo
Kustaw vind ik een hele goede verslaggever.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:42 schreef borisz het volgende:
De details van al die verhalen.quote:
Dit topic, Eenskijken.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:58 schreef Eenskijken het volgende:
kustaw is de enige leuke gast.. weet nog niet of ik ga kijken. echt veel anders is er niet..
Waarom zou dat niet kunnen?quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 23:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit topic, Eenskijken.
Achtergrond, alles.
Ze praat vanuit zichzelf, niet vanuit een algemeen standpunt.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Of je het met haar eens bent of niet, ze doet het hier prima
Gehyped door Jules Paradijsvogel van De Telegraaf met z'n dieet.quote:
Tuurlijk is ze niet objectief, maar ze weet haar standpunt wel goed te verwoorden...quote:Op maandag 20 juni 2011 23:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze praat vanuit zichzelf, niet vanuit een algemeen standpunt.
Verdomme nu je het zegt.quote:
Ik bedoel juist dat ze het daarom beter doet.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tuurlijk is ze niet objectief, maar ze weet haar standpunt wel goed te verwoorden...
Zelfde categorie als prof. Bob Smalhoutquote:Op maandag 20 juni 2011 23:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Gehyped door Jules Paradijsvogel van De Telegraaf met z'n dieet.
dat snap ikquote:Op maandag 20 juni 2011 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik bedoel juist dat ze het daarom beter doet.
Tofu zit zijn hele geloof weg te drukken omdat ie via de partij moet stemmen.
Snap je?
RTL 4.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:28 schreef Droopie het volgende:
Boerin nu ook op RTL4.
Wij van WC eend adviseren WC eend
Er is een uitzondering voor bepaalde heilige slagers.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:29 schreef UncleDolan het volgende:
Onverdoofd slachten is toch gewoon verboden? Waarom een uitzondering maken voor mensen die dit vanuit hun geloof doen.
Nee.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:29 schreef UncleDolan het volgende:
Onverdoofd slachten is toch gewoon verboden?
In den beginne is er feitelijk nieteens zoveel mis mee.quote:
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:42 schreef UncleDolan het volgende:
Dit programma is een groot pleidooi voor het afschaffen van godsdienstvrijheid.
Mmmm toch maar straks de herhaling kijken.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:42 schreef UncleDolan het volgende:
Dit programma is een groot pleidooi voor het afschaffen van godsdienstvrijheid.
Dat krijg ik al vaak genoeg te horen.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Wil jij iemand doen, krijg je te horen dat het niet mag. En dan?
quote:Op maandag 20 juni 2011 23:37 schreef Specularium het volgende:
"Bent u gelovig gebleven?"
[ afbeelding ]
Ook.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:44 schreef Specularium het volgende:
Zat Dr. Frank niet pas geleden bij P&W ?
Ach ja, zo gaat dat gewoon op boerderijen, je kunt moeilijk ieder varken in de watten leggen. Het is wel hypocriet om die boeren, die hard moeten werken om nog iets te verdienen een beetje zwart te maken met illegaal gefilmde beelden.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
Verdomme nu je het zegt.
Maar vind die vrouw wel een huillie hoor.
Ze denkt nog hoe ze ruimte moet creeeren, wat dacht je van minder varkens.
Speeltjes kopen, zodat ze niet aan elkaars staart knagen.
En een dood varken in een vuilnisbak, kom op. Begrafenis hoeft ook niet, maar hygiene is ook een vak.
Vermoedelijk de activisten van 'Ongehoord' niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:36 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ach ja, zo gaat dat gewoon op boerderijen, je kunt moeilijk ieder varken in de watten leggen. Het is wel hypocriet om die boeren, die hard moeten werken om nog iets te verdienen een beetje zwart te maken met illegaal gefilmde beelden.
Uiteindelijk wil wel bijna ieder Nederlander voor weinig geld vlees kunnen kopen.
Uiteraard niet en Marianne Thieme ook niet, maar de boeren hebben het gewoon enorm zwaar om het hoofd boven water te houden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:37 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Vermoedelijk de activisten van 'Ongehoord' niet.
Zo denken veel burgers erover, maar zeker die activisten hebben de overtuiging dat die dieren groot onrecht wordt aangedaan. In hun beleefwereld is het geoorloofd om die boeren zo aan te pakken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:41 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Uiteraard niet en Marianne Thieme ook niet, maar de boeren hebben het gewoon enorm zwaar om het hoofd boven water te houden.
Dus een beetje begrip mag er toch wel zijn
In feite wordt die dieren ook onrecht aangedaan, maar ja het is een utopie om te denken dat alle dieren op boerderijen vrolijk rond kunnen scharrelen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:42 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Zo denken veel burgers erover, maar zeker die activisten hebben de overtuiging dat die dieren groot onrecht wordt aangedaan. In hun beleefwereld is het geoorloofd om die boeren zo aan te pakken.
Er zou een begin gemaakt kunnen worden door het in de eerste plaats te benoemenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:44 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
In feite worden die dieren ook onrecht aangedaan, maar ja het is een utopie om te denken dat alle dieren op boerderijen vrolijk rond kunnen scharrelen.
Speentrauma's.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:25 schreef Absurditeit het volgende:
Je kunt je ook afvragen wat die vrouw vroeger is aangedaan of welke psychiatrische stoornis zij moet hebben, zodat zij varkensboerin is geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |